Je hebt altijd een beetje van dat hormoon in je lichaam, dus je zal bij iedere test een lichte streep zien. Pas bij een donkere streep (even donker of donkerder dan controle streep) heb je een positieve test en springt je ei 24 tot 48 uur na die test.
Ja ronde 3! Ik kan het niet geloven! Ik hoop dat het besmettelijk is en overgedragen wordt via topics
Meiden! Hebben jullie eigenlijk een voogd voor jullie kindjes geregeld. Zeg maar gezag na overlijden beide ouders. Wij hebben tijdje geleden de zus van manlief gevraagd. En gisteren allemaal officieel geregeld bij de rechtbank. Mijn vriendinnen hebben dit allemaal niet geregeld. Wij gaan over tijdje met zn tweeen op vakantie. Moet er niet aan denken dat ze ergens word geplaatst waar wij dit achteraf helemaal niet wilden. Hoe denken jullie hierover?
Dat klopt hoor. Maar mijn schoonouders zijn streng gereformeerd. Zo’n leven gun ik der echt niet. En mijn ouders zijn allebei ziek. Dus vandaar
Proficiat @RobinBird !! Over plaatsen van kindjes nog nooit nagedacht.. Familie is wel ok hier. Enfin, langs vriendlief zn kant iets minder.. Zijn oiders en zus hebben we al 5 maand niet gezien, en maar goed ook. Ze zullen hem wel bij die van mij plaatsen hoop ik en denk ik?
Wij gaan dit ook regelen bij een kindje! Mijn ouders hebben dit ook altijd gedaan en dat gaf hun toch een fijn idee. Mocht er wat met mij ouders gebeuren, ben ik voogd voor vijf kinderen in één klap. Maargoed zulke dingen zijn meer voor papier, dat het nodig is zal nihil zijn natuurlijk
@Summer1991 goede... ik denk wel dat wij dit vast gaan laten leggen. Als mijn schoonzus het wil dan is ze denk ik eerste keuze.
@RobinBird dat onwerkelijke herken ik helemaal het begint nu pas in te dalen nu we op de echo echt een mensensilhouetje zien bewegen.
@Summer1991 Goed dat jullie dat hebben gedaan! Hier hebben we het mondeling geregeld. Als hier wat gebeurt gaan de kinderen naar mijn ouders of zusje. Als er met m'n zusje wat gebeurd gaan de kinderen naar m'n ouders of naar ons. Voelen we ons allemaal prettig bij
Vooral ook omdat je er alleen maar onzeker van wordt. Nu vertrouwen hebben op je lichaam en wachten, wachten, wachten
Oke naja dan toch iig geregeld. Ik heb beetje rare familie situaties. Mijn schoonzusje heeft mooi huis, goede baan. Voorlopig geen vriend en ze kent mijn ouders ook. Ze wilde ook graag dat mijn familie bijv haar ook blijft zien. Prettig idee.
Eergisteren en gisteren ongi krampen en sinds vandaag met vlagen misselijk en gevoelige borsten.... Ik hoop het ergens zo erg! Heb actiontesten gekocht maar durf ook weer niet te testen. Woensdag heb ik mijn nod.