Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @Magnolia29 haha heerlijk die enthousiaste! Mijn vriend had gisteren ook een uitje met vrienden van m. Moest alleen overwerken, dus ik had alles al klaargezet voor m (bleef een nachtje weg). Helemaal enthousiast ging hij weg. Vervolgens kreeg ik een appje, ‘ik drink maar geen bier, lig liever naast jou vannacht’. Dus hij kwam uiteindelijk toch lekker naast mij slapen. Was om 05 uur thuis, ik er al een hele nacht opzitten. Maar toch heel lief. Heeft je man het leuk gehad?

@LaQueen wat een spullen kom je tegen he wanneer je het moet opruimen of iets dergelijks. Onze rommelkamer wordt babykamer. Wat ik toch allemaal al ben tegengekomen...

Hier een fijne zondag gehad. Echt een hele zondag samen geweest. Heerlijk. Vanmiddag twee geboortekaartjes op proefdruk besteld. Hier al dames die daar mee bezig zijn? Hebben jullie een gedichtje erop staan?

Maritiem, roever, Vogeltje90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. roever

roever Niet meer actief

Ahwww ze bestaan nog wel he, die lieve mannen!!! :)

We hadden gisterochtend verjaardag, in de middag heeeeerlijk serie gekeken met manlief.. en eind vd dagbis manlief met oudste zoontje aan de kant van snelweg motors gaan kijken en picknicken <3

Hier gisteren eindelijk knoop doorgehakt wat naam betreft! Haha
    Kaartjes vinden we niet Zo heel spectaculair dus die bestellen we gewoon ergens als kleine er is haha
    Hebben wel klein gedichtje of tekstje. :)

Gezien verhuizing erg traaaaag lijkt te gaan, ga ik een weektas maar maken,zodat er niet gezocht hoeft te worden naar babyspul als t moment daar is... ooos

3. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wij hebben zelf een geboortekaartje gemaakt in photoshop :) die ligt al klaar om besteld te worden. En ook de geboortecadeautjes.. Mijn man komt uit België en dat is daar gewoonte. Dus wij delen hier op t bedrijf en aan de kraamvisite straks blauwe lolly's uit met naam en geboortedatum, in witte zakjes :p Mijn man vond het uitkiezen van de geboortecadeautjes het allerleukste, had meerdere proefpakketten laten komen:roflmao:

LaQueen en roever vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Ahh wat lief van je vriend! Hij heeft 't fantastisch gehad, kwam met een t shirt en petje thuis, telefoon vol foto's en filmpjes :roflmao:

@Vogeltje90 Wat een leuke traditie! Best jammer dat we dat in NL niet hebben ;) Kun je de lolly's dan ook gewoon ergens bestellen met de naam/datum er op of doen jullie dit zelf?

5. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oeh die lolly's zijn inderdaad heel erg leuk!! Even onthouden als traktatie op psz en opvang voor N als haar broertje wordt geboren :D

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Alweer in het 2e trimester vandaag. :D

Jessicaw, roever, wolkje1994 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Woehoe!! :D Vind je 't zelf ook snel gaan?

9. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Bizar he, hier alweer 29 + 4. Aftellen tot mijn verlof is begonnen.

Langzaamaan begonnen met dingen kopen.

Jessicaw, LaQueen, roever en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Wat gaat het toch snel hij bij iedereen! Ik ben morgen alweer 24 weken. Had alleen niet verwacht dat ik dan extra blij zou zijn ivm die pijnlijke harde buiken.

@LaQueen zit jij toevallig ook op babybytes? Dacht je te herkennen:roflmao:

Vandaag komen de twee proefkaartjes binnen. Vanochtend om zes uur schrok ik opeens wakker, bang dat mijn fam de kaartjes zullen zien. Wonen op één familie erf, delen een adres... Maargoed vertrouw erop dat ze goed afgesloten zijn

Hier ook dames die soms zo’n gevoelige en zere buik hebben? Ik heb dan geen harde buik, maar wel het gevoel alsof heel mijn buikwand geïrriteerd is... Zal wel normaal zijn toch ?

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar jullie kaartjes, spannend hoor!! Dan wordt 't ook ineens echt, als je dan de naam op de voorkant ziet staab. Had ik toen wel met N tenminste! Pijnlijke buik herken ik, maar dan vooral aan de onderkant als ik te veel gedaan heb. Hoort er idd allemaal bij ;)

LaQueen vindt dit leuk.
  12. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik heb nog helemaal geen harde buiken gehad en ook geen pijnlijke buik oid. Maar wel veel last van mijn bekken, vooral mijn liezen.

Daarstraks weer bij de verloskundige geweest, vanaf nu iedere week. De baby is ingedaald en ligt goed :) we konden precies de voetjes, billen en rug voelen haha. Wel bijzonder!

LaQueen, Maritiem, wolkje1994 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Bizar dat de eerste al bijna gaat bevallen.

Jessicaw, LaQueen, roever en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. roever

roever Niet meer actief

Oh God!!!!

Groot gezin in wording is hier een feit!!!:eek:

Vriendlief heeft zojuist een 7 persoonsauto kunnen kopen!!!! :0 :0 :0

Hij moest sowieso een andere, goedkopere voor zn werk.
    En ik heb een super vette Toyota funcruiser <3
    Maar is gewoon niet realistisch meer! En te klein.... :(

Dus moest kiezen, Mn hobby dieren of n auto naar mn smaak haha.

Gekozen voor Mn hobby haha want zodra we verhuisd zijn hoef ik nog maar nauwelijks met een auto! Peuterspeelzaal en basisischool op loop/fiets afstand .....

Dus met heel wat ruiltrucs hebben we straks weer twee nieuwe (of Nouja andere) auto’s! :)
    Zonder extra geld er kwijt voor te Zijn. Kom maar op besparingen straks!!!

15. roever

roever Niet meer actief

Ik weet nog van Mn eerste (voldragen) zwangerschap ik ook bijna nergens last van had..
    Ik deed grotendeels Mn dingen nog met bijna 42 weken! Haha
    Dat was de beste zwangerschap ever! Ghehe

Vogeltje90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Ha meiden! Even wat anders! Ik wil graag dit instagram account met jullie delen. Zij maakt hele mooie omslagdoeken, boxkleden enz. Alle opbrengsten gaan naar het goede doel: ushersyndroom

Haar account op instagram heet: bykeesie

LaQueen, roever en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dubbel. Ja en nee, haha. Ja, nu beginnen ook steeds meer mensen het te weten en mijn buik groeit. Nee, ik hoop dat we gauw in het huis wonen en dan ben ik alweer 20 weken zwanger. :eek: Maar moeten we ook alweer bijna werken.

Vogeltje90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hahaha ja zit ik ook op!

19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Aaah wat een schatje! Toch lief dat ie bij jouw wilde slapen haha..

Wij hebben het kaartje ook al klaar, de proefdruk ligt thuis, de enveloppen hebben we al om alvast te schrijven en er staat idd een gedichtje op.. deze keer vanuit me zoontje na zn zusje. Super leuk en spannend! Hoop dat de proefdruk je bevalt! Ik was pas na het 6e kaartje tevreden haha!

LaQueen, Vogeltje90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. roever

roever Niet meer actief

Waaaarrrrrr vind je nou echt de aller liefste new Born kleertjes!? En ook beetje voor niet al te veel centen :/

Deel Deze Pagina