Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Beetje roze op NOD. Omdat ik me nu zorgen maak haha. Of er misschien iets anders aan de hand is.

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Maar je cyclus kan ook een keer langer zijn, en misschien zit het eraan te komen..misschien was het een innesteling? Niet dat het mij wat uit maakt als je naar de huisarts gaat hoor  maar denk niet dat die er iets aan gaat doen aangezien je nog maar in ronde 3 bent? Waarschijnlijk was het je NOD niet..

3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.993
    113
    Zo even alles van het weekend bij gelezen!

@Summer1991 ik duim ook voor je !

@Cil88 misschien is het wat oud bloedverlies? Of ziet het er niet zo uit?

Ik ben hier helemaal van mijn 'angst' voor zwanger en moeder zijn af. Vandaag moet mijn ei zijn, gisteren voor het eerst onveilig gevreeën. En sinds dien extreme rammelende eierstokken

Summer1991, LaQueen, kly073 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Cil88 is je menstruatie al doorgebroken?

@Vogeltje90 spannend vandaag!! Hoelaat heb je de echo? Laat je weten hoe het is gegaan ?

@Jessicaw inmiddels al ongesteld geworden? Jammer dat je man nog even wil wachten!

@Summer1991 volgens mij is die van 2 december positief. Vanaf daar loopt hij ook weer af! Dan springt je ei binnen 24-48 uur.. Dus ben je dan nu 6-8 dpo.. Spannend !!!!

@Magnolia29 hoe was het bij juf roos? Was die leuke gijs er ook bij? :roflmao:

@wolkje1994 spannend!!! Maakt het klussen toch wel iets bijzonderder he. Althans vindt ik wel!

Zo ik ben er weer.. Alles bij gelezen! Gistermiddag een nieuwe telefoon (zelfde) gekocht bij de mediamarkt..ze konden daar alle gegevens (gewoon echt alles) van de telefoon die een duik heeft gemaakt overzetten naar de nieuwe. Zo ontzettend blij mee. Tis net alsof er niets gebeurd is..

Het weekend het huis in kerstsfeer gebracht. De kerstboom staat ook.. Gezellig! Het weekend (als het goed is) mijn NOD. Was het maar zover dan kan ik me weer focussen op de nieuwe vruchtbare week hihi.. Mooi bij kerst en oud en nieuw.

Bijgevoegde bestanden:

5. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Vanmorgen om 8.30 al de echo gehad! En gelukkig goed nieuws ❤ we hebben een heel mooi hartje gezien en de baby is precies zo groot als hij moet zijn! Het was echt heel bijzonder om te zien :)

Fee89, RobinBird, Maritiem en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Super!! Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Nu lekker genieten!

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  7. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    341
    305
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Nog nils door gebroken, wel de symptomen, ik ben even een paar dagen afwezig, want zit niet zo lekker in me vel, allemaal het hoesten hier, B verhoging.. en zelf ook zo lamlendig

Summer1991 vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Wat fijn dat de angst helemaal weg is! Nu hopen op een mooie positieve test, spannend!

@exciting Juf roos wad echt geweldig! Veel liedjes, korte stukjes tekst tussendoor. Alleen waren het niet de echte juf roos en gijs van de tv. Dus na het eerste liedje riep m'n dochter keihard door de zaal; Mama!!!! Dit is een andere juf Roos!!! :roflmao:

@Vogeltje90 Ahhhh wat fijn! Bijzonder he om dat mee te maken, heel speciaal gevoel. Je bent gewoon al 8 weken zwanger, wat gaat dat snel!!

@Cil88 Snap dat het spannend is, maar denk dat je menstruatie gewoon wat later is nu. Kijk het nog even een weekje aan, anders kun je altijd de huisarts nog bellen voor advies.

@LaQueen Goed dat jullie hebben gepraat en wederom tot een compromis zijn gekomen ;) Een maandje wachten kan nog prima, zeker met de feestdagen geen straf. Neem je een extra wijntje :roflmao: En peppa pig is hier ook groot favoriet! Las dat ze in april in Winschoten komen voor een voorstelling, twijfel nog om kaarten te bestellen.

LaQueen en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  9. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd!!!!! Super fijn! Lekker genieten!

Peppa big is hier indd ook favoriet, onze oudste gaat in Mei naar een voorstelling.. Fijn dat juf roos mooi was!

@Jessicaw beterschap!

Jessicaw en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Nou inderdaad. Vandaag ineens Rood. Opluchting zeg.

Reageer vanavond even uitgebreid naar de anderen.

LaQueen en exciting vinden dit leuk.
  11. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Vandaag CD 31, kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ergens krijg ik het gevoel dat ik weer 1 van de “gelukkigen” ben waarbij de cyclus niet gelijk goed op gang komt. :rolleyes: Was na het stoppen met de pil ook zo. Toen kreeg ik na 3 maanden een provera kuur en raakte ik daarna vervolgens gelijk zwanger. Ik wacht het de komende weken af en anders straks in januari maar even met de doktersassistente bellen om weer om zo’n kuur te vragen.:)

12. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.993
    113
    @exciting nou maakte het zeker bijzonder! Bijzonder hoe zoiets zoveel moois nu al extra aan je relatie kan geven!

@LaQueen wel fijn dat je weet dat je iig goed op die kuur reageert! Maar hopelijk is zo'n kuur niet nodig en is het al eerder raak!

@Vogeltje90 wat fijn dat je echo goed was! Lijkt mij ook zo bijzonder om te zien!

@Jessicaw succes, hoop dat je snel weer goed sinds je vel zit!

Hier bij mij is er door mijn werkbegeleider onverwachts een mooie nieuwe functie aangeboden op het werk. Merk wel dat ik er heel dubbel naar kijk. Het is fysiek best zwaar werk, en heb van de huisarts te horen gekregen dat een zwangerschap fysiek zwaar zal zijn voor mij. Maar ik ga wel ja zeggen, hoop het niet maar een zwangerschap kan nog lang duren... En nu heb ik qua diensten heel afwisselend werk. Mocht ik kinderen hebben dan is deze functie qua dagen ook ideaal! Moest wel lachen, hoe je nu al meteen anders tegen dingen aankijkt. Althans, ik dan

13. Summer1991

Summer1991 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Mooi he!

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  14. Summer1991

Wauw wat leuk! Als dat handiger is zou ik dat doen! Ik heb daar te laat aangedacht. Kreeg bij vorige baan vaste werkdagen. Totaal niet aan gedacht dat M over toen twee jaar naar de basisschool gaat en dan woensdagmiddag vrij is. Dus juist goed hoor!

15. Summer1991

Kon het toch niet laten. Vanmorgen getest. Super wit. Ohhh dit is echt niet goed voor mij dus nu met mijzelf afgesproken vrijdag te testen. Heb manlief CB digitaal laten halen. Dus ben benieuwd!

16. Summer1991

Pffff vind dat hele dpo etc best wel wat. Vanaf hoeveel dpo is een test betrouwbaar? Wacht nu maar gewoon altijd tot nod. Beter voor mijn emoties hahaha

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Is verschillend voor iedereen.. En niemand weet wanneer het eitje echt springt.. Maar veel vrouwen testen op en na 10 dpo positief. Ik ga vrijdag ook testen . Als ik dat vol hou tenminste. Al weet ik al dat het nu niet raak is..

18. Summer1991

Nee idd. En deze controle freak vind dat maar niks hahaha :roflmao:
    Ja denk je van niet?
    Wij hebben om de dag gedaan en toen de ovulatietest op liep ook nog hahahaha

19. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oe dan maak jij wel kans! Wij maar 1x en paar dagen voor eisprong (althans vermoedelijke eisprong). Maar ach, tis de eerste ronde en bij de 2e was het direct raak en ik weet nog dat ons dat eigenlijk Wat te snel ging. Toch ben ik nu ook weer bang dat het lang gaat duren. Pff we gaan het zien!

20. Summer1991

Dit rekendingetje is echt handig. Hier kan je tenminste ook je eisprong in zetten!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina