Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Maritiem idd eens met de rest! Verder wil ik je een dikke knuffel geven!

    @wolkje1994 ja dat merk je wel he? Ik vond het ook lastig om er mn draai in te vinden maar je word zo hard teruggefloten dat je wel moet he?

    @Vogeltje90 wat balen! Ik snap dat het niet anders kan maar snap wel dat je je zorgen maakt over straks.. En eenzaam voelt soms! Ik heb dat hier ook wel hoor, man is veel en vaak weg, ook nachten helaas en ben hiernaartoe verhuisd voor hem. Dus heb hier niet zoveel mensen.. als ie dan veel weg is voel ik me ook echt alleen! En dan heb ik me zoontje wel Maja die is 7 en doet zn ding haha..


    Hier vandaag de 3d/4d echo gehad. Mevrouw liet zich bijna niet zien dus geen goeie foto's. Volgende week mogen we terug, hopen dat ze dan war liever voor mama is haha! :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jessicaw, Vogeltje90, Maritiem en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. roever

    roever Niet meer actief

    Heeel herkenbaar gevoel, het “alleen” voelen...

    Maar ik denk dat je daar bijna niet aan ontkomt met een baby.
    Zeker niet als je zelf beetje van rust en regelmaat houdt.

    ToevLlig had ik het er laatst met Mn moeder over.. dat ik langzaamaan knettergek aan t worden ben..
    3 jaar terug mijn vaste baan wijt geraakt Wn daarmee ook veeeeeeeel sociale contacten.
    Vriendinnen heb ik ook zeer weinig dus leef laatste tijd echt voor Mn gezin en beestenboel.

    Naarmate kids ouder worden zal alles weer wat makkelijker gaan en hoogstwaarschijnlijk nieuwe contacten etc.


    HELP HELP HELP

    Ik begin nu wel echt te stressen (alweer!!)
    Wij hebben nog geen naam! :/
    We komen er gewoon NIET uit deze keer :(
    Zoooo moeilijk ..... !
     
  3. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

    Oh jeej! Op jouw termijn zou ik m ook langzaam wel gaan flippen, maar wie weet is die straks geboren en dan denk je, aaah deze naam past perfect? :roflmao::D
     
  4. roever

    roever Niet meer actief


    Pffff hoop dat we tegen die tijd wel al iets concreets hebben..... :/

    Anders word het iets als: knapperd zonder naam... hahaha
    Nee, helemaal niet grappig eigenlijk .. :-/
     
  5. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hier tot 3x toe die namenstress gehad. Bij onze oudst hadden we nog niet gekozen toen ze geboren werd, voor jongen wel maar werd een meisje en daar hadden we nog 2 opties voor. Na de geboorte was direct duidelijk wat het werd.

    Bij de tweede hadden we een naam, maar bedacht manlief bij 39 weken dat dit hem toch niet werd (was de jongensnaam bleek een jongen na geboorte) hebben toen wel die avond een nieuwe naam gevonden. Met 39/4 werd hij geboren.

    Onze derde was weer een ramp waren het wel al met 30 weken eens over een jongensnaam... meisjesnaam met 38 weken pas. En je raad het al.. het werd een meisje... geboren met 38/4.

    Dus in mijn ogen heb je nog alle tijd...maar snap de stress. Hebben jullie al wel opties? Of een richting waarin je zoekt... misschien hebben we nog ideeen voor je
     
    kly073 en roever vinden dit leuk.
  6. roever

    roever Niet meer actief


    De twee mooiste namen zijn al in gebruik :D haha
    Maar nu dus een derde van hetzelfde geslacht.... en lijkt ineens een mega moeilijk besluit/zoektocht.

    Ik wil graag iets stoers/krachtigs en kort.
    Een naam waarmee ze niet gepest kunnen worden, en een naam die duidelijk is! Qua zeggen... niet dat je constant naam moet “verbeteren” bij anderen.
    Dat zijn zo onderhand Mn “eisen” hahaha

    Hebben wel al paar namen in gedachten, maar nog niet echt 1 waarbij we het gevoel krijgen van JA dat is m!! :(
     
  7. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @roever ik snap je helemaal hoor.. zou er super onrustig van worden. Wij hadden allebei een lijstje met 5 namen, als er 1 bij zat die we allebei hadden dan werd m die. en dat was zo :D
    Jongensnaam waren we ook helemaal niet over uit en kwamen we nog niet eens bij elkaar in de buurt pff. Nu heb ik al vanalles bedrukt op de kamer klaarliggen, ook wel eens fijn:D
     
    roever vindt dit leuk.
  8. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Ik bedacht me gisteren ineens dat de naam die we hebben een combi is van schoonzus en zwager.

    Heb nu een vriendin om haar mening gevraagd. Die zei, mens maak je niet druk.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  9. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Pff in het andere topic waar ik in zit (ivm uitgerekende datum) is een baby'tje overleden na een week. Vind het zo heftig en ongelooflijk. Wou dat ik iets kon doen :( denk er echt de hele tijd aan.

    Ben nu des te dankbaarder voor als ik mn eigen kleine voel bewegen. En neem alle kwaaltjes maar meer dan voor lief. Als hij maar gezond is.

    Vanmorgen een draagconsult gedaan, was erg leuk. Nu een mooie doek uitkiezen. Kan niet wachten tot hij lekker bij me ligt:)
     
  10. roever

    roever Niet meer actief


    Ohw getsie! Dat is wel erg naar nieuws idd! :(

    Was het kindje ziek oid?
    Ja, zoiets blijft altijd wel weer hangen en hoe cliché, t zet je direct weet met beide benen op de grond!!

    Ohhhh lekker he dat aftellen!!!!
    Hier ook!! Kom maar op! :D
     
  11. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Snap ik dat je dat bij blijft.
     
  12. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Nee ze was niet ziek, maar is na een goede week overleden aan een infectie. Lag wel in het ziekenhuis ivm vroeggeboorte. Maar het klinkt als iets zo totaal willekeurigs, iets dat iedereen kan overkomen.
     
  13. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ohh ja wat naar @Vogeltje90 inderdaad even met beide benen op de grond gezet worden dan.

    Ik zag gisteren ook een berichtje van iemand, was haar zoontje na een week verloren. Bevallen met ruim 24 weken, ik heb zitten huilen op de bank. Hier wordt ik dus zo voor gewaarschuwd. En ik doe er alles aan, maar sinds vandaag merk ik dat ik de situatie ook ga accepteren. Meee door gisteren. Meteen nog meer rust en nog meer genieten.
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  14. roever

    roever Niet meer actief

    Brrrr wat n nare verhalen...
    Hoop toch stiekem dag ik ze hier verder niet hoef te lezen .....
    Dat wens je toch niemand!!!

    Allememaggies, was net boodschappen doen en eerlijk waar, als ik niet beter wist dan dacht ik dat ik t kind onderweg zou verliezen!!:oops:o_O:roflmao:
     
  15. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @roever is hij dan al zo ingedaald? :p of harde buiken?
     
  16. roever

    roever Niet meer actief


    Geeeeeen idee offie al is ingedaald?
    Zou t maandagavond wel horen!
    Maar t voelde echt bizar... was de hele avond al niet echt lekker, en alles erg pijnlijk... maar in de winkel dacht ik echt shit!!!
    Straks loopt er n heel spoor inclusief baby achter me aan! Whaha
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Vogeltje90 Oh wat naar, vreselijk! Snap je daar dan erg van schrikt en even van van slag bent!

    @LaQueen Heeeeeel veel succes met alle drukke weken die er aan komen qua werk, sleutel nieuwe huis, termijn echo's enz. Verlies jezelf er niet in, neem ook rust zo af en toe! ;)

    Ik ben hier ook wat stiller, enorm drukke weken achter de rug en nog 3 hele hectische weken te gaan qua werk. Daarna heerlijk vakantie, ik tel alvast af :roflmao:
     
    wolkje1994 en LaQueen vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ha dames, al even stil hier ! Hoe is het met iedereen?

    @Maritiem hoe is het met jou?

    Vraagje aan de dames die er al ervaring mee hebben...

    Wij willen sws in het ziekenhuis bevallen, weet dat er altijd kans is dat je niet meer weg mag en thuis moet bevallen. Maar moet je bed sws op klossen? Ons bed kan dan namelijk niet... Benieuwd of jullie daar wel eens wat over gehoord hebben?
     
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Je bed moet voor de kraamzorg sowieso op klossen ivm de arbo. Ze doen controles e.d. op je bed . Als dat niet kan, kun je een extra matras bovenop leggen, zodat je toch hoger ligt. Maar de kraamzorg zal je daar alles over vertellen als ze bellen voor de intake.
     
    LaQueen en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  20. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Heb geen idee over de klossen, maar ik heb ook wel eens gehoord dat ze zeiden "laat maar". Ik zou het eerst met de kraamzorg overleggen voordat je een extra matras gaat aanschaffen oid...

    Houden jullie het een beetje uit in de hitte? Wij hebben gelukkig airco in de slaapkamer. En ben vandaag afwisselend babywasjes aan het draaien en voor de ventilator aan het hangen :)
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina