Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Ik heb een positieve Ovulatietest... als ik nu zwanger zou worden, ben ik dalijk weer in november uitgerekend, rond de verjaardag van me zoon, 26 november :roflmao: ik zit vandaag op dag 18... en ben helemaal vergeten me vitamines in te nemen de afgelopen paar weken, druk druk druk...
     
    roever, LaQueen en Maritiem vinden dit leuk.
  2. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Oh ik hoop het zo voor jullie!!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  3. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen

    Spannend!! Ben zo benieuwd na jullie kleintje!
     
  4. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.106
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    Woow, dat gaat echt hard! Opzich wel logisch nu ik erover nadenk. Die van mij is alweer 2 maanden oud! :eek: Heel veel succes met de laatste loodjes en ik wil je ook alvast aanmoedigen voor de bevalling!:D Good luck!
     
    roever vindt dit leuk.
  5. roever

    roever Niet meer actief

    @Maritiem
    WoW!! Dat gaat echt bizar snel!!!
    Maar idd ALLES gaat zo achterlijk snel ....
    je vierde kindje toch? Of haal ik nu even door elkaar.

    @Jessicaw
    Ik ga duimen voor jou!!! :)


    Oh my...
    Wie zet mij met beide benen op de grond?!?
    Dit is niet normaal, de kriebels voor een vierde worden met de dag steeds sterker zeg! :/
    Mijn hartje zegt; kom maar op! Je overleeft dit ook wel weer!
    Mijn verstand zegt; wacht joh maar even minstens een half jaar en focus je op je lichaam etc!

    ik hoop dat mijn verstand het winnen gaat, maar zal t pittig krijgen haha

    wél ben ik zooo enorm blij met het mooie weer op komst zeg! :D
    We zijn echt druk met tuin opknappen en naar ons wens te maken, super leuk!
    En ondanks het niet veel hebben van geld toch leuke koopjes kunnen doen als in; trampoline, bakfiets, en leukigheidjes in tuin.

    Ik..... die een bakfiets echt afkeurde omdat ik mezelf dan zo’n moedertje moedertje vond...
    En nu denk, hoppaaaa volgooien die kar met kids, eten en drinken en gaaaan met die banaan haha
    (Wat me over de streep deed trekken was dat het enorm positief zal zijn voor m’n conditie/gewicht ;) ) haha

    binnekort dus even leuk pimpen! :)

    ohh zonnetje!!!!
     
  6. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    ja klopt 4de... begin hem wel beetje te knijpen nu...zie mijn kraamweek beetje in water vallen met al dat Carona gedoe.. met een beetje pech wordt het ziekenhuisbevalling en mogen mijn kids dan niet eens daar komen, dat lijkt me vreselijk.....

    een bakfiets is zoooo fijn, ik zou hem niet meer willen missen....
     
  7. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.106
    4.949
    113
    Vrouw
    D
    M
    @roever Ik snap de kriebels, maar ik zou het op dit moment niet bewust opzoeken. Eerst alle corona chaos maar even afwachten voor je aan de 4e begint!

    @Maritiem dat lijkt mij verschrikkelijk idd! Bah... je moet wel sowieso in het ziekenhuis bevallen?
     
  8. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Houden jullie je kinderen komende week thuis ivm Corona??
     
  9. roever

    roever Niet meer actief



    pfff ja ik snap je struggles!
    Hoe moeilijk het ook is, probeer bij jezelf te blijven qua gevoel!

    het zijn uiteraard keiharde feiten omtrent Corona .. maar heel eerlijk vind ik persoonlijk dat social media het land behoorlijk “opstookt” of hoe je het noemen wilt :)
    Als in banger maken dan nodig is...

    ik hoop dat je bevalling nergens onder hoeft te leiden en dat alles soepeltjes zal verlopen, en de tijd erna! :)


    Hier hebben we voor onszelf een streep getrokken en gewoon zoveel mogelijk in/om huis te blijven komende tijd..
    En ook gewoon het noodzakelijke te blijven doen. Boodschappen enz

    nogmaals heel veel succes met de laatste weekjes, en op naaaaar baby nieuws!!!!! :D
     
  10. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ik denk juist dat er over 9 maanden wel eens een babyboom zou kunnen zijn, iedereen die nu met elkaar opgesloten zit... :p

    Ik ben werkzaam in een vitaal beroep maar we hebben besloten M. thuis te houden. Op de opvang is alles anders (andere kindjes, andere leidsters, de regel van maximaal 3 kindjes per leidster is opgeschort) en dat voelt niet goed. "Gelukkig" kan mijn man het regelen. Tussen aanhalingstekens want hij kan het regelen omdat het voor ons bedrijf een strop is momenteel. Alleen open voor spoedgevallen maar alle personeelskosten lopen wel door. Gelukkig is er een regeling "werkverkorting" waar we hopen aanspraak op te maken...

    Het is echt bizar wat ons nu als maatschappij overkomt...
     
  11. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    aan de ene kant fijn dat jullie het zo hebben kunnen regelen, maar idd die strop.... mijn man heeft ook eigen bedrijf en kan gelukkig vooralsnog gewoon blijven werken. Vind het alleen zelf wel vrij pittig nu. En thuisonderwijs geven en mijn andere kids verzorgen, mijn huishouden bijhouden.. en dan straks ook nog de baby erbij....o en natuurlijk de hele dag de bouwvakkers over de vloer... maar we hebben geen keus... we maken er maar het beste van...
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.
  12. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Pfff, vandaag controle gehad...bloeddruk op randje van te hoog, en heb toch een koppijn niet te zuinig...donderdag weer controle, benieuwd hoe het dan lijkt...
     
  13. roever

    roever Niet meer actief

    Ahw....
    Niet leuk!!
    Hoop dat je donderdag wat meer duidelijkheid heb!

    nog heeeeeeel even en dan ligt er n kruimel in je armen!!! <3
     
  14. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Maritiem ohh verdorie zeg ! En hoe ervaar je verder alles in deze situatie. Lijkt me zo heftig, punt van bevallen staan en alles rondom Corona
     
  15. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Gister weer de hele dag enorme hoofdpijn gehad dus even overlegt met de vk. Moest weer langskomen, bloeddruk van 130/96. Dus even in ziekenhuis geweest maar daar zakte hij gelukkig weer en ook bloed en urine goed dus voor nu nog niks aan de hand.

    @wolkje1994 het was wel even schakelen hoor! Ik heb er een halve week slecht van geslapen en toen kwam er voor ons duidelijkheid. Het wordt of een thuisbevalling met eigen vk of een medische ziekenhuis bevalling. Waar ik het meest tegenop zie is het laatste en dat ik dan daar een paar dagen zou moeten blijven en mijn andere kids dus niet mag zien en zijmuur broertje/zusje nog niet echt kunnen ontmoeten. Ik snap dat dat zo is hoor maar dat gaat me wel wat traantjes kosten denk ik. En het wordt een saaie kraamweek... de meeste mensen zullen met een beetje pech de baby pas zien als die een maand of 2 is, dat is ook enorm jammer, dan kent niemand hem/haar als echte baby... maar ook dat is helaas wat het is....

    eerst maar eens kijken hoe mijn bloeddruk zich houd... morgen weer controle
     
  16. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Net weer controle gehad, bloeddruk blijft iets stijgen... nu nog op randje goed, 140/90. Urine nog perfect... dus voor nu maar weer afwachten of baby zich zelf gaat melden. Vrijdag weer controle omdat we het goed in de gaten moeten blijven houden...

    Het wordt wel spannend zo, aan de ene kant denk je dit kan nooit lang meer goed gaan aan de andere kant zegt het niks en kan het volgende keer weer net zo makkelijk gedaald zijn...
     
    roever vindt dit leuk.
  17. roever

    roever Niet meer actief

    oeiii spannend zeg!!!
    Ben wel weer toe aan baby nieuws!!!! Haha
    Maar jij vast ook wel ;)

    we wachten rustig nog eventjes af, succes!! :)
     
  18. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Maritiem spannend meid! Ook ik heb wel zin in baby nieuws hier !
     
  19. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
  20. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    nou we moeten nog even geduld hebben, bloeddruk was gister weer super netjes... dus we gaan gewoon weer afwachten. Hopelijk besluit de baby gewoon snel dat het tijd is, want ik ben er wel klaar mee ineens...aldoor al die Pé klachten terwijl er niks aan de hand is maakt me enorm onzeker. Daarnaast het niet met de kids kunnen spelen als normaal terwijl ze dat juist nu zo nodig hebben maakt het ook niet makkelijker... ik zit even in een dipje denk ik.. want aan de andere kant denk ik ag wacht nog maar even (maar vooral kom maar baby ik wil je zien!!)

    voelden jullie je bevalling aankomen? Of was het echt een verrassing dat het begon? Ik hoop het laatste want anders blijft de kleine hier nog wel een paar weken zitten vermoed ik o_O
     
    Vogeltje90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina