Ik heb precies hetzelfde! Ik voel mij ook zo ‘gek’. Zo anders dan normaal! Ik ben nu 11 dagen voor nod. Mijn vriend zei gisteren, ik heb aan alles het idee dat je zwanger bent. Maar dan denk ik, kan je al zo snel na een eventuele bevruchting symptomen hebben? Weet niet of iemand hier meer vanaf weet?
Echt symptomen niet. Maar wel dat je het gewoon weet. Had ik bij alle drie de zwangerschappen. Dat ik gewoon wist en nu is het raak. Gebaseerd op niks eigenlijk... en als ik dat gevoel niet had wel gewoon testen natuurlijk
Nog even tijd en zin gevonden om ye schrijven.. Mijn volgende NOD zal ergens rond 9/1 zijn. Mijn ongi is al even voorbij nu. ik gok dat mijn ei ergens rond kerst zal zijn Maandag was ik tijdens mijn shift bijna 1 van de bewoners kwijt. Hij had zich verslikt in brood. Ligt nog in het zh, maar leegt. Was wel op het nippertje . Ik ben in choque, gebeurde ook de dag na 1 jaar viering van ons sterrenzoontje. En de week na mijn mislukte 1e ronde + pal tijdens mijn ongi. De huisarts sprak over ptss. Ik feed mijn werk al niet erg graag, collega's zaagden bovendien dagelijks. En nu dit. ik ben er klaar mee. Gisteren was het, het verjaardagsfeestje van 3 bewoners. Ik moest voor 1 van hen een cadeau voorzien en ondanks ziekteverlof wilde ik dit toch geven. Werd ik na een half uur weggestuurd met de boodschap: ga je nu weggaan of ik ga straks heel boos worden. Heb echt geen zin om terug te gaan maar wil het ook niet zo negatief afsluiten of opgeven. Zit nu thuis en ik doe amper iets. hopelijk binnenkort toch goed nieuws op m'n pad.
Knuffel! Ben zelf paar jaar terug gediagnosticeerd met ptss en het is niet makkelijk. Maar met goede begeleiding leer je ermee leven, want van ptss kom je echt niet (zomaar) af.. denk ook aan jezelf nu hoor! Mocht je weer zwanger raken is het goed om je hoofd op een rijtje te hebben voor je dalijk net als ik een postnatale depressie aan je broek hebt hangen... ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je je snel beter voelt!
@Lisalisalisa Het is ook niet niks! Denk goed om jezelf. En anders maar even pas op de plaats maken en meer rust nemen. Komt wel goed! @wolkje1994 Je kunt heel goed al dingen voelen hoor! Maar soms houdt je lijf je ook voor de gek omdat je zo graag wilt.. probeer het testen nog even uit te stellen
Wat een feest... man hangt beneden boven de pot en dochter heeft steeds hoestbuien in haar bedje.. kan niet goed horen of ze ook aan het overgeven is, maar wil ook niet binnenlopen en haar wakker maken als er niks is .. En ik lig hier te bedenken hoe ze morgen naar de opvang moet, mag niet als ze wel echt ziek is, m'n moeder moet werken, wie kan ik eventueel wakker bellen om 7 uur, zal ik mezelf dan maar ziek melden? Ik pieker nog even verder, trusten dames
@Lisalisalisa goed aan jezelf denken! Teveel hooi op je vork nemen werkt nooit. Kom je jezelf altijd tegen, goed aan jezelf denken ❤️ @Magnolia29 ahh wat balen zeg! Hoe is het met je dochtertje? Kan ze naar de opvang?
als ik nu lang thuis ben door ziekte of zws. Dan steek ik vrije tijd in therapie en sport. En in loopbaanbegeleiding. Ik loop steeds opnieuw vast. daardoor krijgt zelfvertrouwen steeds een knak en dasd ook nt fijn voor die werkgevers. Welke symptomen heb/had jij? Ik kan slecht om met drukte en veel commentaar. vaak flashbacks naar trauma, slecht slapen, vermoeid en verward, leeg, soms hoofdpijn, nachtmerries, weinig zelfvertrouwen, prikkelbaarheid, rap van streek zijn. Heb echt gevoel dat ik moet vluchten, kan maar de helft doen/zijn van normaal.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 15 december ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 17 december ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 24 december ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 31 december ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 januari (ICSI) ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 7 januari ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 januari ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 9 januari ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 10 januari ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD ? ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD ? ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 februari (WOD 13 januari/ nod 14 februari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht
Jij was toch ook zo gevoelig voor hormonen? Ik ben onwijs gevoelig. Dus had gelezen dat het kan dat je na de bevruchting bijv zoals mij misselijk word. En nu na ik denk mijn innestelling van dinsdag ben ik sinds gisteren weer onwijs misselijk (hallo HCG). Maar aangezien ik nog niet getest heb geen idee of het echt zo is. Misschien omdet ik het idd graag wil.
Het is echt om gek van te worden hè.. Zo zenuwslopend. Je kunt jezelf ook helemaal gek (en daardoor misselijk) maken ermee helaas. Waar baseer je op dat je heel gevoelig bent voor hormonen? Wanneer wil je gaan testen?
Ze heeft idd gespuugd in de nacht. Wilde niet eten vanochtend, maar ze is nu wel bij de opvang. Zolang ik niks hoor zal 't vast goed gaan. Ga wel wat eerder weg vandaag, kan ze thuis lekker uitzieken.
Ach meiske.. het heerst ook flink hè. Had ze koorts? Een beetje eerder weg gaan is dan zeker fijn. Misschien doet afleiding op de opvang haar wel goed! Zijn N.L. trouwens haar voorletters? Van onze dochter ook namelijk
Ik ben inderdaad extreem gevoelig altijd geweest. Huisarts was helemaal verbaasd dat ik ondanks de mirena spiraal nog iedere maand, precies na 26 dagen, ongesteld werd. Pil was inderdaad geen optie voor mij, reageerde zo extreem op de hormonen. Huisarts vertelde toen dat ik ene hele sterke hormoonhuishouding hebt. Voordelen en nadelen heeft dat... Bij mij is inderdaad ook vaak door mijn hoofd gegaan, dat deze ‘symptomen’ misschien echt een reactie zijn op een eventuele bevruchting. Ben erg veel misselijk, in vlagen.... echt uit het niets. Ene keer ben ik vrolijk, andere keer ben ik aan het huilen, maar waarom? Wanneer was jou bevruchting? Ik heb al een keer getest, super dom... las ergens dat het innestelen 9 dagen kan duren. Dan kan ik maandag op zijn vroegst testen. En waar heb jij het gelezen, ik kon er niet zoveel over vinden. Hoop dat onze gevoeligheid ons niet in de steek laat en we ook nu gelijk hebben
Ik ben allergisch voor de pil. Door mijn vorige zwangerschap maak ik een bepaald hormoon niet meer aan waardoor ik ernstig depressief werd tijdens zwangerschap. Na heel veel onderzoek zagen ze dat ik geen serotonine aanmaak. Dat zal ook niet meer goed komen. Dus moet medicijnen slikken. Daarnaast had ik bij mijn vorige zwangerschap HG. Zodra HCG kwam werd ik kots misselijk met resultaat dat ik 9 maanden lang niks kon eten, eigenlijk aan zonde voeding moest. Ik heb alleen maar gespuugd. Uur na de bevalling was het over. Na bloedtesten zien ze ook dat je hormonen dan weer wisselen. Toen bleef ik wel erg depressief. Toen kwam er dus dat ik door zwangerschapshormonen geen serotonine meer aan maak. Kan er nog heel veel over vertellen. Maar na 2 jaar onderzoeken is eruit gekomen dat ik extreem gevoelig ben voor hormonen. Dus sta ook onder strenge toezicht van de poppoli
Ik denk 9dpo. Want ik had hele rare krampen. Maar kan je dus alleen achteraf zeggen met positieve test. Maar had ook positieve ovulatie testen. Dus had goed uitgezocht.
Vanmorgen was stress vol aangezien manlief koffer van M niet had ingepakt. Die gaat logeren. Dus morgen uitslapen en dan rustig met zn tweeen testen.