In theorie kan het ook nog gewoon, maar ik denk dat ik ‘gewoon’ last heb deze ronde en het niets met een eventuele zwangerschap te maken heeft. Dat ik dat in de vorige 2 cyclussen niet had hoeft helaas niets te betekenen. En het voelt ook een beetje alsof we (logisch) te weinig ons best ervoor hebben kunnen doen. Geeft niet, ronde 2 komt er aan. Laat het maar gauw volgende week zijn!
Jeeej! Mooie echo ook! Ik vind de flessen deze keer echt minder stinken... maar dat kan echt aan mij liggen haha!
Vandaag mogen we dan Ein-de-lijk na de verloskundige... wat heeft dat gruwelijk lang geduurd. Vandaag ook meteen een echo, super spannend want de laatste keer dat ik baby gezien heb was met 6 weken haha!
Ik heb opeens een cyclus van 26 dagen.. zojuist bruin en rood bloed gespot in combi met de welbekende buikpijn! En dat na 2 langere cyclussen.... Ik weet nog dat ik 2 weken geleden al dacht dat mijn ei al sprong, maar verwachtte het niet na een cyclus van 32 en 31 dagen. Had ik toch gelijk haha. Verkeerde dagen ons best gedaan deze cyclus, op naar ronde 2! Maar ehhh.... wat moet ik nu als nieuwe NOD doen?
He kak.. hadden wij bij de vorige cyclus ook, kwam m'n ei veel later dan gedacht en niet handig geklust. Ik zou nu dan uitgaan van een cyclus van 27 of 28 dagen? Dan zit je op het gemiddelde van je cyclussen.
Ik zou even een app installeren en dan meerdere cursussen erin zetten van vorige maanden. Kwam bij mij toch wel iets uit waar we op in hebben gezet als klusdagen.
Ja ik heb al een app waar ik het in noteer. Ik hou nu dan een cyclus van 28 dagen aan, maar gaan ervoor zorgen dat we een cyclus van 26 T/m 32 dagen kans maken. Hebben we nu al afgesproken. En dat is precies in de week dat ik vakantie heb, dus dat gaat vast wel lukken om dan een week lang om de dag ons best te doen.
Ik ben er eigenlijk heel relaxt onder hoor dames, gelukkig helemaal geen teleurstelling! Denk gewoonweg omdat de timing niet goed was en we dan ook geen kans hebben gehad. We hebben achteraf gezien 5 dagen ervoor voor het laatst seks gehad en vervolgens 3 dagen erna. Het was een drukke week en hadden ei niet eerder verwacht, dus tja. Bad timing haha. En ziek zijn natuurlijk, to3n had ik het al half opgegeven. Ik heb er alle vertrouwen in dat de komende ronde ons meer geluk en een kloppend hartje gaat brengen. ❤️
Ik zit hier op dpo 2. En hoe zenuwachtig ik vorige twee rondes was, zo rustig ben ik nu. Waardoor ik een beetje het gevoel heb dat het er deze ronde niet zit. Alsof het niet raak zal zijn... Hoop niet dat dit gevoel de goden verzoeken is
Bah Lisa, dat is niet het nieuws waar we op hoopten. Heel erg veel sterkte en een digi knuffel! Hoe ben je eronder?