ghoh heel veel emoties door elkaar. Heel veel tranen ook.. en bovendien was ik sinds deze week thuis owv werkverwijdering (sector waar je onmiddellijk thuis moet blijven) en zie ik het nirt zitten terug te gaan. Collega's, bewoners met vragen zie ik echt niet zitten. Ik wil iets anders. een nieuw begin.. en verder laten we de natuur zijn gang gaan hierna..
Wat afschuwelijk... Snap heel goed dat je nu iets anders dan zou willen, ik hoop dat je snel iets kunt vinden dat bij je past. Heel veel sterkte! ❤
@wolkje1994 fijn dat je er dezr keer wat rustiger onder bent! Juist wanneer je het niet verwacht hoor... Ik duim voor je! @LaQueen ja ik had ook 3x een cyclus van 32 ende cyclus waarin ik zwanger ben geraakt was maar 28 als je kijkt na mn uitgerekende datum. Maar ik had gelukkig de eisprong gevonden met de ovulatie testen pff! Je kunt er soms zo weinig van zeggen he! @Lisalisalisa wat erg... sterkte meis... en ik hoop dat je met je baan er ook uit komt... (L)
@Lisalisalisa wat een stom nieuws! Heel veel sterkte en hopelijk mogen jullie alsnog vlot een nieuw wondertje verwachten. Hier dacht ik dat gister mijn nod was. Maar negatieve test en niet ongesteld. Nod dus verkeerd ingeschat... we wachten dus maar rustig af op wat komen gaat.... of toch nog een positieve test (deze ronde aldoor bij meer afscheiding seks gehad dus kansen zijn nog niet verkeken) of toch de ongesteldheid... we gaan het zien
Dankjesel allemaal. Daarnet bij mijn mama verteld. Ik ben intussen begonnen met bloeden. Misschien geen curretage dan..
Het klinkt misschien stom, maar ik heb dus best (alvast) een goed gevoel bij deze ronde. Zelf ook in november jarig, dus zou een mooi cadeau zijn! Man in oktober, dus we hadden al afgesproken dat we onze verjaardagen dan gewoon samen vieren, zodat een eventueel kindje wel gewoon een eigen maand heeft. Als mijn NOD klopt, (sorry.. loop op de zaken vooruit en hoop dat ik niet de enige gekkie ben die dat telkens doet.) dan ben ik op 14 november uitgerekend. Bij dochter op 14 augustus, dus zou het wel grappig vinden als ze allebei een zelfde cijfer zouden hebben. Ik heb dus ook wel veel hoop voor deze ronde, omdat mijn ei rond mijn weekje vakantie valt, dus ik hoop dat we dan een weekje om de dag ons best kunnen doen.
Haha meid je bent echt niet de enige! Heerlijk toch zo fantaseren en je gevoel een beetje volgen! Wij hebben acht maart een etentje met mijn ouders en bonus opa en oma. Ik heb al uitgerekend hoeveel weken ik dan zwanger zou kunnen zijn. Bijna zeven weken, al helemaal nagedacht of je het dan al wel kan vertellen.... Ook al heb ik naar mij idee een te rustig gevoel bij deze ronde, waardoor ik denk dat het niet raak is. Maar misschien juist een goed teken? De afgelopen jaren deden mijn borsten vanaf eisprong al zoooo zeer. Nu helemaal niks... Leuk dat je zo met de datums bezig bent! En ook je man die zo leuk meedenkt! Dat heeft mijn vriend wat minder
Klopt het dat dit topic erg rustig is of mis ik heel veel berichten? Ik krijg ook steeds geen meldingen...
Ik heb dit verhaal zojuist ook even in een ander topic geplaatst maar toch ook hier even. Misschien weten jullie wat ik nu kan doen (of laten). Loslaten kan ik helaas niet, dat heb ik echt geprobeerd en is een paar dagen gelukt, maar nu lukt het echt niet meer. Ik ben zo ontzettend ongerust! Ik voel helemaal niets meer... Sinds woensdag al niet meer. Dinsdag, de dag ervoor, had ik roze afscheiding. Toen ook buikpijn. Sinds woensdag neemt alles af, geen krampjes meer van de groei van m'n baarmoeder, minder pijnlijke borsten, niet meer moe, geen adertje meer op m'n borst... Hebben jullie tips? Ik heb een week geleden op zaterdag een goeie echo gehad, de verloskundige heb ik woensdag gebeld ivm de roze afscheiding en die heeft gezegd dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Maar de woorden "als het mis gaat, dan kunnen wij er toch niets aan doen" blijven ook hangen en gaan steeds meer steken...
We zijn allemaal wat rustiger idd! Misschien komt het ook omdat er inmiddels al zoveel zwanger zijn en die mensen dan wat minder vaak komen buurten. Begrijp ik ook heel goed, hoor! En een aantal zullen net als jij weereens geen meldingen krijgen.
@RobinBird er wordt iedere dag wel wat geplaatst hier dus ik denk dat er wat mis is met je meldingen. Kwaaltjes komen en gaan heb ik ondertussen wel geleerd. Je kan daar niet op baseren of het goed of fout zit.. Het niet hebben van bevestiging vond ik zelf echt superlastig maar hoort echt bij deze fase.. En uiteindelijk heb je gewoon echt geen controle en kan je niks anders doen dan afwachten.. Ik hoop dat je jezelf een beetje af kunt leiden. En als je je over een paar dagen nog zulke zorgen maakt dan mag je misschien wel extra langs komen? Als ik trouwens mijn zorgen deelde met mensen die al kinderen hebben dan zeiden ze standaard iets van "ha ha wen er maar aan, die zorgen gaan niet meer weg tot ze 18 zijn"
Ik had ook rond de 7/8 weken bij dochter opeens een dag roze verlies. Is dat nu nog? Zo nee, dan geen zorgen om maken meis! Kwaaltjes komen en gaan, de ene dag meer dan de ander. Dat maakte mij ook erg onzeker. Die buikpijn hoort er helaas een beetje bij. Zolang je nu verder geen bloed mee4 verliest is er gewoon een adertje gesprongen. Alles is daaronder nu gevoeliger en beter doorbloed. Verlies je wel weer bloed, dan gewoon weer bellen! En om het dan nu maar heel officieel te maken, welkom bij onze club... vanaf nu blijven de zorgen komen en gaan. Dat heet moeder zijn. Vanaf ee positieve test leef je naar de termijnecho, vanaf dan tot het moment dat je eindelijk wat voelt, vervolgens hoop je dat de 20-weken echo goed is, daarna wil je zsm voorbij de 24-weken grens, om je vervolgens weer zorgen te maken of de bevalling wel goed zal verlopen. Zodra de baby geboren is, voel je je in het begin heel kwetsbaar en ben je bang dat er Est gebeurt. De eerste autorit is suuuuuper spannend met baby, haha. Maar dingen wennen en je leert relativeren. Er gaan véél onzekere momenten komen en gaan. But you can do it! ❤️