Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
  2. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Aaah nu voel ik me schuldig haha.. Komt ook vast wel goed! Hier heeft Romée nu een infectie op dr longen en bronchitis dus wij zitten aan de antibiotica. Ellende als ze zo klein en ziek zijn zeg bah! Verder loopt alles hier soepel.. druk met werken en 2 kinderen waarvan de oudste natuurlijk ook zn hobby's heeft en zo'n 2x per week na zn vader gebracht mag worden (50 km enkeltje) met een baby er natuurlijk bij. Maar we klagen maar niet he?
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  3. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ben eigenlijk wel benieuwd wie er nog meeschrijven in dit topic :)?

    Ik ben er een aantal maanden uit geweest omdat het helaas niet helemaal lekker gaat met mij.

    Ik hoop dat ik weer mee mag schrijven? Of ben ik te ver achter? Ik kan niet alles terug lezen alleen, dat is te veel.
     
  4. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.195
    5.075
    113
    Vrouw
    D
    M
    We komen en gaan allemaal af en toe. Dus we zijn niet heel actief, maar schrijven wel af en toe nog.

    Vervelend dat het niet zo goed gaat. Wil je delen wat er aan de hand is?
     
    roever vindt dit leuk.
  5. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Nog steeds niet zwanger :$ heb tot nu toe 2x me eisprong kunnen vinden, deze cyclus ben ik hem niet tegen gekomen, en was het ook lastig om regelmatig samen te klussen ivm de nachtdiensten van me vriend.. deze week is hij niet thuis, ik zou nu ongesteld moeten worden, maar die komt maar niet op gang,

    heb gelezen om teunisbloemolie te slikken tot aan de ovulatie om de cyclus beter op gang te krijgen, dus dat ga ik eens proberen, schaad het niet dan baat het niet dacht ik zo dan..:p


    We zijn druk bezig met nog steeds een huis het zoeken, want dat huis waar we toen gingen kijken, daarvan willen de mensen niet te ver onder de prijs onderhandelen, dus dat is van de baan, jammer genoeg.. heel mooi huis.. heel veel plek:o::o:
     
  6. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    dan zijn alleen robinbird en ik nog die nog niet zwanger zijn in dit groepje?? Of gaan er dalijk nog door voor een 3e of 4e :roflmao::roflmao:
     
  7. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Robinbird is volgens mij afgelopen jaar ook bevallen... En ik pas deze keer haha!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  8. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Dat hoeft toch ook niet, welkom terug!
     
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @RobinBird gewoon weer lekker meeschrijven!

    @Jessicaw balen (en de rest) dat het nog niet gelukt is! Hoop iedere keer enorm dat het jullie nu toch ook snel gegeven mag worden! Hoe ben je er zelf onder?

    ik ben nu zelf wel in het stadium beland dat ik merk dat het einde van de zwangerschap toch echt in zicht komt. Buik gaat steeds meer klagen als ik teveel doe, even snel opruimen bijv zit er niet meer in... en ook elke dag vocht vasthouden, wat me onrustig maakt ivm mijn bloeddruk verleden... nog een kleine 2 weken tot mijn volgende vk controle, maar ik houd het in de gaten en als ik meer klachten merk of te onrustig word bel ik ze gewoon voor even een extra check... baby is verder alle dagen lekker druk, maar subtiel bewegen kan die niet....
     
    kly073, LaQueen en RobinBird vinden dit leuk.
  10. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    mij ben der op zich relax onder.. maar het verlangen na een 2e kindje is groot, ook omdat ik onze zoon steeds groter zie worden:rolleyes:
     
  11. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik ben vanacht ongesteld geworden, en heb het geweten ook, flinke hevige krampen, nu nog steeds, hopelijk vanmiddag minder, want ik heb een high Thea met me collega’s, en ik kan weer verder met me volgende cyclus. :D
     
    roever en LaQueen vinden dit leuk.
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.195
    5.075
    113
    Vrouw
    D
    M
    Balen van je menstruatie, wel fijn dat je een leuke middag hebt en je nu weer door kan naar ee volgende ronde!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  13. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ah vind het echt naar voor je... ik gun je dat het heel heel snel raak is!!

    @RobinBird vervelend dat het niet zo lekker gaat. Wil je het delen idd?

    En over meeschrijven... we komen en gaan allemaal haha :p
     
    Jessicaw en LaQueen vinden dit leuk.
  14. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

    Balen joh.. je bent echt al Zo lang bezig.. Ik heb het waarschijnlijk gemist maar loop je al in een traject of?
     
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Maritiem heel veel succes met de laatste loodjes en geniet ervan! Ik heb zo vaak dat ik ook met weemoed terug denk.

    @Jessicaw jeetje meid, wat balen dat het zo loopt zeg! Je komt wel rustig over zo op zp, hoop dat het echt ook een beetje te doen is. Lijkt me lastig als het verlangen zo groot is. Ik las laatst over langdurig proberen zwanger te raken, lukte niet. Vrouwen gingen een bepaalt soort edelsteen dragen en ze werden snel zwanger... Geen idee of je er voor open staan, maar wilde het wel zeggen.

    Leuk om van de rest ook te lezen hoe het gaat!

    Hier gaat alles ook goed! L slaapt eindelijk weer heerlijk door! Dit deed ze al vanaf week 8, alleen dat was een maand geleden opeens over. Soms zeven keer per nacht moest ik naar haar bedje toe. Duidelijk een sprong geweest, ze slaap nu weer van 20.30 tot 06.30 uur. Verder poept ze eindelijk regelmatig! Dit was tot een week geleden drama, met veel pijn voor L. Zo sneu !
     
    roever, Jessicaw, LaQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    nee ik loop niet in een traject, ben der wel over na het denken of ik die stap moet gaan zetten, de verwijskaart heb ik al, alleen me vriend moet nog een verwijzing aanvragen en dan moet ik De vragenlijst op sturen
     
    kly073 vindt dit leuk.
  17. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    ik sta voor zo iets open, zoiets zei me collega laatst ook, die draagt zo iets, want zij is ook al heel lang bezig met zwanger worden, begint in april met iui.

    weet je ook welke edelsteen dat is?
     
  18. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Lijkt me een best spannende stap, hopelijk gaat het jullie snel helpen om jullie wens in vervulling tel aten gaan.
     
  19. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    https://www.spiritualgarden.nl/maansteen-hanger.html

    Over de maandagen heb ik veel gehoord. Maar ik raad wel aan er zelf één uit te kiezen in een winkel. Niet te bestellen...
    Je kan zulke winkels vaak op Google vinden onder ‘new age ’ winkels of spirituele winkels. Van te voren even bellen of de winkel edelstenen verkoopt.
     
  20. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Nou dames, wij zijn nu bijna klaar voor de baby. Nog 5,5 weken tot de uitgerekende datum... gaat zo bizar snel. Van de week maar een bedje voor de baby neergezet, we wilden graag verbouwen maar wachten nog steeds op een vergunning dus nu komt baby bij ons op de kamer eerst.

    verder deze week de wasjes gedaan, moet nog even strijken. Namen zijn we eindelijk uit (ten minste zo lijkt het nu) geboortekaartje staat klaar (2 varianten 1 voor elk geslacht). Nu de adressenlijst nog bijwerken en etiketjes drukken. Heb aldoor gevoel dat ik nog wat vergeet maar geen idee wat.
     
    roever, LaQueen, kly073 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina