Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief



    joehoe!!!! Daar is hij dan eindelijk!!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    En wat gaaf eigenlijk zeg om t zo saampjes te mogen meemaken! Al was dat niet helemaal bewust haha

    Hoe voel jij je? Deze rit weer goed doorstaan? Hihi

    en wat vinden de broers/zussen ervan?
     
  2. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    ja achteraf heel bijzonder en gaaf om het samen te kunnen doen.

    ik voel me heel goed, op stuwing na...au au au... verder vandaag alweer een dikke km gewandeld (vond ik best even knapsten mezelf)last van de rugspieren maar verder geen klagen.

    broer en zussen zijn mega trots! Zo leuk om te zien at ze er allemaal op hun eigen manier op reageren. Allemaal passend bij hun karaktertjes, blijf dat bijzonder vindende je er eigenlijk hetzelfde in stopt en ze allemaal zo anders zijn...
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Holy moly wat een snelle bevalling!! Gefeliciteerd met jullie mannetje! Hoe gaat het nu? Hoe vinden zijn broers/zussen het? Heb je al veel Raamvisite gehad?
     
  4. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    raamvisite nog niet zoveel.. vind ook wel prima, hebben de kids lekker de tijd om zelf te wennen. De broers zussen vinden het fantastisch.. zijn allemaal bere trots!

    t. Doet het ook super, eet als een slootgraver, en verder echt een heel tevreden mannetje!
     
    LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. roever

    roever Niet meer actief

    Joehoe!!!!


    Ik ben bang dat ik nu alsnog (8 maand later....)
    Bekkeninstabiliteit heb :/
    Domper!!!!!!!

    mij liep al bij fysio... maar maandag direct bellen voor weer snelle afspraak... :(
    Kan er ook nog wel bij.
    Zooooooon zere ondertussen en billen sinds vorige week.. :( :(
     
  6. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg

    Ohjee wat vervelend :(
    Hopelijk kun je snel terecht bij de fysio
     
  7. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    :D:D:DUpdate:

    inmiddels volgende ronde, dit keer een cyclus van 37.
    Ik ben maar met gezonder gaan eten voor afleiding,
    Geen chips/snoep/koek/ijs/snacks/frisdrank de afgelopen 21 dagen, inmiddels bijna 4 kilo kwijt, 10 cm buik omvang kwijt,
    Thuis sporten met gewichten en een app/youtube trainingen:p:D

    vriend is vanochtend vertrokken voor een week werk in Denemarken :(
    Hij is analist op een trein, normaal gaat die door heel nl, dit keer Denemarken/Kopenhagen.
    En dan hoop ik dat ik in die week geen eisprong heb:$
     
    roever vindt dit leuk.
  8. roever

    roever Niet meer actief

    wauw!!!!
    Wat doe je dat goed! :D
    Heb je veel “overgewicht”? Of valt het wel mee :)
    Kan iig wel vb aan jou nemen zeg! Hihi

    aiii dat zijn dat wel de lastigere momenten... als je man vaak/geregeld/langere tijd weg is.
    Is dat vaak?

    Maar duimen dat die dagen mooi langs elkaar vallen :D
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  9. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    thnx! Ik heb een bmi van 30, en dat is idd overgewicht, wil heel graag weer na me oude gewicht, en ik wilde heel graag gezond gaan eten/bewegen, en dat lukt heel goed nu, ik ben maar 1.50 haha
    Dit zou natuurlijk ook nog eens mee kunnen spelen dat ik niet zwanger word
     
  10. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    mijn vriend is geregeld weg ja, meestal is die in de avond weer thuis, of maar 1 of 2 nachtjes weg
     
  11. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @roever das balen! Hopelijk kun je snel bij de fysio terecht en kunnen ze je helpen.

    @Jessicaw balen weer een nieuwe ronde. Maar wat ben je goed bezig zeg. Ik blijf voor jullie hopen dat het niet lang meer op zich laat wachten.

    onze t. Is gewoon alweer bijna een maand.. hij doet het super! Heel relaxt mannetje dat al bijna doorslaapt (klopt dit heel snel af!). Ik kom nu wel op het punt dat ik het showen mis... normaal mega irritant die mensen in de winkel die constant in je maxi cosi willen kijken.. maar dit mis ik nu gewoon:oops:..Ik wil mijn mooie knulletje aan de wereld laten zien...
     
    roever en kly073 vinden dit leuk.
  12. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Aaah ja snap ik heel goed.. je bent echt in een vreselijke rot tijd bevallen ook...:( wel heel fijn dat ie het zo goed doet! De tijd vliegt!:D
     
  13. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Gister en vandaag een positieve ovulatietest in me hand, vriend is onderweg na huis vanuit Denemarken(week werk) vanavond laat thuis, hopelijk is die nog een beetje fit:roflmao: anders moet ik het werk doen:roflmao:

    vandaag telefoon gehad van me schoonzus, had vandaag een echo, ze is 8 weken en 2 dagen zwanger. 21 december uitgerekend, als ik nu zwanger zou worden dan zit daar maar een paar weken tussen:roflmao::roflmao: dat zou super leuk Zijn :D:roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. roever

    roever Niet meer actief


    Hahaaaaa ik ga voor je duimen!!!!
    En uh is je man al thuis? Heeeeel gauw aan de bak moet je!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  15. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    :roflmao:
    jaaahh die was gister pas om 22:30 thuis:roflmao::roflmao:

    maar het is gelukt, nu hopen dat en eitje bevrucht word:p
     
    roever vindt dit leuk.
  16. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @Jessicaw hopelijk is dit jullie ronde.. ik ga weer duimen dat het deze ronde raak is... weer die rottige 2 weken afwachten... succes daarmee.. en hopelijk over 2 weken goed nieuws ;)
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  17. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @Jessicaw heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen en mindset! Je komt hier erg positief over, ik gun je van harte dat het echt zo kan voelen voor je en dat je dat vast kan houden❤ het is zo pittig...

    Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het erg goed, op de nachten na:| M. is morgen alweer 10 maanden!! Het is zo'n heerlijk kereltje. Superlief en heel gezellig om hem bij ons te hebben. De zware eerste maanden beginnen een plekje te krijgen, al moet ik soms nog steeds huilen. Het begint stiekem de kriebelen voor nr. 2 :D heel gek, eerder voelde ik meteen een afkeer, maar sinds een week ofzo is dat ineens omgeslagen. We denken erover om te beginnen in juli, als hij 1 jaar is. Wie weet hoe lang het duurt voor het lukt en mijn man is al wat ouder, dus... waah :cool:
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  18. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    :D

    Dankjewel!

    Om eerlijk te zijn, zag ik het 3 maanden geleden het allemaal niet meer zitten, en stond ik op het punt om na de dokter te gaan voor een doorverwijzing na een psycholoog, maar toen kwam der weer wat anders op me pad, de 21 dagen Challenge van Herbalife, en erna heb ik 10daysinsanefatdrop gedaan, alle dagen discipline, geen frisdrank,chips, snoep, snacks en dat soort dingen, en thuis in de tuin of in de woonkamer oefeningen doen via YouTube, resultaat ervan is dat ik me beter in me vel zit, geen down gevoel meer, savonds na het werk niet meer moe ben.
    En afgevallen ben, en ik hoop dat dit ook gaat helpen bij het zwanger worden.
    afgelopen donderdag/vrijdag een positieve ovulatietest gehad, en hoop dat ik volgende week een positieve zwangerschapstest in me handen heb, en alles achter me kan laten.

    Ben sinds deze week ook gestart met een cursus “voedingsleer”
    Want ik wil andere mensen er ook van bewust maken dat gezonde voeding belangrijk is voor je lichaam om goed te kunnen functioneren :):D

    ik kijk vooruit nu en niet meer achteruit :D
     
  19. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    wat leuk dat jullie voor een tweede willen gaan en fijn ook dat de zware maanden een plekje gaan krijgen!

    hier gaat echt super goed. T. Heeft afgelopen nacht gewoon 8 uur achter elkaar geslapen. Hij is nu 5 weken dus ik hoop dat hij dat vol gaat houden.
     
  20. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @Maritiem ik hoop het ook voor jullie, wauw, ben jaloers!

    @Jessicaw supergoed zeg. Ook heerlijk om je zo ergens op te kunnen focussen. Ik ben aan het lijnen met intermittant fasting, zegt je dat iets? Ben inmiddels 11 kg kwijt, wil er nog zo'n 6 vanaf. Ik denk eraan om een online yoga-abonnement te nemen, en ben verder lekker aan het paardrijden en fietsen. We hebben een bakfiets gekocht, lachen joh!
     

Deel Deze Pagina