Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @roever ik heb even gemist of je al eens bij de huisarts bent geweest om te praten over hoe je je voelt? Misschien dat die je voor de zekerheid door kan sturen naar een pop-poli, voor mocht je zo slecht in je vel blijven zitten? Veel sterkte hoor. Lijkt me vreselijk irritant zo'n buurvrouw.

    @Jessicaw spannend!! Duimen!!

    Hier een zeeer slechte nacht gehad. Mijn man is het hele weekend weg en normaal vind ik dat geen probleem, maar nu.. :roflmao: het is hier keihard aan het stormen maar daar waren we helemaal niet op voorbereid. Ben bang dat ik zometeen onze nieuwe loungeset in stukjes bij elkaar mag rapen en al onze containers mag gaan zoekeno_O
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  2. roever

    roever Niet meer actief


    Dat zou mooi zijn!! Ik ga duimen goor je!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  3. roever

    roever Niet meer actief



    Poos terug bij pop poli geweest....
    Afgesproken pas na alle drukte er meer werk van te gaan maken.. :). Hoewel ik mij mentaal al een mega stuk beter voel hoor! :)

    Sinds vorige week is het echt lichamelijk dak me stuk slechter voel... en dus waarschijnlijk door (ijzer) tekorten en alle drukte momenteel in ons leven . Maar dat zal met enkele weken ook klaar zijn... en dan.... EINDELIJK!!! Een echt stekkie om volledig tot rust te komen!!! Waar we al drie jaar naar toe werken... feest dus!! : D
    Maar dat deze laatste weken dan nog zo moet is zwaar K!!!
     
  4. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @roever leuk, gingen jullie nou buitenaf wonen? Jullie hadden ook veel dieren toch? Zo'n ijzertekort lijkt me echt zwaar.

    Hier viel de stormschade gelukkig mee. Weer een meevaller. Hopelijk kan ik vandaag mijn werk afmaken, nog een paar uur te gaan. En dan écht verlof :)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  5. roever

    roever Niet meer actief


    Wauw!!! Wat n geheugen heb jij!!!!
    Klopt! We gaan in het voorhuis van mijn ouders wonen met een flinke tuin, waar we met onze beestenboel en nu ook kinderboel kunnen gaan genieten!
    Ik weet dat ik geen wonderen verwachten mag, maar stiekem... denk ik dat het mijn leven ongelooflijk veranderen gaat , in zeer positieve zin!!! :D


    Storm...
    Ja het gaat weer lekker tekeer he zo af en toe!
    Hier valt het ook wel mee, terwijl er 6 km verder een tuincentra op de kop is gegaan etc :eek:
    Bizar, die natuur!!
     
    Magnolia29, Jessicaw en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  6. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik heb al een aantal dagen flinke last van hooikoorts, (voornamelijk mijn neus die de hele dag loopt en verstopt is) en nu zegt iedereen steeds "daar zijn tabletjes voor", maar in de verpakking staat niet gebruiken bij zwangerschap of als je zwanger wilt worden.. Heeft iemand hier tips voor mij ? Iemand die hier ook zo'n last van heeft? Ik word er zo moe van de hele dag.
     
  7. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.111
    4.953
    113
    Vrouw
    D
    M
    In de ronde dat ik zwanger raakte dacht ik.. stik er maar lekker in, ik moet het echt gebruiken. Die van etosmerk mogen gewoon tijdens een eventuele zwangerschap. Die heb ik toen gekocht.
     
  8. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik had nog een doosje thuis liggen, dus die heb ik dan maar ingenomen, uur geleden. Nu maar hopen dat dit gaat helpen. Want zo kom ik de dag niet door, heel erg irritant is dat, hele dag niezen,en me neus die loopt..
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  9. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @LaQueen wat een prachtige echo!! En 4 dagen vooruit wat fijn!

    @wolkje1994 wat een dag heb jij gehad! Hopelijk voel je je nu beter en slaat de antibiotica aan!

    @Vogeltje90 geniet lekker van je verlof! Nu gaat het super snel he!

    @roever wat vervelend... hopelijk zit je snel weer beter in je vel en kun je nog een beetje genieten van je zwangerschap!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  10. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Jessicaw en helpen de pilletjes tegen hooikoorts wat?

    @LaQueen uiteindelijk nog de loungeset bij elkaar moeten rapen? Bij ons was van de week ook een flinke storm, ons dorpje zelfs in t nieuws geweest. Wij zelf hebben heel veel geluk gehad.

    @roever hoe gaat het nu met jou?


    Bij mij klopte helaas mijn gevoel, laatste dagen werden de harde buiken alleen maar erger en pijnlijker. Gisteren voor de zekerheid aan de bel getrokken en mijn vk wilde dat ik de kleine meid even liet checken in het ziekenhuis. Alles gelukkig goed. Wel klopte het dus dat ik geen blaasontsteking heb, uitslag van de kweek was er. Gevolg, ik mag echt he-le-maal niks meer. Zelf koken staand achter het aanrecht niet. Ik doe dit natuurlijk braaf, alles voor de kleine meid. Maar lig soms echt met mezelf in de knoei. Ik ben echt zo’n sociaal bezig bijtje. Nu zit ik thuis en moet alles afslaan en afhankelijk zijn. Geeft soms even kortsluiting o_O
     
  11. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @wolkje1994 pittig zeg! Hoe lang duurt zoiets ongeveer, voordat je weer wat meer mag?
     
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    He bah, wat een vervelend bericht!!! Ik herken je gevoel van machteloosheid, dingen uit handen geven en 'afhankelijk' (vreselijk!!) Zijn. Maar; alles voor jullie kleine meid, zoals je zelf al zegt! Probeer anders een hobby te vinden die je rustig zou kunnen doen? Columns schrijven, handlettering, lezen, enz.. Dan blijf je in ieder geval een beetje bezig voor je gevoel.
     
  13. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg

    Nou nee , ze hebben niet gewerkt, gelukkig vandaag geen last ervan, maar dat komt ook doordat het gister flink geregend heeft hier (waar ik dan ook ff blij mee ben).


    Aahh wat vervelend nou dat je niks mag:(
    Hopelijk kom je beetje de dag door met lezen/series kijken/spelletjes op de mobiel..
     
  14. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @wolkje1994 wat vervelend (understatement). echt waardeloos dat je zo beperkt wordt in je doen en laten. hopelijk helpt de rust wel en nemen de harde buiken af. sterkte met het rustig aan doen! kan me goed voorstellen dat dit echt frustrerend is.
     
  15. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @wolkje1994 he bah wat vervelend! Ik snap het helemaal, zit zelf ook helaas al een aantal weken thuis... soms moet je zelf wat stappen terug doen voor dr baby idd al is dat niet makkelijk.. hele dikke knuffel voor jouw!
     
  16. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Aaaahh ik heb testdrang:eek: vanochtend getest, maar die was Omowit! Hoop dat ik ergens deze dagen een streepje krijg op de test... volgens de berekening kon ik vanaf vandaag gaan testen.. zou de 15e NOD hebben..
     
  17. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Spannend nog even dus! Hopelijk een dezer dagen wel een tweede streep!! Ik ga voor je duimen!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Jessicaw Oh wat spannend! Misschien nog net te vroeg? Gewoon over een paar dagen weer proberen! :thumup:

    We hebben vandaag een groei echo gehad. Geschat gewicht is nu 591 gram, iets onder gemiddeld net als buik- en hoofdomvang. Z'n benen zijn wel gemiddeld ;) Ik maak blijkbaar als enige in de familie kleine kinderen :roflmao:
     
    Cil88 en Jessicaw vinden dit leuk.
  19. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Jaaah spannend is het zeker, ben idd nog aan de vroege kant met testen..

    Heb sinds deze week een enorme drang aan fruit/gezond eten, maar dan was ik wel al sinds januari bezig met gezond eten, hierdoor ook 5 kilo kwijt.. maar boh ik wil nu alleen nog maar fruit.. vandaag al een hele bak aardbeien alleen op gegeten.. en koekjes :roflmao:
     
    roever en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    thanks meiden! Ik maak er maar het beste van ;). Moet nog foto boeken maken van de afgelopen 5 jaar, daar ga ik maar eens mee beginnen.

    @Jessicaw ik duim voor je meis! En idd je bent nog vroeg met testen! Joh beter veel fruit dan alleen maar koek;). Ik at nooit zoet, zoetigheid is nu niet meer veilig:rolleyes:
     
    Jessicaw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina