Wat ik mij nou afvraag, wij hebben alleen geklust de twee dagen na mijn ei (verwachte ei). Ik lees bij veel meiden ook dat er geklust wordt voor dat er een ei komt. Wat is de reden dat er daarvoor geklust wordt? Buiten dat het ook voor de ‘fun’ gebeurd
Zaadcellen kunnen 3-5 dagen overleven in de eileider. Dus als de eisprong is staat er een grote groep zaadcellen te wachten om de eicel meteen te bevruchten.
@wolkje1994 je kunt inderdaad beter voor je ei klussen en op de dag dat je denkt dat je ei komt. Voor je ei heb je een hoge zwangerschapskans, op de dag van je ei ook. Dag na je ei een medium kans. Gebruik je ook een appje om je cyclus te volgen? Vind ik in ieder geval heel handig!
Ja ik heb wel een Appje, daar stond op de dag van mijn ei en dag erna een hoge kans. Die dagen hebben wij geklust ! Maar ik ga het onthouden van voor je ei klussen!
Heel wat anders; Hebben jullie de kerst reclame van de Plus al gezien? Ik heb zo gehuild de 1e keer dat ik 'm zag!!! Alle hormonen vlogen alle kanten op, vreselijk! Inmiddels al een paar keer gezien maar krijg steeds een brok in m'n keel Van een supermarkt reclame!!!!
Aaargh.. ergernis hier. Wilde vandaag starten met de pogingen voor ronde 2. Bleven bij schoonouders eten en zitten er nog steeds. Vriendlief begrijpt de hint maar niet om weg te gaan.. ook niet na mijn app of hij eraan denkt dat we vanavond nog zouden klussen. Steeds weer nieuwe gespreksstof
Zo ik heb een avondje alles bijgelezen haha! Ik had weer even geen behoefte de afgelopen tijd, mede ook doordat ik het echt niet meer bijhield. Vandaag zou m'n NOD zijn maar werd gister al ongesteld. Als m'n ovulatietesten kloppen dan heb ik blijkbaar een korte lutheale fase van 12 dagen in plaats van 14. Op de naar ronde 3 dus. @exciting Gefeliciteerd @Vogeltje90 Wat heerlijk om te lezen dat je zo een mooie eerste echo hebt gehad!
@RobinBird We zijn thuis, even een test gedaan maar nog helemaal wit. Toch even kijken of we al een poging gaan doen en anders morgenavond of overmorgen. Als het goed is is mijn eisprong pas over 5 dagen.
Ik bedenk me net; is het niet wat laat op de avond voor een ovulatietest? Die waarde daalt als het echt later op de avond is zoals nu.
I Know, maar krijg morgen een ladinkje testen binnen, dus denk test al eens voor de zekerheid. En ik drink altijd al weinig, dus waarschijnlijk is het bij mij wel nog redelijk geconcentreerd.
@RobinBird dank je echt jammer van ronde 2, maar zo te zien weet je goed hoe je cyclus in elkaar zit!! Op naar ronde 3 meid. Knuffel!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 15 december ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 17 december ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 24 december ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 31 december ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 januari (ICSI) ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 7 januari ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 januari ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 10 januari ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD ? januari ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD ? ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD ? ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 februari (WOD 13 januari/ nod 14 februari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht[l
@RobinBird jammer van ronde 2. Alvast succes voor ronde 3! Hier gisteren inderdaad geen verplicht nummertje, hopelijk morgen wel klussen, anders wordt zwanger raken erg lastig
Oh meiden ben zo zenuwachtig. Kan aan niks anders denken Ik heb af en toe wat krampen. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb dit nooit met ongesteldheid. Daar voel ik niks van. Zaterdagochtend gaan we testen met een predictor. Hoorde dat die wat beter zijn.