Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Jammer, wel fijn dat je lichaam het goed doet. Daar was mijn like ook voor bedoeld. :)

@kly073 Ik vind hem ook echt super donker! Spannend hoor!

kly073 vindt dit leuk.
  2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik denk dat ik er ook wel ff tranen om moet laten.. of in ieder geval een heel erg ‘down’ gevoel. Het voelt fijn dat hij een mooi plekje krijgt, maar tegelijkertijd zo moeilijk dat hij er is en we hem weg doen. Alle katten bij ons zijn altijd gewoon overleden van ouderdom of onder een auto gekomen ofzo. Dat is ook verdrietig, maar op een andere manier.

3. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hee meiden, zo ik ben me toch beroerd geweest gisteren. Hele dag nét niet overgeven en extreem moe. Heb vannacht geslapen 21u-7u. Lijf is hard aan het werk zegmaar o_O
    Verbaasde me dan ook niet dat hcg een flinke sprong heeft gemaakt.. Maandag het zkh bellen voor een eerste echo hihi

Bijgevoegde bestanden:

Cil88, Vogeltje90, LaQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    @Maritiem zou je me op het zwanger lijstje willen zetten?

LaQueen vindt dit leuk.
  5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Leuk, mijn datum is ook 12/9 :D

kly073, LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Er is ook al een <best groot:|> topic met meiden die de eerste helft van sept uitgerekend zijn :)

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    @LaQueen wat jammer, begrijp dat het zoveel met je doet! Ik moet er ook niet aandenken mijn katje af te staan. Maar je moet er samen achter staan idd, zou mijn vriend het echt niet willen, kies ik uiteindelijk toch ook voor hem denk ik. Hopelijk is het een leuk gezin morgen!

@kly073 zeker een donkere test zeg! Wat zou je eigenlijk van een tweeling vinden;)? Ik weet nu al dat ik haast een rolberoertje zou krijgen... Dat gaat nooit, maar dan ook echt niet passen bij ons in huis. Naja alles kan, maar of ik er gelukkig van ga worden;)

@Buko jaa op het zwanger lijstje! Heerlijk!:).

Leuk om te zien hoe er steeds iemand bij komt!

'mijn' logeetje is vanochtend naar huis gegaan. Mijn broertje komt geregeld bij ons slapen, om mijn ouders even te ontlasten. Hij heeft een flinke beperking en dat vraagt zo zijn aandacht. Ik geniet er toch altijd wel van, al heb ik iedere keer als hij geweest is, overnieuw zoveel respect voor mijn ouders! Ik werk dan wel met kinderen met een beperking, maar ik denk 24/7 in huis is heel erg anders.

Vogeltje90, LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  8. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Of je hebt een snelle innesteling gehad, of maakt veel hcg aan ;)
    Mijn testdag is morgen en had ook zo’n donkere :oops:

Bijgevoegde bestanden:

LaQueen vindt dit leuk.
  9. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wat mooi dat je dat voor je broertje en ouders doet.❤️

wolkje1994 vindt dit leuk.
  10. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    kly073 vindt dit leuk.
  11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Buko wat leuk ook de 12e! Ja kan natuurlijk nog bijgesteld worden door de vk.... ben zo benieuwd! Super mooie test heb je zeg! En ja ik zag die grote groep, super leuk maar ik hou dat toch allemaal niet bij joh...

@Maritiem wil je mij ook op de zwanger lijst zetten?

@wolkje1994 tja.. ik weet dat ik overal heel blij mee moet zijn maar een tweeling.... ik heb er nu het huis niet voor eigenlijk, ik zal dan moeten stoppen met werken... heel eerlijk zal ik dan echt heel heel erg moeten wennen haha... ik ben ook niet zo'n moeder mem die er blij Van word om altijd thuis te zijn. (Klinkt lullig bedoel ik niet zo)

LaQueen vindt dit leuk.
  12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, ik snap het wel @kly073, maar als het zo is.. dan denk ik dat je ermee leert omgaan en je wel leert aanpassen. Ik zou het best willen, maar ik heb mijn familie ook wel als achterwacht en die zouden mij ondersteunen waar nodig. Zowel moeder, mijn oma als schoonmoeder. Die staan nu ook altijd voor mij klaar met oppassen als dat nodig is.

kly073 vindt dit leuk.
  13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    @kly073 ik snap je helemaal hoor. Tuurlijk je weet dat de kans er altijd is als je probeert zwanger te raken. Maar goh wat zal ik moeten wennen en slikken als ik t zie. Bij ons vooral qua woonruimte. We zitten op op 65 m2

kly073 vindt dit leuk.
  14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Lost zich wel weer op joh. In eerste instantie hebben ze als ze klein zijn niet meer ruimte nodig en je kan ondertussen altijd zoeken naar een grotere woning. Praktisch denken, haha.

Vogeltje90, kly073 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  15. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Haha, herkenbaar hoor. We zijn nu net met 5 van die meiden een geheime (dus voor niemand zichtbaar) fb groep gestart. Ik hou zo'n enorme groep ook niet bij inderdaad, maar vind het op zich wel leuk dingen te kunnen delen. Als je het leuk vind geef je maar een gil! :D

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    Haha ja maar bij ons zit het net even anders. Wij wonen met nog twee gezinnen van de familie op één erf. Dit vanwege het familiebedrijf. Vriend moet er in nacht vaak uit voor t bedrijf en dus moeten we op het erf wonen. Wij zitten nu in een tijdelijk woning. Met max tien jaar kunnen wij in het woonhuis. We hebben het nu al opgelost wat betreft één kindje. Wasmachine en droger naar de schuur:). Maar ik zie mij gewoon echt niet met twee kinderen in dit huisje. Kan ik het nog zo praktisch maken, gevoelsmatig past het niet bij mij. Ik heb letterlijk een rustig en geordend huis nodig. Zo blijft mijn hoofd dat ook

Vogeltje90, LaQueen, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik heb weer bijgelezen en berichten een like gegeven, maar het was even hectisch en ik vergeet vast op iedereen te reageren... Sorry alvast!

@wolkje1994 Wow wat super dat je dat doet voor je ouders! En ook voor je broertje natuurlijk, die vindt het vast fantastisch om bij jullie te zijn. Qua klein huis; als jullie pas over 10 jaar naar het woonhuis kunnen is het voorlopig dus aanpassen. Goed dat jullie er alvast over hebben nagedacht om ruimte te maken (voor zover dat kan) :thumup:

@kly073 Ik snap je heel goed! Ik zou ook liever geen meerling willen..Lijkt me echt enorm heftig. Al heb je er natuurlijk weinig over te zeggen; het gebeurt gewoon :roflmao: Ben echt heel benieuwd of je dan toch niet al langer zwanger bent dan je denkt met je knallllltesten! :thumup:

Is het al bijna maandag...? :oops: vriend is gestopt met roken sinds een paar dagen. Heel goed natuurlijk! Maar ammehoela wat een humeur.... alles wat ik zeg valt verkeerd. Zelfs als ik ongesteld ben heb ik niet zo'n hekserig humeur. Zal blij zijn als hij morgen weer gaat werken :roflmao:.

Summer1991, Vogeltje90, LaQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    @Magnolia29 ja is dankbaar om te doen! En idd mijn broertje geniet er zo van, hij is al 14 jaar, verstandelijk 9 jaar. Hij laat dus ook nog zo lekker kinds blijken dat hij het zo fijn vind;). Inderdaad, voorlopig nog even aanpassen en dat is voor één kindje prima te doen.

Ohh lekker zo’n humeur in het weekend! Wel super dat hij gestopt is! Was zwanger worden oa een reden om te stoppen voor je vriend? Beter zaad?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Hoi @Buko ja lijkt me leuk! Had met de 1e ook zo'n enorme groep hier op zp, zijn we ook geheim op fb gegaan... en die spreek ik nu nog! Zo apart!

@tweeling.. ik heb niemand hier. Ben vorig jaar verhuisd en heb nog niet echt super goede vrienden gemaakt.. mn schoonouders zijn kei lief maar wrken fulltime allebei dus moet het echt weer zelf op zien te lossen... mijn moeder wil me altijd helpen maar die woont 55 km verder.. dus da's al een puntje. Maar natuurlijk zou het welkom zijn en evht wel op zn pootjes terecht komen!

@Magnolia29 ja die testen he?! Ik ben ook benieuwd... als goed is neemt de verloskundige contact op morgen dus dan ben ik benieuwd wanneer we mogen komen. als het te lang duurt dan maken we een afspraak bij jan koning om gewoon te checken of het op de goede plek zit enzo!

En morgen komen ze van moeders voor moeders weer! 2e keer dat ik eraan mee mag doen! Heb er zin in :D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.995
    113
    Meiden ik heb denk net mijn eerste positieve ovulatie test gehad?

Bijgevoegde bestanden:

Cil88, Summer1991, LaQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina