Leuk weekendje weg gehad? Lijkt me heel goed om het gewoon om de dag te doen, dan zit je inderdaad altijd goed!
Ohh meiden nog 1 dag! En dan de echo. Ik kan echt niet meer wachten. Ben morgen gelukkig vrij. Om 19.00 afspraak. Ben door alles zo onzeker geworden. Gelukkig word ik met de dag misselijker. Dat vind ik dan voor nu ff een fijn teken! Moest van manlief dit weekend een pakje kopen en naast mijn bed hangen. Zodat ik ernaar kan kijk en ook wel geniet.
Gisteren een goede echo gehad. Kwam overeen met de 7 weken zoals zelf gecalculeerd. Op naar de volgende afspraken en echo's.
@Summer1991 Veel succes met de echo vanavond! En proberen je tot die tijd wat te vermaken zodat de tijd wat sneller gaat
Het begin van een mini mensje. Hoofdje zagen we duidelijk (kindje hangt op zijn kop, net als een vleermuis) het hartje gezien en zelfs de pulseringen van de navelstreng waren te zien.
@Summer1991 heel erg veel succes! Het komt vast goed meid! Hopelijk is het gauw 19.00 uur. Ik vermoed dat ik gisteravond mijn eisprong had. Hele avond een beetje zeurderige pijn en toen ik juist wilde slapen een paar flinke steken aan de linkerkant. Zou opzich wel overeen komen met een eventuele menstruatie op de dinsdag over 2 weken, dus dan klopt mijn NOD wel. Ik was mijzelf natuurlijk niet geweest als ik niet heb gegoogled of de koorts wat uitmaakt. En ik lees dus dat er genoeg vrouwen gewoon om zwanger zijn geraakt. Nou goed, dan was dit niet ronde 0, niet ronde 1, maar een halve eerste ronde.
@LaQueen een vriendin van mij is ruim een jaar bezig geweest voor een tweede, maar juist de ronde dat ze 40 graden koorts had was het gelukt volgens mij zegt het idd niet zoveel!
Voor iedereen met Netflix.... een serie over het moederschap, zooooo grappig en herkenbaar tegelijkertijd! Het heet the let down. Voor de nog niet moeders onder ons, het is wat aangedikt... maar echt, dit is hoe je leven er voor een deel uit komt te zien. Voor de al wel moeders onder ons, zoooooo grappig! Jullie moeten het gewoon kijken, haha.
Oeh leuk, love Netflix! ❤ Ga het zeker kijken! Enne; er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn he dus een halve ronde telt ook!!
@Vogeltje90 Gewoon nog een week of 4 en dan weten jullie (wij ook? ) Wat het geslacht is! Spannend hoor!