Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief

    Hello hoe is t hier?!
    @Jessicaw hoe is t afgelopen? :/
    Heeft ons duimen geholpen?



    pffffffff
    Serieus... gewoon alweer bijna 1 jaar!!!! :(
     
  2. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg

    Heej, Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden in de middag, en in de avond kwamen er stukken weefsel mee na buiten,wat ik normaal nooit heb, ik heb geen idee wat het precies was.
     
  3. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    hier nog steeds goed.. T. groeit super hard en slaapt door :thumup: de rest van de kids zijn gewend en volgende week weer heerlijk terug naar onze oude vertrouwde ritme qua school enzo... heerlijk!! En hoe is het bij jou? En met je babykriebels?

    Balen @Jessicaw en lastig altijd als je lijf iets anders doet dan je gewend bent...
     
  4. roever

    roever Niet meer actief


    Ja man ze groeien super hard! :(

    yepp langzaam aan weer wat meer structuur... ook erg fijn! :)

    ohhhhw die kriebels!! Die worden met de dag erger! :/
    Maar.... hoe graag ik t nu al zou willen, neemt mijn verstand het dit keer over!
    Eerst maar eens de jongens wat ouder, en wat meer klaar wezen in huis en tuin etc!

    hebben ook afgesproken dat de box, ledikant etc straks gewoon echt de deur uitgaan, en ik alleen een paar dingen (kleertjes ofzo) mag bewaren die ik echt nog super leuk vind!
    En dan zien we tzt wel weer verder en opnieuw mocht er een vierde komen...
    Mijn schoonzusje is deze maand uitgerekend en voel wel een lichtelijke jaloezie ... oops....
     
  5. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    snap wel hoor dat je het nu nog even uitstelt, maar lijkt me wel enorm lastig die afstand tussen verstand en gevoel! Misschien beetje gekke vraag hoor.. maar waarom doe je die dingen dan helemaal de deur uit? Vind je dat dan niet jammer als er een vierde komt dat je dan alles weer aan moet schaffen opnieuw? (Ook wel leuk natuurlijk weer nieuwe dingen uitzoeken)
     
  6. roever

    roever Niet meer actief


    Nouja niet álles gaat de deur uit maar wel veel..
    We zijn dan wel iets groter gaan gewoon maar totaal niet heeeeel veel opberg ruimte ha..
    Dus vandaar dat het meeste de deur uit gaat...

    En mocht er nog een kleine komen, zijn bed/box etc zo van mp te halen ;)
    Kinderwagen houden we sowieso nog poos..

    en heel stiekem zou ik super graag een nieuwe garderobe dan kopen gezien de kleren nu grotendeels door 3 persoontjes gedragen zijn/worden haha
     
  7. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    ja dat begrijp ik wel datnieuwe spullen kopen... heb ik nu ook wel dat ik af en toe dat kopen mis... maar zag al dat maatje 56 niet heel,uitgebreid is dus ik mag binnenkort even weer los. Aah ja als je de ruimte niet hebt is wegdoen idd het makkelijkst!
     
    roever vindt dit leuk.
  8. roever

    roever Niet meer actief

    joehoe! Dat word shoppen!!!
    Ik moet echt iets onbenulligs onthullen.
    Vanmorgen ging ik voor schoenen de stad in voor de jongens.. en paar shirts voor jongste.
    Zie ik daar niet mega snoepige jurkjes hangen!! Oh echt!!! Ik hoef heus niet perse een meisje maar die kleeeeeeertjes!!!!
    Dus toen ik zag dat de leukste maar 3,00 kostte heb ik m meegenomen... echt achterlijk ! Hahaha
    Gewoon voor de héb, voor de leuk!
    En anders voor m’n oude pop waar ze mee spelen hahaha



    vertel;
    Hebben jullie ook wel eens van die zinloze aankopen?
     
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    haha niet qua kleren ofzo maar meer van knutsel dingen ofzo.. action leeg kopen zeg maar
     
  10. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Ons groepje is wat aan het opdrogen... wij denken stilletjes aan nummer 2, we willen deze maand gaan starten. Het cirkeltje voelt wel rond, of zo. Ik vond het fijn om dit topic te hebben! ❤
     
    LaQueen en kly073 vinden dit leuk.
  11. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    poosje niet gekeken.. maar wat leuk dat jullie vóór een tweede gaan, hopelijk is het jullie snel gegund!
     
  12. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Wat leuk! Veel succes en ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken❤
     
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.101
    113
    Vrouw
    D
    M
    Spannend om ervoor te gaan. Zo leuk een broertje of zusje voor de kleine man!
     

Deel Deze Pagina