Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @exciting ja redelijk hetzelfde, heb deze maand geen ovulatie testen gedaan maar meestal heb ik eisprong op dag 20 en ongesteld op dag 32/33...

    Aankomende maand ga ik wel echt testen want pff geduld is niet mn ding. Iemand nog dipsticks of ovu testen die je aanraad? Niet die van cb want die gaat manlief echt niet sponsoren haha :o::roflmao:
     
  2. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Die van zwanger en Kids :thumup::thumup:
     
    kly073 vindt dit leuk.
  3. Summer1991

    Summer1991 Niet meer actief

    Ik had ze besteld in de sale bij besecure. Echt heel fijn!!!
     
    kly073 vindt dit leuk.
  4. Summer1991

    Summer1991 Niet meer actief

    Ik ben hier erg benieuwd wanneer mijn eisprong is geweest. Ik had vorige week woensdag, donderdag, vrijdag veel afscheiding waar je draden van kon trekken.. Sinds zaterdag/zondag is dat weer weg en is het weer normaal. Nu las ik dus dat die draderige en veel afscheiding een teken van de eisprong kon zijn ofzo? Ben nu erg benieuwd! Mijn cyclus varieert van 27-29 dagen. Dan zou ik nu een cyclus van 27 dagen hebben. We gaan het zien! Spannend!

    Ja dit heb ik ook gelezen! Zelf niet op gelet trouwens!
     
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dames, ik denk dat ik vanavond even alle pagina’s ga teruglezen en ga reageren op sommige dingen. Heb wel ge-‘vind ik leuk’t de eerste 4 pagina’s, maar heb het een beetje druk. Gisteren gewerkt van 08.00 tot 22.00 uur... mentorspreekavond. Vandaag ook allerlei dingetjes thuis te doen, dus nog niet echt tijd om uitgebreid te reageren.
     
    wolkje1994, Cil88, kly073 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Summer1991 en Buko vinden dit leuk.
  7. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
  8. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Leeftijd moeder geworden
    Ik had de eisprong rond m’n 24e verjaardag en was dus 24 toen ik voor het eerst moeder werd. Bij een 2e ben ik of nog net 27 en anders als het goed is 28. November jarig, dus alsof vanaf januari beginnen hebben we voor mijn verjaardag (afhankelijk van hoe mijn cyclus gaat zijn) 2 of 3 kansen. :D

    Opmerkingen
    Haha, ik heb ook wel tienermoeder opmerkingen gekregen. Toen was ik al wel 25 inmiddels, dus dat gaf ik ze ook terug en dan zag je ze schrikken, haha. Sommige mensen kunnen echt niet goed leeftijd inschatten denk ik dan maar. ;) Zo waren we ook een x op visite bij mijn schoonfamilie en die hadden vrienden van ze op bezoek. Vroeg die vriendin hoe oud ik was... toen inmiddels 26. ‘Oei, dan ben jij wel extreem jong moeder geworden..’ euuuuuhhh... o_O

    Tandjes en kiezen
    Oh mennnn, dat was hier echt een helllll. Gevoelig en temperamentvol kind heb ik. Maar ze is ook ooooo zoooo leuk! :p Ze sliep met dat soort nachten altijd gewoon bij ons in bed. Werkte hier het beste en schijt wat anderen daarvan vonden.:D

    En nu hoop ik dat ik alles heb beantwoord, maar daar kom ik vanzelf wel achter!
     
    Buko, Vogeltje90, wolkje1994 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier ook bij ons in bed... Het liefst sliep ik altijd met zn vieren (hopelijk volgend jaar met zn vijven) in 1 bed... Alleen dan wel een groter bed, want ik lig nu altijd op de rand, en de 3 mannen slapen heerlijk gespreid...
     
    Jessicaw en LaQueen vinden dit leuk.
  10. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Hier slapen we ook met zn 3en in 1 groot bed.. meestal komt B midden in de nacht na ons toe, en aangezien het nu koud is op zijn kamer slaapt die met een eigen deken tussen ons in.. nergens last van zo en slaapt die tenminste de nacht door. Eigenlijk al vanaf het begin zo gedaan ivm bv(wel een ledikantje toen)
    Hier ook schijt aan wat andere zeggen/denken
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  11. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Hmm hier nog steeds niet doorgebroken.

    Hier ook een dame die vaak tussen ons in slaapt. En vooral toen ze baby was. Herkenbaar hoor. Hardstikke fijn als ze dicht bij je zijn. En vooral als ze ziek zijn of tandjes krijgen of iets dergelijks.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    hier gaan we door naar NoD in januari, geen hcg gevonden in bloed..
    nu ongi afwachten :(

    alvast een goed potje gehuild.
    kunnen we er weer tegen zeker?:)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Haha, stomme hormonen ook. :roflmao: Je mag nu legaal janken met chocola!
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  14. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    dar wel
    Heb gewoon een enorme klop gehad hierdoor. Dit weekend is de eerste sterretjes verjaardag van onze Fenn* In geval van zws kon ik me daar op focussen. nu gaat het focussen worden op Fenn en das heel hevig Dat heb ik vandaag al ondervonden op het werk. Ik werk maar zou beter thuis blijven. kwil mijn collega's dit echter niet aandoen :)
     
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ohhh als ik dit zo lees dan ben ik echt zó jaloers... Heerlijk met z'n allen in een bed slapen ❤

    Dit kan hier dus echt niet.. Mevrouw valt niet in slaap in ons bed. Zingt alleen maar liedjes, prikt in m'n gezicht, trekt aan het koordje van de lamp... Nouuuuuu dat red ik 5 min en dan bonjour ik haar weer naar haar eigen bed :roflmao:
     
    LaQueen, Buko en Jessicaw vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar misschien is het juist goed dat je je nu even helemaal focust op zijn sterretjes verjaardag? Het is heel heftig, maar ik denk wel dat het goed is dat je door al die emoties heen gaat... Die mogen er namelijk zeker zijn en daar zal iedereen begrip voor hebben!
     
    LaQueen en kly073 vinden dit leuk.
  17. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Dit denk ik idd ook! Zijn sterretjes verjaardag is belangrijk!

    En ga anders proberen om ovulatie testen te gebruiken. Dan weet je wanneer je eisprong (in de meeste gevallen) is. En kun je je NOD ook wat beter uitrekenen. Dit zorgt misschien voor minder teleurstelling aangezien je nu al een aantal dagen overtijd denkt te zijn, maar eigenlijk is je cyclus gewoon langer en kun je testen wat je wil maar blijft ie omo wit aangezien je nog niet op je nod bent..en dit bedoel ik echt niet lullig, ik wil je gewoon behoeden voor teleurstellingen.. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn..

    Sterkte met het verlies van Fenn..
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  18. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Je schrijft dat je het je collega's niet wilt aandoen? Thuis blijven? Als je mijn collega zou zijn en ik weet van je situatie dan had ik je naar huis gestuurd. Zoals de anderen schrijven het is voor jullie een speciale tijd nu. En het is goed om daarbij stil te staan.
    Kan me niet voorstellen dat iemand dit je kwalijk neemt. Denk vooral aan jezelf en wat je nodig hebt in deze tijd.
     
    LaQueen en Buko vinden dit leuk.
  19. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Wachtend op een mooi wondertje


    Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 5 december
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 5 december
    kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 6 december
    Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 10 december
    RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 12 december
    Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 15 december
    Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december
    exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 17 december
    Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 24 december
    SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 31 december
    Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 2 januari (ICSI)
    Lisalisalisa - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD ? januari
    Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD ?
    Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 - NOD ?
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 februari (WOD 13 december / 15 januari)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    ZWANGERRRRR!

    Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019

    roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019
    Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



    Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht.
     

Deel Deze Pagina