Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ZWANGERRRRR!

Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019
    roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    Eef31- 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    exciting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 23 augustus 2019
    kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 zwanger - UG medio 10 september 2019 ♥
    Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 13 september 2019
    RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 17 september 2019 ♥
    Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 24 september 2019 ♥
    Magnolia29- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger- UG 3 medio oktober 2019

SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 8 oktober 2019
    wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG 23 oktober 2019
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 zwanger - UG medio ? december 2019
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 12 januari 2020

Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 zwanger- ug 25 januari 2020

Afspraken

Mei:
    7: Magnolia29 - controle vk
    14: Magnolia29 - 20 wk echo
    15: wolkje1994x - geslachtsbepaling

Juni:
    5: wolkje1994x - 20 weken echo
    6: LaQueen - eerste echo (rond 8/9 wk)
    12: LaQueen - intake VK
    12: Maritiem- intake vk en eerste echo
    27: LaQueen - termijnecho

Juli:
    8: Maritiem-termijnecho

2. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Aangepast, anders vergeet ik het.... als er meer mensen zijn die het geslacht weten, of die het een verrassing laten zijn, let me know dan pas ik het aan

Hier vandaag vk geregeld en bij de huisarts omdat ik andere medicatie moet voor mijn astma. Daar moet ik morgen heen, dit soort dingen maken het wel ineens heel echt...

3. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Dat lijkt me echt superleuk:D

Vandaag gaan we verhuizen! Jippiieee :D:D vanmorgen vroeg zijn alle grote spullen al overgegooid door het verhuisbedrijf. Ik heb me overtild:rolleyes: dus lig nu even plat. De rest van de dag op het gemakje dozen uitpakken! Ik denk dat dit snel ons plekje gaat worden. Vind het nu al helemaal fijn, lekker nestelen de komende weken:p

LaQueen, Magnolia29, Cil88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Zo leuk :D

Ik had laatst ook een "nu wordt het echt"-momentje, toen we in 1 weekend de eerste hypnobirthing-bijeenkomst hadden én mijn babyshower én de intake van de kraamzorg. Omggggg!

LaQueen en Maritiem vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.002
    113
    @Maritiem heerlijk die ‘het wordt echt weken’!

@Vogeltje90 hopelijk niet te lang/teveel last van je rug! Succes met verhuizen!

Hier gisteren even een baalmomentje. Ik heb de laatste tijd zo’n rare rugpijn. Ik dacht overtuigd te zijn van spieren en niet mijn bekken. Gisteren toch even baar de fysio. Is toch mijn bekken.... Baal verschrikkelijk. Hoop dat het hier bij blijft. Ik ga wel starten met zwanger en fit ! Meer dames die wel last hadden, maar bleef wel haalbaar qua werk?

6. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik heb ook vanaf jouw termijn al rugpijn door bekkenklachten. Ik heb een zittend beroep, en met wat juiste adviezen en regelmatig een rondje wandelen etc is het voor mij gewoon haalbaar gebleven om te blijven werken :)

7. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    345
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik ben weer terug van weggeweest.. om verhaal kort te houden, zijn inmiddels verhuisd, en 13 mei ongesteld geworden, en gaan nu voor de echt starten, maar omdat mijn cyclus nog steeds niet is wat het moet zijn, ben ik vandaag van start gegaan met ovulatie testen.

Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn

8. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Dikke klaag.. heb weer suiker :(

9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.002
    113
    Fijn dat je nu echt kan starten! Heel veel succes! Duimen voor je !

Jessicaw vindt dit leuk.
  10. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.002
    113
    Ahhh nee wat balen zeg! Ik heb me een beetje ingelezen erover, vk wilt mij hierop in de gaten houden... ze vind dat ik abnormaal veel drink. Maar mij werd wel duidelijk, dat het goed te controleren enz is. Maar voor je kindje wil je het liever niet. Maar wel denk ondanks het nieuws, fijn dat ze het weten. Kunnen ze je kindje en jou goed in de gaten houden !

11. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    O balen! Veel last van zelf? Hopelijk is het goed onder controle te krijgen/houden...

12. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Helemaal geen last van, haha. Ben ook nog niet aangekomen.

Maandag naar diëtiste en dagcurves bij gaan houden.

Vorige zwangerschap ook gehad. En kindje geboren van 3060 gr. Nou daar hoop ik nu weer op hoor, haha.

kly073 vindt dit leuk.
  13. roever

roever Niet meer actief

Oei... ik las ergens tussen neus en lippen door over t verwijderen van meelezers/schrijvers.

Af en toe lees ik hier nog wat maar, kan t momenteel niet bijhouden haha

Deze week begonnen met de aller grootste opruiming ever om vervolgens direct alles in dozen te pakken voor verhuizing.

Dus, mocht ik verwijderd worden, no problematiek! :)
    Waarschijnlijk kom ik over poosje wel weer eveb neuzen hier!! :)

14. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Ging geloof ik over de 3 dames die nog op niet zwanger stonden... die hebben alle 3 al maanden niet gereageerd haha. Ik reageer ook niet altijd even snel hoor!!

Succes met de verhuizing!

LaQueen vindt dit leuk.
  15. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik lees vaak gewoon en reageer wat minder. Komt ook door de vermoeidheid. :o:

Cil88 en kly073 vinden dit leuk.
  16. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Vreselijk he!! Maar je bent gewoon al bijna 7 weken!!!:D wat gaat dat hard!!

LaQueen vindt dit leuk.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja, gaat best snel hè! Alleen het wachten tot de echo duurt in verhouding dan toch wel weer lang. :p Nog 12 nachten.. :rolleyes: vandaag 3 weken geleden kwamen we erachter. Scheelt zo enorm dat ik het veel te druk heb. En ik ben echt aan het aftellen en hopen op bericht over 2 weken dat we 1 juli daadwerkelijk de sleutel van ons nieuwbouwhuis krijgen. :D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Gelukkig heb je er zelf niet zoveel last van! En zolang dat zo blijft dan is er één positief dingetje... is het iet zo dat mensen met zwangerschapssuiker vaak eerder gaan bevallen? Dan ontmoet je je kindje wel voor de uitgerekende datum. (Om het dan maar positief te benaderen)

19. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Als je onder controle houdt dan wordt je niet ingeleid. Vorige keer met 39 weken bevallen. Wij gaan voor 9, 10 of 19 sept. Ben iemand van de getallen, haha.

LaQueen vindt dit leuk.
  20. roever

roever Niet meer actief

Goodmorning!

Even een vraagje aan diegene met al 1 of meerdere kids.

Vinden jullie het “normaal” dat je moeder/schoonmoeder continue op je kinds lippen zit terwijl je er zelf bij bent?

Vb. Gister tijdens een familie uitje..
    jongste zoontje zat in schimmeltje, oudste was zich lekker aan t vermaken bij glijbanen, wipwap etc.
    Krijgt nu de leeftijd van zelf willen en ontdekken, en we laten hem daar best vrij in.

Komt een kwartier later Mn o zo geliefde (NOT!) schoonmoeder ook even (hadden familie uitje) en loopt direct continue achter zoontje aan te bemoeien, en sloeg echt een oerschreeeuw omdat hij naar de glijbaan rende... en zij dacht dat ie door zou lopen naar de grote schommels en klap zou krijgen ofzo.
    Zoooo overbeschernend..
    En later toen hij wel botste met een kindje, meter naast me, zou zij hem wel even troosten etc...

Hier ben ik dus op in gegaan door m zelf te troosten, uit te leggen bladiebla.

Waarop dat gekke mens direct onderhand met Mn jongste zoontje aan de haal gaat?!

OMG?!!!
    Is dit echt normaal? Dat je moeder/schoonmoeder denkt dat je niet voor je kind of twee of meer kinderen tegelijk kunt zorgen?

En ja... ik ben uit de familie de enige die niet voor de makkelijke weg kiest, en zelf prima voor Mn beide kids (tegelijk) zorgen kan, en als ik wel hulp nodig heb, vraag ik daar ook echt wel om!

Hoe zit dat bij jullie?

Deel Deze Pagina