Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hier nog druk en vooral moeeee haha. Ik val een beetje in herhaling merk ik. Ook niet veel zin/puf nog om op dingen te reageren.

Nog 2 weken tot de sleutel van het huis, echt aftellen nu! En dan hopen dat ik combi genieten van de vakantie en bezig zijn in het huis een beetje kan combineren. Ik hoop uitgerust te starten met het nieuwe schooljaar, maar denk dat de hele verhuizing ook behoorlijk wat energie gast kosten. Voordeel is dan denk ik de gedachten dat ik vanaf halverwege december met verlof ga, iets om naartoe te leven. Wel hoop ik m’n energie een beetje terug te vinden zodra ik aan het 2e trimester begin.

RobinBird en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Het is ook echt wel pittig wat je nu allemaal op je bordje hebt liggen! Ik hoop dat je in je vakantie ook een beetje kan niksen en bijkomen. Je moet een beetje zuinig zijn hoor op je lijf :)

3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Duidelijk even afwachten dus wat de kraamzorg gaat zeggen!

@Vogeltje90 ik heb ook heel de dag al een date met de ventilator. Airco gaat twee uur voordat we gaan slapen ook aan op de slaapkamer, nu 35 graden in huis... Alleen merkte gisteren hoe snel de kou weer weg is wanneer de airco uit is. Wij hebben een mobiele die heel veel herrie maakt. Gaat dus uit wanneer we gaan slapen :)
    Ik kan trouwens ook echt niet wachten tot ik babykleertjes kan gaan wassen. Maar lees overal dat iedereen wacht tot de 30 weken..

@LaQueen ik merk dat ik sinds een week minder moe ben! Ik verloor de hoop op den duur. Bijna de sleutel al, hoe fijn !

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @LaQueen en wat vogeltje zegt! Zuinig zijn op jezelf. Ik durf ook wel te zeggen dat ik te lang door ben blijven lopen en dat vast deels voor mijn harde buiken heeft gezorgd.

5. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dames, vermoeidheid is gewoon een zwangerschapskwaaltje hoor. Hoort erbij! :thumup:

6. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Hier bed niet op klossen. Vorige keer ook niks van gezegd. Wij hebben een boxspring.

7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Zeker een zwangerschapskwaaltje, ik kreeg alleen van mijn vk wel te horen dat ik zo moe was geworden, dat het een trigger kan zijn geweest voor harde buiken. Maargoed hoedt natuurlijk niet bij iedereen :thumup:

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    En hoe hoog is jullie bed ?

9. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Zou ik moeten opmeten, haha.

10. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Absoluut! Maar ik heb aan den lijve ondervonden dat je niet alle ballen even hoog kan houden als voor je zwangerschap:p

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wij hebben ook een boxspring, maar volgens de kraamzorg zou het moeten kunnen :p dat gaan we van het weekend ontdekken..

Jessicaw vindt dit leuk.
  12. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    344
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Veel succes met de laatste loodjes.. hopelijk kom je de week een beetje door met die warmte..
    en ook voor de andere dames..

Update van mij:
    Nog steeds geen ongesteldheid, die laat nog op zich wachten, testen allemaal omowit.. wel af en toe van die krampen.. dus maar ff afwachten tot het door breekt, voor de rest heb ik afleiding, (zodat ik er niet te veel mee bezig ben) door spelletjes, series kijken, hier meelezen, en met een vriendin leuke dingen doen en kletsen..

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  13. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    344
    307
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Wij hoefde toen (2014) het bed niet op klossen te doen, omdat het bed van zich zelf al hoog was, en omdat de matras dik was. En uit eindelijk geen thuiszorg gehad, omdat zoontje toen 1 week in het ziekenhuis heeft gelegen op de couveuse afdeling.

14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @Vogeltje90 succes met de laatste weekjes! Heb je veel last van de warmte?

@Jessicaw fijn dat je iig wel veel afleiding hebt! Ik blijf voor je duimen meid!

Vogeltje90 en Jessicaw vinden dit leuk.
  15. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Hier ga ik thuis maar alvast de ovenschotel voor vanavond maken. Was gisteren 35 graden in huis, trok het toen amper met koken. Nu is het nog te doen :thumup:

LaQueen vindt dit leuk.
  16. roever

roever Niet meer actief

Hellow!!!!

Ook hier is het warm! :D haha
    Persoonlijk niet meer last vd warmte als anders, en ook de niet zwangeren onder ons hebben t pittig denk ik haha.
    De kids en vooral de jongste heeft er wel erg last van... :(

Hier heb ik Mn bedrijfje “plat” gelegd en gaat Mn “verlof” dus al in!
    Tot op heden nog weinig aanvraag gehad (ook weinig geadverteerd door omstandigheden)
    Maar uiteraard op t moment dat ik de stekker er voor tijdelijk uittrok, kwam er een mega serieuse aanvraag binnen!!!
    Okee, dan kan ik echt mega pist off zijn!!! Grrrrrrr haha

Maar.... voor nu vrede mee, en zodra alles weet rustig is gaan we hoop ik echt serieus knallen!!!!
    Zin in!!

Daarnaast vind ik t momenteel wel een beetje spannend hier...
    Echt de allerlaatste loodjes omtrent verbouwing gaan nu in gang , en dan eindelijk kunnen verhuizen, en hoop ik beetje tot rust te komen voor derde spruit komt!
    Hier probeer ik elke x doosje in te pakken, maar valt niet mee... weinig ruimte en kids die uiteraard graag willen helpen, of juist totaal niet mee willen werken ghehe

Verderrrrrr
    Gaat het hier goed!!!
    Over klossen gesproken....
    Die hebben wij vorig jaar nooit weer ingeleverd, OOPS!
    Maar ook niets weer van gehoord..
    We gooien ze er wel onder gezien we redelijk laag bed hebben.
    Vind alleen zelf onhandig, lastig in en uit bed stappen hihi

Hoeveel ijsjes hebben jullie al op? :p

LaQueen en Jessicaw vinden dit leuk.
  17. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik vind de warmte wel echt extra heftig. Ben maar een slap vogeltje nu :p Maar gelukkig wel airco op de slaapkamer.

Haha mijn ijsjes zijn niet meer te tellen, heb een serieuze raketjesverslaving :roflmao:

LaQueen en Jessicaw vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Waaaaah :eek: En toen waren we ineens na een telefoon gesprek van 10 minuten uit de namen :roflmao: We hadden eerst 2 hele andere namen, maar dit voelde voor mij toch niet als 'de' naam. Dus nu bespraken we een paar andere opties, manlief zegt ineens; maar .... vind ik ook nog steeds leuk (een naam die we al hadden bij N als ze een jongen was geweest) en ik denk ineens; JA! Dat is 'm! En mijn guilty pleasure naam als 2e naam (nee, deze kan écht niet als 1e naam) en hij keurde het goed. BAM! :D Helemaal hyper nu :roflmao:

Maritiem, roever, Cil88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. roever

roever Niet meer actief

Joehoe!!!
    Ook wij zijn godzijdank bijna uit de naam!
    Alleen moet ik dit keer een beetje toegeven aan de keuze van Mn vriend haha
    Maar ik begin er aan te wennen :D

Gewoon even heeeeel nieuwsgierig....
    Vrijdag is het jaarlijkse/landelijk modderdAg. Heel leuk uiteraard maar....

Hier hebben ze onderhand elke dag flink modderdAg!!!

Mogen jullie kids ook non stop “baggeren” of bepaalde tijdstippen wel/niet? :)

Maritiem vindt dit leuk.
  20. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hier mogen ze dat zeker... in de regen dansen... op dat gebied kan hier veel..

Gier is eindelijk de miskraam op gang gekomen. Sinds gister bloedverlies.... dus nu maar afwachten hoe dit gaat lopen... en dan weer door....

Deel Deze Pagina