Is toch niets heerlijkers dan ongegeneerd buiten te kunnen spelen! Genieten!! Helaas, hoor en zie ik veel vaker om me heen dat dat niet “mag”. Want zonde van de kleren etc... Soms vind ik het bijna “triest” dat er speciaal een modderdAg ingeroepen is... Ahh.... “fijn” dat het doorgebroken is zeg! Hoop dat je gauw helemaal schoon bent, en “onbezorgd” kunt genieten op jullie vakantie! Kalmpjes aan!!
@Maritiem Fijn dat je lichaam nu zover is en het is door gebroken, hopelijk duurt het niet te lang. Straks heerlijk genieten van jullie vakantie, bijkomen van dit alles en daarna op naar een volgende ronde ❤
Ja jammer hè dat veel mensen er niet zo makkelijk in zijn. Hoe vaak ik al niet raar aangekeken ben omdat mijn kids heerlijk in de plassen springen... ja met hun gewone schoenen... heus mensen... die drogen weer je zou het niet geloven... ik vind dit de heerlijkste momenten die er zijn... genieten zolang het kan de tijd dat ze zich er te groot voor voelen komt vast veel te snel...
@Maritiem "fijn" dat het op gang gekomen is.. Ik hoop dat dit jullie vakantie net een stukje prettiger en met meer afleiding maakt.
Oops.... Ik merk dat ik gewoon beetje teleurgesteld was dat ik niet allemaal zwarte bekkies zag.... Ze hadden dit keer water, bellenblaas en scheerschuim etc....
Pfff, nou hier is het nu goed op gang hoor.... en dat terwijl we net vanavond op vakantie gaan... echt hoe verzint mijn lijf dat.... baal er nu echt even van.... maar ja we hebben geen keus dus we gaan maar weer door met inpakken en opruimen....
@LaQueen fijn dat de echo goed ging! Toch weer een ‘mijlpaal’, zo ervaar ik tenminste die momenten merk ik @Vogeltje90 hoe bevalt je verlof? Lukt het met de warmte en je raketjesverslaving @Maritiem ohhh wat een clote timing meid! Hoopte nog zo dat het klaar zou zijn nu. Hopelijk kan je toch lekker gaan genieten van jullie vakantie!
He bah wat naar Hoop dat je snel wat minder last hebt en daarna van de vakantie kunt genieten! Waar gaan jullie naar toe?
Ik begin nu wat meer tot rust te komen. Qua verhuizing en klussen is het ergste achter de rug, kheb alle babywas gedaan, de vluchttas gepakt en vanmorgen de babykamer afgemaakt krijg langzaam tijd om te relaxen!
Vandaag echt even een huildag. Gewoon echt moe... maar alles is nu klaar voor de vakantie naar Schiermonnikoog een dikke week. De kids even bij mijn schoonouders gedropt die wonen letterlijk om de hoek dus dat is wel even fijn dat ik nu even beetje tijd voor mezelf heb... nu lekker op de bank geploft en even helemaal niks!! (Bloeding is nu iets minder hevig als eerder vandaag... dat was een constante stroom nu is het gelukkig weer iets rustiger)
Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie ondertussen goed zijn aangekomen en dat je alles even kan laten gaan ❤
@Maritiem Heel veel stertkte lieverd, die huil dagen moeten er ook zijn! Gelukkig is Schiermonnikoog werkelijk prachtig en wordt het super mooi weer. Ben er net gisteren geweest met mijn collega's, heerlijke dag gehad. Geniet er van met je gezin!
Waren we maar 6/7 weken verder...... Bang on t feit dat we nu nog niet verhuisd zijn haha Maar oh wat kijken we nar je uit!! <3
@roever Hier liever niet, doe nog maar even rustig aan Hoe gaat 't met iedereen? Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ook bijna vakantie net als hier? Nog 2 weken werken! Heerlijk! M'n man is vandaag naar de TT met een collega. Het is dan net een kleuter die op schoolreis gaat... Helemaal hyper, 10x controleren of'ie alles heeft. Pffff... 'Waar ligt dit? Wat moet ik nog meer mee?' Verder hou ik wel van 'm hoor
Hier inmiddels begonnen met alles wat we wel een paar weekjes kunnen missen alvast inpakken. Ik weet dat ik het vanaf 17 augustus wel weer uitpak en anders op 18, 19 of 20. Net mooi voor de vakantie begint! Oh en alle dozen voor de keuken blijven nog wat langer dicht, maar die heb ik ook pas eind augustus nodig, want dan pas komt onze keuken. Inmiddels zijn er al 16 dozen gevuld. Ik kijk vervolgens om mij heen en denk... okay, volgens mij heb ik nog wel minstens 10 a 15 nodig. En dan heb ik ook nog spullen die ik bijvoorbeeld gewoon in de la kan laten zitten tijdens de verhuizing of in een bak wat je net zo makkelijk kan verhuizen. Man, wat heb je zelf als je 1,5 jaar geleden al een keer hebt opgeruimd alsnog veel spullen zeg.