Ik hoop het zo, ik voel op die steek zaterdag na, he-le-maal niks. Zelfs mijn zere borsten komen amoer om de hoek kijken. Ergens daardoor het gevoel het is m niet. Maar ook weer, of juist nu wel
Gister omdat k zo misselijk was dacht probeer maar even 1 maar die was dus negatief wat niet gek is als het van de innesteling komt.... als..... Ik ga donderdag weer een proberen gewoon omdat ik het leuk zou vinden op Valentijnsdag misschien een tweede lijntje te zien...
Morgen curretage, wel wat bloed en stolsels verloren maar niet voldoende waarschijnlijk. Net op het werk alles in orde gebracht. ze waren erg lief maar ze zitten nu zonder vervanging. ze hadden iemand om me te vervangen die mocht morgtm starten.. maar aangezien ik nu over ga op een maand ziekteverlof betaald door werkgever mag zij dus niet starten (anders betalen ze 2 lonen).. heel zuur voor de collega's Maar moet ik egoïstisch zijn?
Hoi allemaal.. Hoe gaat het hier? Ik merk dat ik het lastig vindt om dit topic en de uitgerekend topic bij te houden. Net een week ziek geweest.. Krabbel nu weer wat op.. Ik denk dat ik maar van de lijst ga.. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn! Het ga jullie goed.. Liefs
Ja dat moet je hoe lastig ook. Jij moet de tijd nemen die je nodig hebt en dan is dat zuur voor de collega’s naar je eigen herstel gaat boven alles. Sterkte met de curretage en alles wat er op je afkomt
Ja dat moet je zeker! Je moet nu jezelf boven alles zetten! Echt je collega’s zouden vast het zelfde gedaan hebben!
Oh dat zal best spannend en verdrietig zijn! Jammer voor je collega’s. Maar als jij nu je rust niet neemt dan ben je misschien over een aantal weken er wel maanden uit! Kan je werkgever je niet aanmelden bij UWV. Dan krijgen ze jouw salaris terug en kunnen ze iemand als vervanging nemen.
Wat lastig dat jij deze verantwoordelijkheid voelt maar uiteindelijk is het een keuze van je werkgever om geen vervanger voor jou te willen betalen. Heel erg zwart-wit is het dus egoïstisch van je werkgever en niet van jou... Een verantwoordelijke werkgever is daarnaast verzekerd voor ziekte, dus na een X aantal dagen krijgt hij jouw loon terug. En zo niet dan is dat het risico dat hij zelf heeft genomen. Klinkt hard maar wij hebben zelf een bedrijf en ik denk juist altijd bij ziek personeel: beter neemt ze nu goed de tijd en is ze daarna volledig terug, dan dat ze te snel komt en blijft kwakkelen... Behalve als je het gevoel hebt dat de afleiding je goed doet, zou ik pas teruggaan als je wat meer hersteld bent (fysiek en mentaal). Maar los daarvan: heel veel sterkte morgen.. ❤
@Maritiem mijn uitgerekende datum is op 8 oktober tot nu toe. 21 februari heb ik de eerste echo en weet ik het zeker. De klachten beginnen nu bij mij echt te komen. Ik was al vermoeid en had pijnlijke en grotere borsten, maar nu begint de misselijkheid afwisselend met cravings! Ik kreeg geen berichten meer, dus had hier niet meer gekeken.. Wat een heftige berichten lees ik terug! Sterkte zeg! Ik hoop voor iedereen dat het snel zo ver mag zijn.
@LaQueen Hoe was de bruiloft gisteren, heeft iedereen genoten? En je schoonvader, kon hij het volhouden?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 16 december ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 4 februari ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - NOD 6 februari ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 februari ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 4 maart ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3de kindje - ronde 3- NOD ? ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 4 - NOD ? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - ug 23 augustus 2019 ♥ ♥ Buko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - ug 12 september 2019 ♥ ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - Ug 12 september 2019 ♥ ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - ug 16 september 2019 ♥ ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - ug 18 september 2019 ♥ ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ug 24 september 2019 ♥ ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2- ug 5 oktober 2019 ♥ ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 -ug 8 oktober 2019 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb je een wijziging? tag @Maritiem in je bericht
Hier vandaag helaas ongesteld geworden. De misselijkheid was dus iig niet van de innesteling... toch iets verkeerd gegeten ofzo. Op naar de volgende ronde dan maar....