Hoe gaan jullie er mee om als iemand je aanspreekt met “ wat zie je er goed uit, ben je zwanger?!” Mijn stiefmoeder vroeg dit maandag aan me bij de Griek waar iedereen bij was.. Dus ik gelijk “ nee ik ben niet zwanger! Hoezo?!” Vond dit niet leuk, heb dit ook gelijk laten weten.. zeer frustrerend als je zwanger wilt worden, en het lukt nog niet.. Ik ga nu ergens deze dagen ongesteld worden, ik voel het namelijk opkomen, krampen en veel zin in zoetigheid
Dat vind ik een goede vraag! Ik had dat net kerst ook, zat met nichtje op schoot (acht maanden) en mijn oom zegt ‘nou .... dat staat je wel!’ Een half uur voor dat moment was ik ongesteld geworden (die dag ervoor een test met een heel licht streepje in mijn handen gehad). Had niet verwacht dat die opmerking zo aan kon komen. We zijn nog maar zo kort ermee bezig. Ik wist ook echt niet hoe ik reageren moest. Dus snap je frustratie! Eindelijk bijna een einde aan je cyclus! Hopelijk zet het snel door!
Eindelijk ongesteld geworden vandaag, midden in de Ikea. Altijd fijn . Wad dus idd een verlaat ei die we niet optimaal hebben benut. Baal er nu wel een beetje van. Maar goed, op naar ronde 2. Mijn NOD wordt dan 25 januari @Maritiem
Hoiiii sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen.. maar ik heb zoveel vervelend nieuws gehoord .. Had vorig week een echo en er is endometriose en pcos geconstateerd dus moet ik de medische molen in en gaat het bij mij wel eventjes duren
O joh!! Wat een ontzettend kut nieuws!! Ik hoop voor jullie dat het toch een beetje mag vlotten en jullie ergens in het nieuwe jaar een wondertje mogen ontvangen!!
Kan me voorstellen dat die vragen lastig zijn... ik krijg ze nu niet meer... hier is het eerder jullie zijn wel klaar nu zeker! Ik zou ook niet weten hoe te reageren eigenlijk....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 31 december ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 januari (ICSI) ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD 4 januari ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 7 januari ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 8 januari ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 januari ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 9 januari ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD 10 januari ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 16 januari ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 21 januari ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2- NOD 25 januari ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 februari (WOD 13 januari/ nod 14 februari) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - ug 23 augustus 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht
@Maritiem als wij het geslacht weten mag de buitenwereld het ook weten, kan dat toch niet geheim houden @Emma1995 wat klote zeg, dat is echt schrikken vooral dat je het beiden hebt. Ik heb zelf ook PCOS, maar mijn cyclus heeft zich op een gegeven moment wonder boven wonder hersteld. Ik was na het stoppen met de pil al ruim 2 jaar niet ongesteld geworden, maar ben toen een beetje de alternatieve weg in geslagen (normaal niet mijn ding) en heb mijn voedingspatroon heel erg aangepast, en na een week of 6-8 was mijn cyclus weer terug. Ik weet natuurlijk niet of het door de voeding kwam maar het is wel érg toevallig.. Met PCOS kun je over het algemeen heel goed kindjes krijgen! Met endometriose heb ik zelf geen ervaring.. Over die opmerkingen: niemand heeft ooit aan me gevraagd of ik zwanger ben, vooral omdat niemand het denk ik verwachtte. Lijkt me erg vervelend! Maar opmerkingen als "staat je goed" kan ik altijd wel om lachen, zeg ik: "bedankt ".
@Emma1995 Och ik reageerde een week geleden op jou bericht in ander topic. Helemaal niet bij stil gestaan dat jij het was! Sorry!! Maar dat zh is echt een aanrader. Vriendin van mijn vriendin kon echt geen kinderen krijgen in NL. Inmiddels door dat zh al twee wondertjes rijker!! Kerstdagen: Hier hele rustige kerstdagen gehad! Kerstavond doorgebracht bij onze Spaanse vrienden en met kerst gerommeld in het huisje. M ging lekker vroeg naar bed en dan gingen wij samen koken. Echt ik kan iedereen aanraden met kerst weg te gaan. Heel fijn intiem met zn drieen en 22 graden. Oud & nieuw: Dus ook heel rustig! Hier vier je dat niet met oliebollen maar met druiven. Gelijk gezonde start van het jaar @Vogeltje90 wat goed om te horen! Nu echt gaan genieten hoor! @Magnolia29 aaaaaah zal je net zien! Naja dan is het er maar! Al eens gedacht aan theunisbloemolie capsules. Je cyclus kan hierdoor wat korter worden! Ik heb bij H&B gewerkt. Dus weet veel over natuurlijke voedingssupp. Ik ben gestart met tarwekiemolie om eisprong en evt innestteling te bevorderen. Manlief heb ik aan de zink en selenium +vit D gezet ter bevordering van vruchtbaarheid. Hij eet weinig fruit en zit hele dagen binnen dus weinig zon. Wie weet. Baad het niet dan schaad het niet.
Mijn SV die was er ook heilig van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen. Die wist al bij een aantal mensen het goed te zeggen. Zag nog nooit fout. En die had ook al aan mij gezien dat ik zwanger was. Zo bijzonder. En toen kregen we de echo. Een meisje.. ik was echt even vn de leg, haha.
@Emma1995 Potverdorie meid, dat zal wel binnen zijn gekomen. Gelukkig hebben wede MMM, waardoor je alsnog mama kan worden. Ik begrijp dat het k met peren is, maar het gaat goedkomen zodra je het een plekje hebt gegeven!
@Emma1995 Vreselijk, wat een k nieuws zeg! Logisch dat je wereld dan even op z'n kop staat. Ik las in je topic dat veel mensen met dezelfde ervaringen hadden gereageerd, ik hoop dat jullie iets hebben aan de tips. Dat 2019 maar een vruchtbaar jaar mag worden voor jullie!
Gisteren was ik op kraamvisite. Jochie was 1 maandje oud. Wat klein en schattig is dat dan in vergelijking met mijn dochter. Helaas had hijlast van krampjes, dus mocht ik heb niet vasthouden. Jammer, met mijn dochter wist ik altijd precies hoe het op te lossen was, maar ik wilde mij er ook niet zo mee bemoeien.
Zo schetig, zo’n mini ukje. Voor we zelf aan kinderen dachten hoopte ik altijd dat de nieuwe ouders niet zouden vragen “wil je hem/haar anders even vasthouden”, veel te bang iets verkeerd te doen. Maar nu den ik; babyyyyyyy!! Ik wilde alleen zelf ook niet dat zomaar iedereen met onze dochter knuffelde, dus vraag er nooit om. Wel sneu hoor, zo klein en dan al krampjes! Heeft ze bij ons nauwelijks gehad gelukkig.
Mijn God... ik lees mijn eigen stuk tekst en denk, wat weer een spelfouten! Maar dat stond al in mijn voorstel rondje, haha. Mijn iPad doet soms andere dingen dan ik wil en ik typ op de iPad ook gewoon te snel, waardoor ik veel fouten maak. Gelukkig tijdens mijn werk niet, hoor. Dan check ik ook vaak nog een paar x. Ja heel erg sneu. Is ook wel zo, vraag ik zelf ook niet hoor. Toen onze dochter geboren werd legde ik haar vanaf dag 1 eigenlijk gewoon bij iedereen op de arm. Tenzij ze niet blij was natuurlijk, maar anders wel gewoon hoor. Dat, haar karakter en het feit dat ik van mijzelf vrij relaxt ben qua opvoeding maakte dat ze altijd overal gewoon mee naartoe kon. Ondanks dat ze net zo goed slechte dagen heeft/had en ook zo haar nukken met een behoorlijk temperamentje, zeiden en zeggen mensen altijd tegens ons dat we een makkelijk en gezellig kind hebben. We krijgen nog dagelijks te horen dat de 2e vast niet zo wordt. Ik denk/hoop het ergens wel. Ze heeft ook haar fase met buikpijn enzo gehad hoor, dus zo makkelijk was het niet. Vriendinnen zonder kinderen zie mij als voorbeeld hoe belangrijk het is niet overal een drama van te maken, Choose your battles idee. Dat vind ik best wel een lief compliment... stiekem doe ik ook maar wat.
Dames, Zit beetje te twijfelen wanneer we nou best gezellig kunnen maken? Natuurlijk wanneer we zin hebben hahaha. Volgens app is woensdag mijn eisprong. Gebruiken dit keer geen ovutesten.
Wat is normaal jullie ferquentie? Ik vind het altijd belangrijk dat het geen moetje wordt. Als je normaal 1x per week seks hebt dan zou ik het bij een eisprong op woensdag gewoon op zaterdag of zondag en dinsdag doen en vervolgens gewoon weer wanneer je zin hebt. Als je normaal wel 2x per week seks hebt dan misschien op zondag, dinsdag en voor de zekerheid ook woensdag of donderdag? Nouja en als de ferquentie hoger dan dat ligt, gewoon als je zin hebt.
Ah kijk daar heb ik wat aan! Nee idd moet zeker geen moetje worden. Gelukkig voelt dat ook nooit zo bij ons. Toch wel ook na je eisprong dus. Top! Haha!