hooii ik ben afwezig geweest, real life got in the way sorry nu lekker een weekje vakantie dus snel even een teken van leven. ik lees vandaag, morgen even terug wat zie dat er aan het testen zijn. ik heb vast vanalles gemist.
ik zit op dag 18 van mijn 2e ronde. Heb de ovulatietesten toch niet in huis gehaald. gisteravond in bed steken eierstok gehad en opgestaan met vollere borsten en acne op kin. Ik denk dat mijn ei geweest is. hoop het toch. dan heb ik voldoende afleiding op het wachtbankje komende 1,5w door de talloze etentjes.
Hoi hoi, Ook hier n teken van leven... En daar is ook alles mee gezegd haha. Ik lig al dikke week plat van de mega misselijkheid en sinds vrijdag ad medicatie. Ik heb een enorm spijtgevoel; hadden we t toch niet gewoon bij twee moeten laten? Dit gevoel x 10 had ik ook bij de eerste voldragen zwangerschap.., Behoorlijk deprimerend dus 1ding weet ik wel... ik heb met mezelf de deal gesloten dat het hierna klaar is!!! Ben benieuwd Maandag hrbben we eerste echo en eerlijk.... ik heb er helemaal geen zin in Sorry voor Mn depri verhaal zo op de vroege ochtend...
ik gooi er een test tegenaan op oudekaarsavond en indien negatief ga ik gewoon drinken. niet ladderzat maar wel enkele glazen ja. kerst ook gewoon. ben ook 50% van de etentjes chauffeur dus dan niks
@roever het klinkt erg heftig, jouw misselijkheid. Zou het kunnen dat je huidige gevoelens met de zwangerschapshormonen samenhangen? Er komt zoveel op je af momenteel. En dan heb je thuis ook nog alles draaiende te houden. Maar een paar weken terug wilde je het nog van de daken schreeuwen, dat gevoel zit er ook ondanks dat je het nu misschien even niet voelt! Kop op meid
Het is het dubbel en dwars waard hoor! Maar voor nu snap ik wel dat je je zo voelt door de beroerdheid.
Jammer, ik ben bang dat je dan ervan moet uitgaan dat je menstruatie zal doorbreken. Maar wie weet.. over een paar dagen geen bloed is over een paar dagen gewoon even een testje doen.
Zijn jullie morgen allemaal vrij? Dit is een super drukke, maar wel hele gezellige periode vind ik altijd! Als mijn cyclus weer 32 dagen is, en daar ga ik wel vanuit, dan zal ik mijn ei die we willen gebruiken op 31 januari hebben. Zal ik dan gewoon vanaf 1 januari (als soort van goede voornemen) beginnen met foliumzuur? Je moet een maand vooraf starten als het kan, een maand voor ei i.p.v. een hele cyclus eerder is dan denk ik wel goed, toch?
@LaQueen jaa ik heb het vermoeden ook, maargoed had ook wel een waar wonder geweest, meteen de eerste ronde raak! Wat betreft foliumzuur. Huisarts zei tegen mij dat ik meteen moest beginnen met foliumzuur, ik zat toen twee weken voor ei. Dus dan zit jij helemaal goed
Logisch. Als vrouwen iets willen, dan het liefst gisteren al. Dus eigenlijk kunnen de meesten helemaal niet zo goed omgaan met het idee dat het een jaar kan duren. Iedereen hoopt gelijk zwanger te raken, terwijl het meer een wonder is dan dat het echt gebeurt.
@LaQueen ik zou lekker beginnen met de foliumzuur, dan heb je een extra voorraadje in je lijf en het is toch ook al wel speciaal, ben je er toch al een beetje mee bezig
Morgen is het 3 jaar geleden dat ik erachter kwam dat ik zwanger was. @Magnolia29 heb je nog getest vanochtend?
@roever Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik hoop dat je het allemaal snel wat meer van de zonnige kant gaat zien. Die hormonen doen ook wat met een mens he... Komt goed meid! @LaQueen Zou gewoon met fz beginnen, waarom niet? Ben je er in ieder geval op tijd mee begonnen! Heb vandaag niet getest, denk dat ik het morgenvroeg probeer. Dan ben ik 12 dpo. Als ie dan weer spierwit is ga ik er vanuit dat we op kunnen naar ronde 2. @wolkje1994 Zolang er geen bloed is, kun je hoop houden. Maar misschien heb je gelijk en moeten jullie ook door naar ronde 2. Nog even wachten dus, hoe moeilijk ook!
Vanochtend helaas een spierwitte test met 12 dpo. Nu m'n periode afwachten en dan op naar ronde 2. Ik ga aan de wijn vanavond
Ik zit nu op CD13 en ik merk bepaalde signalen op van mijn lichaam. Even afwachten dus, voor hetzelfde geldt is 32 dagen niet standaard mijn cyclus en is hij dit keer korter. Zou ik niet erg vinden! De vorige keer heb ik mijn ei kunnen voelen en was ik idd 2 weken erna ongesteld. Ben benieuwd of ik nu ook zo’n zelfde ei-pijn ga krijgen in de komende dagen. Ik hoop het, want dan weet ik dat voor de officiële ronde(s).
@roever wat vervelend dat je het zo ervaart.. Ik heb hetzelfde. Heb.vandaag een goede dag. Maar de afgelopen 2 dagen zo vreselijk moe en misselijk.. De oudste luisterde voor geen meter. Entoen dacht ik ook even, pff waar zijn we mee bezig. Gelukkig vandaag een goede dag. En wou ook weer even de laatste test doen! Ik heb de 3+.. Vindt dat wel weer heel bijzonder. @LaQueen jammer dat je man weer van gedachten veranderd.. Het er dan maar niet meer over hebben! Voor iedereen op het wachtbankje, succes! En ik hoop dat het snel raak mag zijn. Fijne feestdagen!
Hier vandaag 15 dpo. Dat denk ik tenminste... eerste ronde dit na het verwijderen van de mirena. Vanochtend met Kruidvat early getest, na vijf minuten hartstikke wit. Ben boodschappen gaan doen, kwam 1,5 uur later weer thuis. Ik zweer erbij dat ik in de verte een lijntje zie staan. Wanneer ik de test in het licht houd is het weg, wanneer in de schaduw dan zie m heel erg in de verte. Ik weet dat het niet binnen de tijd is, maar stiekem.... geeftbhet toch een beetje hoop