Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Wat een duidelijke!!
     
    Maritiem vindt dit leuk.
  2. roever

    roever Niet meer actief

    Pffff...
    Zit/zat ff in twijfel of ik nou iets van voorweeen voelde... :/
    Heb bijna heel de dag buiten gezeten en net ongelofelijk lage buikpijn. Ik denk dat ik gewoon enorm moet poepen maar ben bang dat ik de rest ermee uit werk! Haha
    Ik weet ook even het verschil niet meer tussen deze buikpijn en weeen ha.. naja we wachten rustig af.

    Uiteraard is eergisteren onze wasmachine stuk gegaan!! :eek:
    En word er vanavond pas een nieuwe tweedehands gebracht, haha dus voor t praktische toch nog even binnenhouden! :p

    Nu ik even op bed lig neemt de buikpijn “gelukkig” wel wat af...
    Hoe dan ook, begin t nu wel beetje “spannend” te vinden gezien alle omstandigheden! Ghehe
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  3. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Spannend @roever zou leuk zijn als het doorzet!
     
  4. roever

    roever Niet meer actief


    Ja!
    En dan hebben we t iig vast gehad!!!
    Ik kijk er voor t eerst enorm tegenop gezien we nog lang ni alles voor elkaar hebben en we eigenlijk bovenop Mn ouders wonen (dat laatste vind ik ook t alllller vervelendst helaas) .
    Maarja het is nu eenmaal zo....
    Blij als t straks achter de rug is :)
     
  5. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Spannende periode nu, is de kleine al ingedaald? Anders kan dat het misschien ook nog geweest zijn. Als je weeen krijgt weet je vast weer het verschil tussen buikpijn en de weeen. Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt en dat je tijdens de bevalling alles een beetje los kunt laten.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  6. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja maar je weet met dit termijn toch dat de kans inmiddels groot is hè haha. Hoe dan ook, you can do this!
     
  7. roever

    roever Niet meer actief

    Nee, t zat nog flink tegen Mn ribbenkast aan echt net onder Mn borst... :/
    Maar vorige twee zijn ook nooit ingedaald tot bevllinh begon...

    Nou nu komt het... het lijkt of ik een wee krijg en dan t gevoel dat ik moet poepen :p

    En ik denk ook echt wel dat ik gewoon naar wc moet... alleen ben ik ineens bang dat ik die been ermee poep! Haha
     
  8. roever

    roever Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Jaja, I know!! :)
    Ghehe
     
  9. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @roever ik hoop het zo voor je! Houdt ons op de hoogte!
     
  10. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    DAT zou een top bevalling zijn even achterom kijken hoor als je gepoept hebt je weet maar nooit. Ik hoop voor je dat de bevalling door gaat zetten.... kom baby er wordt op je gewacht...
     
    LaQueen en Vogeltje90 vinden dit leuk.
  11. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Spannend @roever ik hoop dat het doorzet voor je xx
     
  12. roever

    roever Niet meer actief

    Moet ik eerst nog naar de wc te durven gaan...... :/
    Hoe achterlijk wil je t hebben haha
     
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Gewoon gaan!

    Of je nou alleen moet poepen of de baby komt er meteen uit; 't lucht vast op :D
     
    LaQueen, Vogeltje90 en RobinBird vinden dit leuk.
  14. roever

    roever Niet meer actief


    Dat sowieso! Haha

    Helaas bleef t bij t toiletbezoek :-/
    Zonder baby!!:roflmao:
     
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Was je bij de andere kids ook te vroeg of juist over tijd?
     
  16. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Spannend hier zeg!

    Hier vannacht wakker gelegen tot na 4 uur. Vandaag een groei echo en gesprek met de gyn. Maak me stiekem toch een beetje druk.

    Hebben met onze stomme kop ook de eigen risico vol open staan. Door de gesprekken over de diabetes, de insuline en de cholestase nu in 2 maanden al meer dan de helft eigen risico gebruikt. Vind ik echt zonde van het geld. Maar eigen stomme schuld.
     
  17. roever

    roever Niet meer actief


    Eerste 41.5
    Tweede 40.1

    Dus zeker niet vroeg... :)
     
  18. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Duimen voor een goed gesprek! Helaas kan je aan je eigen risico volgens mij nu niets meer veranderen.
     
  19. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Hahaha dat zou idd een droombevalling zijn geweest @roever :roflmao: houd je hoofd koel meid. Je zit in de hitte met 2 kleine kinderen, hoogzwanger, in de chaos, op een plek waar je stress van krijgt. Wees alsjeblieft heel lief voor jezelf, en alles komt goed :)

    Hier begin ik steeds meer m'n rust te vinden gelukkig, de kleine en ik leren elkaar steeds beter kennen. Hij heeft nog wel onrustige momenten maar gelukkig niet meer continu. Ben nog wel schaamteloos aan het cocoonen, nog niet gewandeld:oops: zondag weer een draagconsult, ik denk dat als hij eenmaal in de draagdoek zit mijn wereldje weer wat groter kan worden. Nu heb ik nooit mijn handen vrij, want wegleggen = krijsen. Mijn eerste doel is weer zelf het eten maken en de hond terug uitlaten:p can't wait.
     
    RobinBird, wolkje1994, Cil88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Vergeet niet dat je lichaam wat opstartproblemen had. Dus alles in kleine stapjes meid! Komt helemaal goed! En dat eerste rondje niet gelijk te ver willen, dat valt behoorlijk tegen. Je conditie is ongeveer gezakt naar 0 na zo'n (marathon)bevalling. :eek:

    Wat dragen betreft... kom je t.z.t. ook met tips enzo wat goed bevalt? Lijkt mij ook wel ideaal om de kleine veel bij mij te dragen zodat ik gewoon mijn dochter aandacht kan geven ondertussen en de stofzuiger kan pakken enzo.
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina