Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief


    Oei.. ik lag ook al vanaf 4 uur klaar wakker! :(. GodZijdank vanaf a 6 uur nog even 1 uurtjes kunnen slapen :)

    Het enige waar ik van puf, is van t feit dat ik er klaar mee ben!!! Haha
    Vriend heeft nu twee weken vakantie, maar ben nu al huiverig dat kind pas aan eind vd vakantie komt :(

    Succes/plezier met kamer klussen :)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Ja hij is gelukt! Ja dat was wel even heftig en tegen natuurlijk want je wil die buik beschermen en nu zaten ze er aan te trekken en duwen en doen. Deed ook wel echt even flink zeer en 3 dagen lang het idee gehad dat alles bont en blauw was van binnen haha! Maar als ze zo blijft liggen was dat het waard :D
     
    LaQueen, roever, wolkje1994 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Maritiem wat een heerlijke knaller !

    @Magnolia29 ik zit nu op de medicijnen thuis. Wanneer ik maar iets merk van moeten weg puffen, dan moet ik direct komen. Want dan gaat het door de spierverslappers heen. Maaaaar het gaat al een dag goed :thumup:. Morgenochtend op poli bij de arts en hoe verder bespreken!

    @roever ik duim voor je dat de kleine er snel is !

    @Vogeltje90 hoe gaat het nu bij jullie ?
     
    roever en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wow dat lijkt me echt superheftig!!

    @Maritiem supermooie oploop en wat mooi eigenlijk dat je gevoel nu goed is. Het is je echt heel erg gegund ❤

    @wolkje1994 wat spannend zo.. houd je het een beetje vol?

    Hier had de kleine weer superveel krampen vannacht, echt heel zielig.. iedere keer begint hij vol goede moed aan een nieuwe voeding en dan een half uur later ligt hij te krijsen van de pijn :cry::cry: vannacht dus weer geen oog dicht gedaan, zelfs in zijn slaap ligt hij nog te persen/ kreunen, net of hij weeën heeft. Ik ga toch de huisarts bellen maandag want dit vind ik echt heftig..

    Verder net een draagconsult gedaan:thumup: aangezien mijn hersens momenteel echt pap zijn door het bloedverlies en slaapgebrek ben ik voor nu toch voor een draagzak gegaan, krijg een doek echt niet voor elkaar. Ben heel blij, de kleine vindt het heerlijk in de zak. Ik heb die van haar al te leen gelukkig totdat de mijne geleverd is! Vanaf nu kan het alleen maar beter worden :)
     
  5. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

    Fijn dat dat zo goed bevalt zeg! En idd, bel gewoon even! Wie weet zit er wel iets dwars ofzo! Knuffel!
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  6. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.114
    4.956
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nou ja zeg, ik dacht gewoon dat het hier stil was. Kreeg al een paar dagen geen meldingen meer en heb er ook niet zo gauw aan gedacht hier dan toch even te kijken.

    Onze L. wordt morgen gewoon alweer 3! Hoe dan?! Vandaag een dagje dierentuin gedaan, vrijdag verhuizen, zondag naar de show van Paw Patrol en dan begin september haar feestje vieren als alle verhuisdrukte achter de rug is.

    @Maritiem yesss mooie test!

    @wolkje1994 Wat heb jij spannende dagen achter de rug zeg. :eek: Hopelijk gaat het nu weer z’n gangetje.

    @kly073 Fijn dag het gelukt is! Jammer van die pijn wel, maar idd hopelijk de moeite waard.:thumup:

    @Magnolia29 Zooo nieuwsgierig naar de kamers! Echt leuk om te doen hè? Ik denk dat ik alles voor L. haar kamer al wel in huis heb nu.:D

    @Cil88 Balen zeg. Gaan jullie dan een afspraak maken voor een inleiding?

    @Vogeltje90 Dragen op de arm op de buik was hier ‘the key’ bij dochter. Niet binnen 5 minuten hoor, vaak waren we alsnog 30 tot 60 minuten bezig voor het werkte. Wij hebben ook weken met buikpijn gezeten. Voor niemand leuk! Overdag proberen ook wat slaap te pakken eventueel als je dat kan.

    @roever You did it before, so you can do it! Komt echt goed, maar leuk is anders. Hopelijk laat de kleine niet meer te lang op zich wachten.
     
    Vogeltje90, kly073, roever en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. roever

    roever Niet meer actief


    Oeh 3 alweer!

    Ik bedenk me net, dat we drie jaar terug ook in t zelfde groepje van toen babbelden! Haha grappig!
    Alvast van harte gefeliciteerd!!




    Ik heb zowaar nu af en toe soort menstruatiekrampjes... maar ben bang dat ik mezelf ongelooflijk voor de gek aan het houden ben! :/
    Ik ben ook mega zenuwachtig en heb werkelijk geeeeen idee waarom!
    Tot nu toe heb ik altijd liever een bevalling dan een zwangerschap..
    Naja aftellen en doorbijten!!
     
  8. roever

    roever Niet meer actief

    helaasss no baby....!:$
     
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Je wordt in spanning gelaten... iedere keer als jij iets plaatst denk ik baby!!! Maar helaas... maar weer verder afwachten
     
    LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. roever

    roever Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Sorry!!!!

    *begin me ondertussen te vervelen, dus worden de berichten ook niet minder van! :oops:o_O:rolleyes:
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  11. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Haha klets een eind raak houd mijn leven spannend hier vanmorgen voor het eerst misselijk... iets met kwalen willen hebben en als je ze dan hebt dan wil je ze niet meer. Gelukkig is het inmiddels wat afgezakt... nog 3 weken tot de eerste echo...we tellen af...o en tegen je vervelen.. heb wel een leuke taak... op welke pagina staat onze laatste lijst? Die moet nodig weer eens bijgewerkt maar ik ben hem kwijt :oops:
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ZWANGERRRRR!

    roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    Eef31- 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    exciting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 23 augustus 2019
    kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 zwanger - UG medio 10 september 2019 ♥
    Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 13 september 2019
    RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 17 september 2019 ♥
    Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 24 september 2019 ♥
    Magnolia29- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger- UG 3 medio oktober 2019

    SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 8 oktober 2019
    wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG 23 oktober 2019
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 zwanger - UG medio ? december 2019
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 12 januari 2020

    Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 na miskraam (ronde 8 totaal) zwanger- ug 12 april 2020

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    Bevallen;
    Vogeltje90 - 29 jaar - M geboren op ?

    Afspraken

    Augustus

    September

    9-9 maritiem- eerste echo en intake
    23-9 maritiem- termijnecho



    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
    kly073 vindt dit leuk.
  13. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Heb een lijst gevonden, volgens mij niet de nieuwste, maar roep maar als er wat aangepast moet of doe het zelf. Van @Vogeltje90 wat was nog maar de geboorte datum van M. Dan kan die er nog even bij
     
  14. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    22 juli :D
     
  15. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ZWANGERRRRR!

    roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    Eef31- 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    exciting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 23 augustus 2019
    kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 zwanger - UG medio 10 september 2019 ♥
    Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 13 september 2019
    RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 17 september 2019 ♥
    Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger - UG medio 24 september 2019 ♥
    Magnolia29- 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 zwanger- UG 3 medio oktober 2019

    SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 8 oktober 2019
    wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 zwanger - UG 23 oktober 2019
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 zwanger - UG medio ? december 2019
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 12 januari 2020

    Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 na miskraam (ronde 8 totaal) zwanger- ug 12 april 2020

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    Bevallen;
    Vogeltje90 - 29 jaar - M geboren op 22 juli 2019

    Afspraken

    Augustus

    September

    9-9 maritiem- eerste echo en intake
    23-9 maritiem- termijnecho



    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
  17. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    @LaQueen gefeliciteerd! Ik hoop het. Vanochtend bloed laten prikken en woensdag uitslag.

    @Maritiem ik heb aankomende woensdag en volgende week woensdag afspraak bij gynaecoloog.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  18. roever

    roever Niet meer actief

    @Maritiem

    Hahaha

    Ik durf bijna niets meer te plaatsen! :p
    Hadden vanmiddag intake bij ons nieuwe (en mijn oude..) huisarts...
    Daarna nog even gauw gebuurt bij onze pony’s die elders even op vakantie land staan.
    En nu zo moe als een beer in winterslaap :/
     
    LaQueen en Maritiem vinden dit leuk.
  19. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @LaQueen gefeliciteerd met jullie dochtertje!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  20. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Zijn net nog even in het ziekenhuis geweest. Kindje was heel de dag heel rustig, en onrust betekende even bellen. Toen we in de auto stapte en op de snelweg zaten begon ze alweer volop te bewegen.
    CTG was goed, zagen al wel wat harde buiken, maar dat kan geen kwaad. Kindje heeft nog genoeg vruchtwater. Leverwaarden waren al verder gezakt. Morgen wel een afspraak staan, maar mocht het zijn dat ze vanavond gewoon goed blijft bewegen. Dan kan ik die afspraak afbellen.
     
    Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina