Vreselijk @wolkje1994 wat een stress! Moet je nu volledig bedrust houden? Of juist in beweging blijven? Kleine meid moet nog wel even blijven zitten hoor!! @Cil88 Hoe is het met jouw zenuwen en nesteldrang? @Vogeltje90 Heb je je 1e bezoek aan het cb al gehad trouwens? Heb hier last van een acrobaat die een radslag wil doen in m'n buik en ondertussen de hik heeft. Ik voel een nieuwe circusact opkomen!
@Magnolia29 haha die circus capriolen had ik gisteren ook tussen de weeën door! Komend weekend vooral plat blijven liggen, mochten harde buiken weer weeën worden bellen en komen. Anders maandag ochtend afspraak bij de arts. Dan ga ik vragen wat hij wilt. Want we zagen gisteren wel dat bewegen soms juist rust geeft @roever hoe is het met jou?
Tsja.... ik zou willen dat we konden ruilen! Hihi Begin ineens heel sterk t gevoel te krijgen dat t nog wel eens twee weken kon gaan duren ... Ben echt mega moe , zeer lichaam en er gewoon klaar mee en voor! Maarja, zal t toch nog even uit moeten zingen denk ik... Beterschappies/sterkte voor jou!
Morgen tik je de 40 weken al aan @roever , wat gaat het toch hard..!! Ik zou nog niet wanhopen, ik dacht ook naar de 42 weken te gaan maar ineens was hij er! @wolkje1994 hoe weet je het verschil tussen harde buiken en weeën? Hier de letterlijk halve nacht wakker gelegen met een schreeuwende baby van de buikpijn. En daar was hij vervolgens zo uitgeput van dat ik de andere helft heb doorgebracht met voeden, omdat hij te moe was om in één keer te eten dus om het uur kwam. En hij is nog altijd van slag, steeds krampen. Het is echt zo zielig maar ook wel voor mezelf!
@Magnolia29 alles is bijna klaar. Nog een paar kleine dingen en ze mag komen. Van het weekend vluchttas klaarzetten en dan is het wel oké. @Vogeltje90 gebruik je al iets van inflacol of sab simplex?
He wat naar Misschien doe je dit allemaal al, maar anders nog als tip; - hem op je schoot neerleggen op zijn rug, beentjes vastpakken en ronddraaien - hem met z'n buik op je arm neerleggen en zo rondlopen - warm washandje of warme kruik op/bij z'n buikje
Bluh.... Daar lig ik dan, klaarwakker in bed. En misselijk van de shoarma of chipje van gisteravond. Eindelijk weer eens een kort maar gezellig avondje met vriendlief gehad i.p.v. verhuisdozen etc Ik snap werkelijk niet waar ik last van heb en al zeker niet herkenbaar bij de vorige twee... maar ik kijk enorm op tegen t begin vd bevalling Bang dat Mn vliezen breken, bang voor het eerste moment, etc. Of het dit keer ook wel weer Zo “soepeltjes” mag gaan... Pff ik ken mezelf eventjes niet en dit is behoorlijk frustrerend Zeg..! Heb me nog niet eerder zo kwetsbaar gevoeld als nu en afgelopen week
Ik sla ook over! Dat er gewoon een aantal mensen zijn op deze aardbol die dit gewoon doen ook he, haha
Ah al 40 weken! Komt helemaal goed! Je kunt het, je hebt het al 2x eerder gedaan! Dus deze keer flik je het ook weer! Succes meid!
Hahah wat een gedichtje! @Magnolia29 ! @roever meid je hebt het ook pittig gehad de laatste weken! Je mag je best even zo voelen! Ennuh wanneer de bevalling begint komt dat heus wel goed met jou Maar snap je wel hoor, in ben gisteren ook weer opgenomen in het ziekenhuis... om drie uur begonnen de regelmatige weeën weer en heb die om de vijf minuten weg liggen puffen tot 23 uur, uiteindelijk met zwaardere pijnstilling kregen ze mijn baarmoeder rustig. En nu heb ik echt het gevoel, gisteren werd ik op den duur al helemaal gek, laat staan een echte bevalling
Oh bah..... wat naar zeg dat je niet weet eigenlijk waar je aan toe bent! Wat zeggen de gynaecologen/artsen hierover? Elke bevalling is uiteraard anders... maar geef mij maar t moment de suprême! Haha I.p.v. al die drukte en voorwerk vooraf haha. Beter kort maar krachtig dan zo langdradig en afwachtend haha Ik hoop echt heel erg dat het bij jou wat rustiger gaat worden!!!
Haha @Magnolia29 Het is wel de waarheid though..!! Lieverd deze gevoelens zeggen niets over hoe je bevalling uiteindelijk zal zijn.. Wie weet zijn deze weeën qua sterkte al het maximum van wat je überhaupt gaat voelen. Je hoort altijd meer de horrorverhalen dan de positieve, die zijn minder leuk om te vertellen aan de koffietafel. Mijn bevalling viel 100% mee. Zelfs uitscheuren en ingeknipt worden viel mee, het klinkt veel gruwelijker dan het voelt. Ik voelde het n.l. niet echt. En wat mij heel erg hielp was het idee dat je iets van 70% van je bevalling helemaal geen pijn hebt maar juist een beetje high/gelukkig bent, in de pauzes tussen de weeën. Gewoon van pauze tot pauze leven ipv van pijn naar pijn @roever logisch dat je je zo voelt onder deze omstandigheden. Veel sterkte! Hier net weer een nacht gehad van om het uur wakker de kleine heeft honger maar is te moe om te drinken, dus komt dan veel vaker voor een paar slokken en is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Hoop dat hij snel overdag zijn rust wat meer heeft ipv steeds die krampen. @Magnolia29 bedankt voor de tips we doen dat inderdaad al behalve hem op zijn buik op onze arm dragen, dat eens proberen!
@roever naar dat je deze gevoelens hebt zo naar je bevalling toe. Ik moet zeggen dat het bij mijn 2de en derde ook meer had dan bij de eerste omdat ik wist wat er ging komen. Maar mijn derde bevalling wil ik nu wel weer. Was een bevalling van een uurtje zonder weeenstorm ging gewoon heel relaxt. Dit hoop ik voor jou ook @Vogeltje90 wat een pittige eerste weken zo hopelijk komt er snel wat rust zodat je relatief iets bij kan tanken. @wolkje1994 jakkes dat de weeen weer terug kwamen. Moet je nu wel blijven of mag je weer naar huis? Ik denk dat weeen nu en weeen met een g7nstiger termijn ook wel verschil maken in hoe je ze ervaring. Weet ik niet zeker maar ik denk dat je dan meer rust hebt omtrent de weeen en nu meer bezig bent met nee dit hoort nu niet ik wil ze niet. Zoiets... Hier net de laatste test gedaan een echte knaller en nu moet ik ermee stoppen. Merk dat ik toch wel spanning heb omtrent de zwangerschap... zal het goed gaan deze keer? Nee het is vast weer mis, nee joh voor nu is er niks geks aan de hand. Nja en zo doet mijn hoofd dat de hele dag... nog 3 weken geduld dan de echo. Op 9-9 om 9.00 dat moet haast wel goedkomen dan toch..,,
Mooiie mega knaller!!!! Ik ga duimen! En hopen dat je gauw weer wat meer vertrouwen er in krijgt, hoe lastig dat ook kan zijn! Ik ben stiekem beetje “bang” dat het idd zo snel kan gaan hahaha Gezien eerste twee redelijk snel gingen. Al had ik bij nmr 2 vanaf 11.00 sochtends al voorweeen en 19.00 avond geboren. Anderzijds, hoorde ik gister nog een drama verhaal van zusje van Mn schoonzus... Dus dat werkt ook niet echt mee haha. Al weet ik dat ik zelf al tig x relaxter en nugterder ben dan die twee zusjes samen hihi. Ben er heilig van overtuigd dat hoe meer je je ontspant hoe “makkelijker” alles verloopt.... Maar, moet ik maar niet te hard roepen!!
@Maritiem Wat een knaller!! Blijf voor jullie duimen, op naar de eerste echo! @wolkje1994 Vind het echt heel spannend voor jullie... Hoe gaat het nu? Willen ze je niet eventueel in het ziekenhuis houden om je daar te monitoren als het weer mis gaat? @roever Lig je al ergens te puffen? Dochter is uit logeren, vandaag gaan we eindelijk aan de slaapkamers beginnen!!! En wie is er al vanaf 4 u wakker? Ben nu al moe, pffff. Zo manlief maar wakker maken, ik wil NU beginnen
Haha heel herkenbaar! Klusze !! @Maritiem wat een prachtige test! Hopelijk snel een mooie echo! @wolkje1994 wat een rot zwangerschap heb jij zeg! Dikke knuffel! Hier sinds ze de baby gedraaid hebben maar vooral sinds gisteren ontzettende druk en steken daar beneden.. ga maar uit van indalingsweeen maar soms schiet ik écht een meter omhoog. Geen idee of ik dit bij mn zoontje ook had maar niet zo heftig geloof ik