Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Maritiem Oh wat naar :(... Heel veel sterkte ❤
     
  2. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Maritiem Wat erg.. heel veel sterkte gewenst.. :(
     
  3. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wat een super sterke reactie! ❤️ Hopelijk zet het gauw door, kunnen jullie het een plekje geven en raken jullie gauw weer zwanger.
     
  4. roever

    roever Niet meer actief

    @Maritiem
    Heel veel sterkte komende tijd!
    Je heb hier idd helemaal niets over te zeggen helaas.... wel fijn dat je het zo wat kunt relativeren.
    Ik hoop dat het nu gauw door gaat zetten hoe vervelend het ook is.
    En anders mooi aan de bel trekken voor evt vorderingen.
    Mijn eerst zwangerschap was een ma en duurde al met al 3,5maand voor ik gecurreteerd werd... ( wilde het op natuurlijke manier laten verlopen... maar duurde echt te lang) heeft me teveel gekost , mentaal vooral.
    Dus wees ongelooflijk lief voor jezelf!!!

    Dikke knuffel!
     
  5. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Fijne vaderdag allemaal, hopelijk worden alle papa's en bijna papa's goed verwend vandaag!:D<3
     
    Magnolia29, LaQueen en roever vinden dit leuk.
  6. roever

    roever Niet meer actief


    Ik heb helemaal niets.... dit jaar geregeld :( :( :(

    En had ik gisteren (eindelijk!:) ) een taart voor vaderdag gewonnne, kon ik m niet ophalen omdat ik onverwachts bij iemand op visite was :/

    Straks maar cake of pannenkoekjes oid bakken als hij wakker is.. en natuurlijk het cadeautjes wat oudste op psz gemaakt heeft :)
     
    Magnolia29 en kly073 vinden dit leuk.
  7. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik heb een kaartje en een voorleesboekje voor mijn man uit naam van de baby :) vond dat heel leuk om te doen. En met moederdag had hij aardbeien, chocola en een kaartje voor mij, dus.. :roflmao:
     
    Magnolia29, LaQueen, kly073 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. roever

    roever Niet meer actief

    Ohhhhhhh @Vogeltje90 wat zou ik graaaag met jou ruilen wat de weken betreft!

    Hoef maar even iets te doen en loop er als n krakkemikkig vrouwtje bij haha :/
     
  9. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Aaah jammer @roever en wat leuk @Vogeltje90! Hier een gepersonaliseerde sleutelhanger vanuit mijn zoontje met bonuspapa i love you erop, een miniatuur vrachtwagen(manlief is chauffeur) geknutselde dingetjes vanuit mijn zoontje en een shirtje met kaart vanuit onze baby. En verder een hele gezellige dag gehad!
     
    Vogeltje90, Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Maritiem Hoe gaat het met je? Heeft de miskraam al doorgezet?
     
  11. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ja @Maritiem ik denk ook geregeld aan je! Hoe gaat het mentaal met je? Beetje afleiding van je andere kids?
     
  12. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hè dames,

    Hier is de situatie nog ongewijzigd. Nog niks op gang. Zit nu echt te twijfelen of ik nog ga afwachten of de vk bel of ik niet al de pillen kan doen. Wij gaan over 1,5 week op vakantie en zou het fijn vinden als ergste bloedverlies dan geweest is. Maar ik heb geen idee hoe snel die pillen normaal werken en hoe lang het duurt voor ik daarvoor bij de gyn terecht kan.

    Mentaal gaat het verder goed. Ik merk dat ik weinig behoefte heb erover te praten en dat ik het liefst gewoon alles doe zoals ik normaal zou doen. Het scheelt dat het bij ons thuis altijd druk is dat vind ik nu echt wel fijn.
     
    Bijbij, LaQueen, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ik zou bellen en overleggen, ook vertellen dat je op vakantie gaat. Kan me voorstellen dat je er echt niet op zit te wachten dat dan alles doorbreekt. Ze kunnen je vast vertellen hoe lang het gemiddeld duurt voor het met medicijnen op gang komt.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  14. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113

    @Maritiem hier ben ik het helemaal mee eens. Zoiets kan je maar beter ‘gehad’ hebben en dan op vakantie er een beetje van bijkomen mentaal...
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Hoe is het verder met iedereen? Ik word hier iig goed op mijn nummer gezet door mijn lichaam:oops:. Afgelopen weekend een weekendje weggeweest met de fam. Deed niet mee aan activiteiten enz, maar je merkt toch dat je vaker op staat of een stukje loopt, gevolg veel harde buiken. Dus wel weer duidelijk dat de vk niet voor niets zegt niks te doen. Nu even mijn draai erin vinden, het valt me tegen hoe lastig ik dat vind. Al heb ik het natuurlijk helemaal er voor over. Ik had denk teveel het perfecte plaatje van zwanger zijn in mijn hoofd zitten.
     
    kly073 vindt dit leuk.
  16. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Kan ik me helemaal voorstellen, dat je met een soort van schone lei op vakantie wil om bij te kunnen komen. En qua praten: iedereen dealt met zoiets op zijn eigen manier. Ik geloof wel dat de afleiding fijn is!
     
  17. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Dat lijkt me ook lastig. Fijn dat je het ook wat kan relativeren.. Heb je verder wel een beetje van het weekend genoten?
     
  18. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hier vandaag de liggingsecho gehad. Alles was goed en hij is al een beetje ingedaald :)

    Qua stemming ga ik een beetje op en neer. De ene dag voel ik me prima, de andere dag ben ik wat meer down en angstig. Mijn man kampt met een personeelstekort dus werkt nu alle doordeweekse dagen van 8.00-20.00, op zaterdag van 8.00-16.00. En hij heeft alle avonden en weekenden de spoedtelefoon, wordt dus ook nog vrijwel iedere avond 3x gebeld en heeft op zondag ook nog minimaal 5 spoedgevallen. Conclusie: ik zie hem zeeer weinig en sta er dus vrij alleen voor. En nu is dat nog wel redelijk prima (vooral nu ik verlof heb) maar het maakt me wel angstig voor hoe het straks gaat zijn met een baby. En ik voel me ook bij vlagen wel alleen:(
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg

    Hier inmiddels 2 dagen overtijd.. testen nog steeds omowit, wel het weekend erge krampen gehad, (geen idee of dat is omdat ik ongesteld zou moeten worden of dat het wat anders was) vandaag niet, morgen maar weer eens testen of later in de week , en anders maar wachten tot het door gaat breken..
     
    roever vindt dit leuk.
  20. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Maritiem eens met de rest. Gewoon bellen, zou jammer zijn als je vakantie erdoor verpest wordt.

    @wolkje1994 Zo lastig om er goed naar te luisteren als je geeft wel graag wil. Hopelijk kom je de weken een beetje door!

    @Vogeltje90 Dat is wel extreem veel! Kunnen ze niet meer mensen aannemen? Ik snap dat het heftig is, maar geloof in jezelf. Je zal je weg erin vinden! You can do it!

    Hier druk bezig met het schooljaar richting een afronding te brengen. Laatste lesweek, volgende week toetsweek (waar ik als coördinator de organisatie voor draag), daarna allerlei activiteiten en vergaderingen enzo, puntjes op de i enzo. Drukkkk!

    Verder krijgen we vandaag over 3 weken de sleutel (finally, joehoeeee), maar dat betekent dus alle mensen goed op elkaar afstemmen. Alleen nog een datum voor het plaatsen van de schutting, de nieuwe meubels die worden bezorgd moeten een vervroegde bezorgdatum krijgen, de verhuiswagen moet worden gereserveerd voor onze overige spullen, ohhhh en ik moet over 2 weken tijdens de voorschouw alle kozijnen opmeten ivm de gordijnen. Als alles meezit kunnen we vrijdag over 8 weken verhuizen en dan komt onze keuken 1,5 week later, maar joh... ik heb een airfryer, een BBQ, koop wat salades, kan bij de buren mijn groenten wel ff opwarmen haha. wegwerp bestek enzo en dan overleven we die 1,5 weken echt wel. Keertje bestellen, paar keer bij anderen eten.. komt goed! Zooooo veel zin in!
     
    Maritiem, Magnolia29 en Vogeltje90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina