Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is inderdaad niet slecht om alle emoties nu te doorstaan :)

    Ik wil eigenlijk liever zo spontaan mogelijk zwanger worden. De vorige 2 waren ongepland en eigenlijk van 1x raak. :) Dat was magisch. nu was ik er te veel mee bezig.. da's niet fijn :)
     
    RobinBird en LaQueen vinden dit leuk.
  2. Summer1991

    Summer1991 Niet meer actief

    Dat snap ik wel! Ik ben ook bang omdat ik het nu zo graag wil dat het dan juist niet raak is. We gaan het zien. Ons lichaam weet hoe het werkt gelukkig!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  3. Summer1991

    Summer1991 Niet meer actief

    Huilen mag hoor! Ik zou hetzelfde doen. En idd er tegen aan! Op naar de volgende ronde!!!
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  4. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Hoe gaat het met diegene die gister en vandaag hun NOD hebben?? Hier nog niks, ook geen ongiklachten die ik normaal wel al van te voren zou hebben, enige wat ik heb, is in de ochtend geen trek/beetje misselijk en vage trekken in de bm, mischien iets te veel gedaan en dat ik dan die klachten krijg.. maar heel raar.. me hoofd zegt nee je bent niet zwanger en het ene moment denk ik” ja het zou zomaar eens kunnen zijn” morgen ochtend ga ik der een test tegen aan gooien en mischien zondag ook. Heb er nog 3 liggen... dus even goed na denken wanneer ik het ga benutten..
     
    RobinBird, LaQueen en Maritiem vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Even alles terug gelezen en wat rot zeg. Juist lekker huilen, lucht op en je emotie kan er uit... Collega's zouden denk alleen maar begrip hebben! Zou ik iig hebben!
    Heel veel sterkte ❤️
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  6. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    hooi ik moet even dit ganse topic doornemen nog. Ziekenboeg hier, weinig op ZP geweest.

    Nou ik heb dan niet meer getest, alle symptomen die ik gehad heb een week terug zijn allemaal over, en vandaag heb ik beginnend bloedverlies, dus na de negatieve testen eerder deze week zie ik het definitief als voorbij deze ronde. Gister en vandaag niet getest. Ik ben er niet verdietig om hoor, eerder blij dat ik mijn NOD goed ingeschat had en dat er toch snel na pilstop een eisprong is geweest. Of die vage strepen gewoon slechte testen waren, indroogstrepen, of toch iets beginnends dat misliep door de ERG aanwezige en herkende innestelingssymptomen een week terug, we gaan het nooit weten. maar vol goede moed naar de volgende ronde.

    Positief is dat ik op kerst en nieuwjaar sowieso nog lang voor NOD zit, misschien zelfs wel nog net voor ei, kan dus lekker een glaasje drinken en niet sneaky hoeven te doen in het bijzijn van iedereen ;)

    Als ik reken dat mijn eerste cyclus 35 dagen is geweest, dan leg ik mijn volgende NOD voor ronde 2 op 10 januari. :thumup: @Maritiem
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  7. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    En weer ongesteld geworden.. enige positieve is dat ik nu mag drinken met kerst en nieuwjaar... :(
     
  8. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    En ik heb steken in mijn eierstok zoals de dagen van mijn eisprong en mijn ongie is pas aan het doorbreken?? :confused: mss alvast ovulatietesten bestellen.
     
  9. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Fee89 en @kly073
    Jammer zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde, en haha positief denkend! Wijntje met kerst!
     
    LaQueen en kly073 vinden dit leuk.
  10. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @Maritiem de volgende nod mag op 7 januari ronde 4. Dankjewel alvast :)
     
  11. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    Spannend zeg!
    Hier dacht ik gisteren dat het doorbrak. (Roze slijm) Nu vandaag dacht ik het weer (oud bloed bij afvegen) en nu net niks meer op papiertje. Snap er niks meer van. Ondanks 2 witte testen ben ik nog niet overtuigd dat het niet raak is.

    Knuffel voor de dames die door gaan naar volgende ronde.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Meiden hier ben ik alweer met een 'vraagje'... Ik ga de laatste dagen echt door een rollercoaster met mijn emoties..

    De ene keer kijk ik naar wat voor babykamer ik mooi zou vinden, bedenk ik al namen en zit ik met een brok in mijn keel bij het idee dat mijn ouders ons kindje kunnen ontmoeten.

    Mijn ei komt er nu bijna aan en nu heb ik het gevoel, nee we pakken de condooms er nog even bij. Je hebt nog zoveel met je vriend uit het leven te halen .... Samen nog een reis maken enz (zijn net terug van onze eerste reis). Kortom ik ben zo bang dat onze relatie veranderd, ik één op één tijd met mijn vriend ga missen enz...

    Kleine toevoeging, ik ben altijd bang voor onbekende dingen, dingen waar ik geen controle op kan hebben .

    Gemeente er iemand die van jullie ook dit gevoel? Ik zit er even doorheen, diep van binnen zou ik het liefst in ronde 1 al zwanger zijn... Maar daar is dan die angst....
     
    RobinBird en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.198
    5.086
    113
    Vrouw
    D
    M
    Jullie houden het behoorlijk spannend zo. En voor de dames die ongesteld zijn geworden idd legaal slechte dingen en drank met de feestdagen!

    Mag ik even trots zijn? Al 2 avonden op rij gaat ons meisje gelijk slapen en komt niet meer uitvaar bedje. :cool: (Afkloppen!)

    Ik ben dus ook wel nieuwschierig wanneer ik ongesteld ga worden. Dit weekend, volgend weekend, ertussen in of misschien is mijn cyclus toch nog niet op de rails. Zo jammer dat je niet een systeem in je lichaam hebt waaraan je sneller kan ontdekken hoe het met je gesteld is. :roflmao: Ook zo jammer dat ik geen ideeeee heb of ik nou wel of niet een eisprong hebt gehad, ik doe maar alsof ik het snap.:o:
     
    exciting, Buko, RobinBird en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik je angst heel goed begrijp. Maar...

    Je zult nooit voorbereid zijn op het krijgen van een kindje. Want net als je denkt dat je weet hoe het zal zijn, wordt je kindje geboren en gaat alles heeeeeeel anders en voel je je ook meteen heel anders. Ja, een op een tijd met je partner is schaars. Maar mijn vriend zien als papa... Pohhhhh dan ontplof ik van trots en liefde ❤.

    Ik zou die condooms lekker laten liggen en gaan voor het nieuwe avontuur. Het is het waard, echt!
     
    RobinBird, kly073, Jessicaw en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen op de bank. Want ik wil het zo graag... Maar haha die angst! Ik heb nog hele kleine broertjes en zusjes, als ik mijn vriend dan zie genieten met ze .. Dan kan ik niet wachten;). Dit berichtje had ik even nodig! Een beetje herkenning... Ik heb echt soms zoiets van.... jeetje kop om, doe normaal net als de andere;). Dankjewle
     
    Buko, RobinBird, Maritiem en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    @wolkje1994 het is inderdaad enorm herkenbaar. bij onze eerste was ik ook doodsbang, en alle keren daarna ook eigenlijk. Een kindje heeft zo'n impact maar ook zoveel moois. het is inderdaad een nieuw avontuur, waarin je dingen los zult moeten laten en andere dingen erbij krijgt. geniet van de reis....
     
    RobinBird en wolkje1994 vinden dit leuk.
  17. Cil88

    Cil88 Niet meer actief

    @wolkje1994 herkenbaar hoor. Hier thuis is het elke keer wat als we deze keuze maken. En wat als het dan niet uitpakt zoals we hadden gehoopt.
    Achter dat antwoord komen we alleen door het te doen. Keuze moeten jij en je vriend maken. En in die 9 maanden kan je ook nog een mooie reis maken hoor.
     
    LaQueen, RobinBird en wolkje1994 vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Dankjewel❤️ was jij ook al 'bang' voordat je uberhaupt zwanger was ?
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  19. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    @wolkje1994 ik vind het ook herkenbaar. En de eerste keer zonder anticonceptie vonden we allebei zo spannend dat het niet lukte:roflmao: Maar ik denk maar zo: je hebt nog minstens 9 maanden om je voor te bereiden. Maar als er nog dingen zijn die je echt nog wilt doen (zoals een bepaalde reis met zn tweetjes) is dit denk ik wel het moment :)
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  20. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Ja hoor! Vond doodeng.
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina