@RobinBird gefeliciteerd!! Wij hebben informeel geregeld wat er met de kids gebeurd als wij beide overlijden.
Ik heb geloof ik een positieve ovu test... Vanochtend seks gehad, we slaan vanavond maar even over. En morgen weer aan de bak
Hi ladies! Vandaag een dagje familiebezoek gedaan. Eindelijk ongeteld geworden! Dus NOD is dan 12 februari! Komt mij qua eisprong beter uit ook nog, dus dat is wel mooi! @Maritiem kan je mijn NOD wijzigen (sorry)? @voogd geregeld > mijn ouders zijn nog vrij jong (binnenkort 52 & 54) en mijn zusje en zwager wonen nog thuis, dus voor ons was de keuze vrij makkelijk. Dit staat dan ook in ons testament. @Magnolia29 Nice! Dus als je ei 2 dagen later is heb je weer een cyclus van 29 dagen waarschijnlijk!
Wat gezellig! Tenminste, ik hou zelf wel van familiebezoekjes haha En gefeliciteerd met je ongesteldheid, heerlijk! Op naar cd1 van jullie eerste ronde!! *feestemoticon* Yep, ga er idd vanuit dat dit weer een cyclus van 29/30 dagen wordt. Dan verschuift m'n nod ook, maar laat 'm mooi staan. Reken maandag dan als 1dpo. Dan kunnen we weer op 't wachtbankje
Hahahaha ik word zo blij van dit topic. Gefeliciteerd! ❤️ @Vogeltje90 je zal wel gelijk hebben, het is vast besmettelijk.
@Maritiem hoe pril ook, ik durf het aan om op het zwangerlijstje te staan Volgens een berekening op verschillende sites zou 18 september de uitgerekende datum zijn <3! Heerlijk, een nazomer baby lievelingsseizoen!
Wow dames wat gaat het hard. Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden. Er is ook een 16 - 30 september schrijf groepje. Andere dames hopelijk hebben jullie in 2019 ook een mooie test in handen.
Whaaaaaaa kreeg geen meldingen meer!! Wauw zeg wat een groepje!!! Ik zag jou test ergens anders voorbij komen @Summer1991!! Gefeliciteerd meiden !!!!