Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
  2. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Gewoon omdat ik er zo gelukkig van wordt... heb bij deze zwangerschap nu een veel rustiger gevoel dan de vorige keer, toen geloofde ik er vanaf begin niet zo in dat het goed kwam, ik merk bij mezelf nu veel meer rust... hopelijk blijkt dit over een week of 4 terecht.

Bijgevoegde bestanden:

Magnolia29, RobinBird, exciting en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen

Jaaa ze worden steeds duidelijker he! Wat fijn dat je je nu beter voelt over de zwangerschap! <3

4. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wisselend, vandaag een goede dag gelukkig. Maar de afgelopen dagen heeft hij aan één stuk door gehuild inclusief snachts. Hij heeft veel last van zijn darmen. En dat in combinatie met mijn bloedverlies na de bevalling, 0 slaap en mijn man die weer werken is maakt het echt heftig. Ik hoop dat er meer dagen zoals vandaag aankomen. :)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen

Aah dat is vervelend! Ik hoop ook echt dat jullie snel heerlijk elke dag kunnen genieten!

6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @Maritiem wat een mooie oploop weer zeg! En je mag best vertrouwen op je gevoel hoor!

@Vogeltje90 duim voor je dat er meer van deze dagen aankomen dan!

7. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    341
    305
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    De vakantie verloopt niet zoals we gehoopt hadden..:eek:
    Gister ochtend zaten we aan het zwembad, en B rende om het zwembad heen en ik erachter, dus vriend had hem gevangen en hield hem boven het zwembad op de kop, en toen gebeurde het... vriend viel door het rooster heen bij het zwembad met B tegen de rand aan van het zwembad..B heeft er een schram aan de kin van over gehouden en flink geschrokken.

.Maar vriend is er erger aan toe, zijn dikke teen is een flink stuk van door gesneden, die dacht in eerste instantie dat die een sneetje had, want hij vroeg of ik een pleister had, maar toen zag ik al dat bloed en dat vel hangen:eek:
    Gelukkig was iemand van de gasten zo aardig om te komen kijken of we hulp nodig hadden, want ik zat met B , en bij vriend had ik zijn T-shirt om zijn voet gedraaid om het bloed te stoppen.. uit eindelijk is iemand van de EHBO en iemand van de gasten service gekomen om te helpen.. die is dan ook de hele tijd bij ons geweest en ook steeds gevraagd of alles in orde was met mij en B en of ik hulp nodig had om alles na boven te brengen want ik moest alles van pasjes gaan halen voor vriend want hij moest na een Spaanse dokter omdat het te diep was om zo te behandelen..ze hebben het geplakt, en medicatie gekregen voor de pijn (die hij niet heeft) en voor infectie ...wel was het behelpen met handen en voeten en translate via Google:roflmao:
    Vandaag weer terug na de dokter geweest , en heeft een verband om voor 3 dagen.. hopen dat het zich goed hersteld nu, en als we terug zijn, ff na de eigen dokter voor controle

8. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Oh jasses!! Niet wat je wil hebben... dat zal schrikken geweest zijn! Hopelijk hersteld alles snel zonder verder gedoe erom heen...kun je er zelf een beetje tegen??

Jessicaw vindt dit leuk.
  9. Jessicaw

Jessicaw Actief lid

26 nov 2013
    341
    305
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg

Mijn maag draaide toen ik het zag en heb er voor gezorgd dat B niks kon zien, ben met vriend na de dokter geweest, maar heb gezegd dat die alleen na binnen moest en ik met B in de wachtkamer blijf.. ben nu eigenlijk meer iemand die voor alles moet regelen:roflmao: bad vullen, want douchen gaat niet, dus in bad liggen en 1 voet eruit ,zorgen dat die drinken en eten krijgt op zijn bedje onder aan het zwembad:roflmao::roflmao:

10. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Jessicaw vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Vogeltje90 Het is ook heel heftig, zo'n pasgeboren baby waar je geen instructie boekje bij krijgt! Hoe gaat het met de bv nu?

@Maritiem Wat een mooie test ❤ Mag je nu ook eerder heen voor vroege eco ivm de miskraam?

@Jessicaw Ohhhh getver, daar heb je echt geen zin in op vakantie! Hoop dat t allemaal goed gaat, idd even laten checken als jullie weer terug zijn in NL.

@LaQueen Hoe is de update van jullie huis? Gaat het volgens plan, is het te doen? Wordt het zoals je het in je hoofd had?

Wij zijn inmiddels terug van vakantie. Lig al een paar uur wakker, wil verder uitpakken en de 1e was aanzetten. Maar vriend en dochter slapen nog :roflmao:

12. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113

Ik weet biet of een vroege echo mag, maar wil ook sowieso pas met 7/8 weken SAN weet Henin ieder geval zeker dat er een hartje te zien zou moeten zijn...

13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Magnolia29 Fijne vakantie gehad?

Het klussen gaat okay, maar ik merk ook dat ik er onrustig van ben haha. Ben zo blij als we er gewoon wonen en alles op z’n plek staat. Het liefst ruim ik alles gelijk op, maar dat kan natuurlijk alleen stapje voor stapje. Dus ik zal het moeten accepteren dat het pas halverwege of zelfs eind september volledig naar mijn zin is.

14. roever

roever Niet meer actief

Bwahhhh

Niets gaat zoals t moet, en nog steeds een teringzooi in ons (nieuwe) huis :(
    Komen er nu ook nog eens waterpokken bij..... :/
    Pfff....
    whats next??

15. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @LaQueen ik snap het best hoor! Maar je krijgt er straks e3n heel mooi huis voor terug!

Hier vanochtend extra controle bij de vk gehad, onze dame ligt nog steeds in stuit... morgen doen ze al de 1e poging om te draaien.. nu maar duimen dat dat lukt :D

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @kly073 Oeh wat spannend! Gaan ze het aan de buitenkant proberen te draaien? Hoop dat ze wat mee wil werken en dan ook zo wil blijven liggen ;):roflmao:

Vanochtend een groeiecho gehad, ons mannetje zit mooi op het gemiddelde en heeft nu een geschat gewicht van 1770 gram. Lag al mooi met hoofdje naar beneden, rug links en voetjes boven. Over 3 weken nog een groeiecho om te kijken of hij deze lijn goed blijft volgen. :thumup:

Straks richting het GGD voor de kinkhoestvaccinatie en morgen afspraak met vk om het bevalplan :eek:te bespreken. Het gaat nu ineens wel heel snel!!

LaQueen, Maritiem en wolkje1994 vinden dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @LaQueen snap ik hoor ! Wij zitten ook midden in een verbouwing en de hele babykamer moet nog. Wil het gewoon geregeld en klaar hebben...

@kly073 spannend! Hopen dat het lukt en de kleine daarna goed blijft liggen!

@Maritiem

LaQueen vindt dit leuk.
  18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    Oeps dat was de enter knop...

@Maritiem hoe is het bij jou? Lopen de testen mooi op?

Hier onszelf net verwend! Woensdagavond een extra 2D echo! Konden niet meer wachten tot de 36 weken... en ikzelf ben erg benieuwd of dat de kleine goed gegroeid enz is! Zoveel harde buiken en zoveel stress ervan, hoop niet dat dat effect heeft op haar!

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Ja aan de buitenkant! En dat hopen wij idd ook haha en zo niet dan zien we wel verder..
    Netjes gewicht! onze dame woog vandeweek 2147 gram.. gaat toch ineens snel dan he! Succes met de vaccinatie, heb er een week eeen zere arm van gehad haha!

@wolkje1994 dankjewel! Veel plezier met de echo!

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Ja gaat goed vooralsnog, testen lopen mooi op. Zal nog even foto van gisteravond toevoegen. Nog geen kwalen op gevoelige borsten en bandenpijn na

Bijgevoegde bestanden:

roever, Cil88, LaQueen en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina