@LaQueen Wat fijn dat het zo goed ging! Dan heb je zelf ook een fijne avond. Top! En 4 dagen eerder is ook goed nieuws, scheelt toch weer 4 hokjes afspreken op de aftelkalender . @Jessicaw wow goed gedaan hoor! En fijn dat je moeder heeft geholpen, scheelt toch weer wat stress haha! @RobinBird Ik heb nog geen ervaring met ovu testen, maar ik zou zeggen; beter een keer te veel dan te weinig Dus veel plezier vanavond Hier gisteren m'n nod, cd 27 vandaag. Maandag negatieve test maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Durf niet meer te testen, dus we wachten nog maar weer even af. Hoe was jullie kerst dames? Iedereen 't overleefd?
Oh spannend weer @Magnolia29 Hier wel een fijne kerst gehad! 1e kerstdag naar de kerstmarkt in Antwerpen geweest en daarna te gast bij de schoonfamilie. En gisteren zelf gekookt bij mn ouders voor iedereen, was niet een heeel groot succes want ik moest steeds gaan zitten ivm misselijk en een lage bloeddruk maar het eten was uiteindelijk wel geslaagd! @Jessicaw jullie tafel zag er mooi uit zeg! Wij zijn meer van de fout bij kerst ik had matching foute kersttruien met mijn man We hebben ook al een fout kerstpakje voor de kleine gekregen Morgen is alweer de termijnecho. We zijn superzenuwachtig gelukkig was ik gisteren nog beroerd, dat geeft altijd wel een fijn gevoel van bevestiging
Zo te zien hebben jullie leuke kerstdagen gehad. Wij hebben alle 5 de buikgriep gehad.. dus was echt super gezellig hier (not). Dus ik alleen met de jongste naar kerstdiner eerste kerstdag en tweede kerstdag hebben we samen thuis gespendeerd. Spannend @Vogeltje90 hopelijk een mooie termijnecho. Wel even jullie baby showen hè hier
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1- NOD 26 december ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 31 december ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 januari (ICSI) ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 4 januari ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 7 januari ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 8 januari ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 januari ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 9 januari ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 10 januari ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 16 januari ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 21 januari ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 februari (WOD 13 januari/ nod 14 februari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - ug 23 augustus 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht
@Jessicaw heb ik ergens overheen gelezen ivm jouw nod? En @Emma1995 hoe is het bij jou of heb ik dat ook gemist?
Nee mijn NOD doet wat die zelf wilt, ik had vorige keer een 55 dagen cyclus en daar ga ik nu ook van uit.. dus 2 jan mischien,mijn NOD op de lijst is van 28 dagen cyclus, mijn lichaam is heel erg in de war.. maar had ergens gelezen dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld word? Dus moet ik dalijk teruf gaan rekenen en heb ik misxhien zo een idee wanneer het de volgende keer is
@Jessicaw oké! Had ik dan niet goed opgeslagen. Maakt opzich niet uit hoor dan laat ik hem gewoon ff staan maar dacht even checken hoe het met de data zijn die voorbij zijn
@Magnolia29 kan ook zijn dat je nu een langere cyclus hebt, toch? Wel na je vermoedelijke ei ook nog gewoon seks gehad? Dan kan het best zijn dat je bijvoorbeeld nu een cyclus van 28-35 dagen hebt. Misschien ben je nog aan het ontpillen en schommelt het nog wat. Toch maar een testje doen morgen dan als er geen bloed te zien is? @Maritiem bleghhhhh ziek zijn is vreselijk! Hopelijk knapt iedereen gauw weer op. @Vogeltje90 spannend zeg, de termijnecho. Heel erg veel plezier, succes en geniet! Man.... elke x als ik jouw onderschrift lees, schrik ik mij de rambam. De tijd gaat zo snel! Eisprong Dacht ik dat mijn ei van 1e of 2e kerstdag gesprongen is... nu opeens vruchtbaar slijm en ongestelde buikpijn?! Dus ik denk dan vandaag mijn ei, dan is mijn cyclus 29 dagen. Ik verwacht vandaag of morgen over 2 weken dan mijn menstruatie. Dan is mijn laatste ‘WOD’ voor nu gewoon 10 januari. Ach... altijd nog beter dan een cyclus van 32 dagen. Dan was het laatste denk ik gewoon groeipijn. Kan best wel dat ik het goed voel, ben bekend met PDS. Als ik zo blijf schommelen dan ga ik misschien ook wel ovulatietesten kopen, maar ik wil eerst 3 rondes ‘gewoon’ proberen, zonder gericht seks te hebben. Beetje op de gok en op mijn gevoel zegmaar. En als een van de 2 dan net geen zin heeft, dan houdt het op. We hebben nu eenmaal drukke weken ertussen waarbij het soms maar 1x gebeurt, tja... dat is dan pech hebben denk ik. Ook al baal ik dan, ik weet nu al dat mijn man daar vanaf april pas werk van wil maken, want dat is de maand waarop hij liever zou beginnen. Dus voor de komende 3 maanden zal het niet bewust getimed worden en als het dan nog niet raak is, daarna misschien wel.
Testje gedaan, geen streepje te bekennen. Dus hoop dat m'n periode snel doorzet, dan kunnen we op naar periode 2. @Maritiem Je mag mijn NOD voor alsnog op 23 januari zetten, ronde 2
Hee meiden, ik haak ook weer in! Wij hebben een hele bijzondere kerst gehad, want Eerste Kerstdag heb ik een terugplaatsing gehad van een mooie embryo! Nu een super slopende zenuwachtige periode met totale overfixatie op alles wat ik voel 6 januari mag ik testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden...
Ik mis een beetje de Facebook opties. Een hartje voor iets extra moois @Buko en een verrdrietig poppetje voor niet leuke berichtjes.
Lief! Ik vraag me de hele tijd af wat voor werk jij doet haha, omdat je zo super gestructureerd en uitgebreid antwoord altijd
Haha, ik ben docent en leerlingencoördinator in het VO op locatie HAVO/VWO. Ik heb dus wel enigszins structuur nodig om mijn werk zo optimaal mogelijk uit te voeren. Ik probeer mijn tijd altijd zo efficiënt mogelijk in te plannen daardoor. Tot irritatie aan toe bij mijn man hoor, hahaha. Waarom denk je dat hij zo wispelturig is en last van uitstelgedrag heeft. Denk toch deels omdat ik alles altijd wil plannen. Hij hoopt dat het niet gelijk raak zal zijn, zodat we langer kunnen oefenen, hahaha.
Hahaha ja die mannen oefenen liever wat langer Snap ik vanuit hen ook wel. Die coördinerende rol is je op het lijf geschreven volgens mij!
Haha ik ben ook van het alles plannen tot in de details, mijn vriend heeft daar een enorme hekel aan hij wilt alles gewoon op de laatste minuut doen als het hem uitkomst, dus ook het verhuizen en evt 2e kind, en de uitjes die we hebben
Ik zat net te denken en te rekenen, als het de volgende cyclus ook 55 dagen bedraagt dan zou ik in maart zwanger kunnen worden en dan november/december uit gerekend zijn.. maar.. ik wil van november tot januari geen kind, dus het liefste tussen februari t/M augustus ergens daar in.. aangezien onze hele familie in november/december jarig is.. en ik dat niet leuk vind als der nu eene in die 2 maanden zou komen.. dus pas in juni/juli/augu zwanger worden om dat te omzeilen?
Zo ik heb alles even bijgelegen! Haha @Jessicaw ik begrijonook volkomen dat jij goed bent in plannen en je werk! Zie dat ook terug in je duidelijke berichtjes☺️. Ik zou niet een paar maanden overslaan of later beginnen.. Iedere maand benutten ☺️
@Jessicaw ik zou persoonlijk ook niet overslaan. Zoveel is te plannen in het leven, maar kinderen niet echt. Aan de andere kant, als je eigenlijk al weet dat je makkelijk zwanger wordt: waarom niet? Ik heb een collega die het expres zo had getimed dat ze precies in de zomervakantie van onze opleiding haar baby kreeg. Die heeft dus letterlijk 0 lesdagen gemist
@Buko haha, dankjewel. De functie kwam vrij en anderen hebben toen aangegeven dat ze mij er geschikt voor vinden. Toen heb ik het gedaan, omdat ik het fijn vond dat anderen veel vertrouwen in mij hebben. Het leek mij wel interessant, maar ik dacht meer voor als ik klaar ben met kinderen krijgen. Over een jaar of 5 ofzo. Ze hebben mij ervan overtuigd dat het op mijn lijf geschreven was, haha. @Jessicaw ik raakte bij m’n dochter gelijk zwanger, maar dat geeft geen garantie voor de toekomst. Ik wilde eerst ook december overslaan, maar ik weet nu ook dat we dat absoluut niet gaan doen als ik nog niet eerder zwanger raak. Eerder wilde ik ook liever tussen april en september ergens, maar ja.. de wens voor een 2e is groter dan de timing ervan!