Jahoor, woensdag, vrijdag en zondag nog.... just in case. Okay..... ergens is het best bizar dat je op een forum zelfs je seksleven vooruit plant en deelt hè?
H heeeeerlijk vind ik dat aan dit forum , mijn vriend leest soms vol verbazing mee. Daarna zie je hem ondeugend glimlachen
Haha ja best wel he, maar aan de andere kant zo fijn een plekje waar je dat gewoon ongegeneerd kan doen. Als je dat in real Life zou doen zouden veel mensen je raar aankijken geloof ik...
Hahaha klopt! Nou, ik moet zeggen.. nu we er zelf mee bezig zijn, mogen vriendinnen mij best wel alles gewoon vertellen. Het punt is alleen, iedereen houdt ‘ermee bezig zijn’ vaak voor zichzelf, dus je weet het vaak pas als mensen de MMM helaas in moeten. Ik ben wel gewoon open over het feit dat we in de toekomst wel een 2e willen, maar ik zeg tegen iedereen dat we eerst wachten op het huis. Dus vriendinnen van mij zeggen nu al... ja maar, die is in de zomer klaar. Je kan nu al wel vast zwanger worden dan. Dan reageer ik daar maar een beetje op van ja.... kan, maar we wachten toch nog even. Het liefst zou ik zeggen dat we eraan zijn begonnen, maar ik wil niet dat ze mij gaan vragen hoe het ervoor staat. Hoe is het nu bij jou? Hoeveelste CD ben jij?
Ergens heb ik trouwens het gevoel dat mijn ei vandaag of morgen gaat springen en mijn banner gewoon klopt. Dus dan is woensdag 6 maart een mooie testdag en ik denk dat als die wit is, ik pas de zaterdag of zondag erop weer zou testen. En als ik dan nog geen bloed heb en die is wit, dan heb ik weer een cyclus van 31/32 dagen en ga ik 10/11 maart ongesteld worden. Maaaaaar... ik heb best wel een beetje hoop dat deze ronde onze ronde is, dus de gedachten van bloed blokkeer ik liever nog even.
@LaQueen cd 9 vandaag. Hoop deze ronde op een wat kortere ronde. Laatste drie cycli waren 28-34-39. Dus hoop nu weer op een 28 ofzo... dan zou ik ergens volgende week ei moeten hebben maar kan dus ook nog een dikke 2 week duren of 3 zelfs...naar meestal na deze lange cyclussen komt er een korte dus ben benieuwd Ik hoop dat je gevoel klopt en dat het jullie ronde word!
Ik heb de laatste dagen een heel leeg gevoel. Heb ineens weer meer energie en de misselijkheid gaat wat naar de achtergrond. Kan dit rond 10 weken? Maak me best wel zorgen...
Dat vind ik juist zo fantastisch Of dat we positieve testen al eerder met elkaar delen dan met je partner, heerlijk! Ik hou er van
@LaQueen ik duim voor je ! @Summer1991 aangezien ik ondertussen heel internet heb afgestruind over het afnemen van kwaaltjes.... dat kan heel erg goed! Sommige hadden het ook rond de negen weken bijv. Opeens kwaaltjes weg... Maargoed aangezien ik toch blijf piekeren heb ik de verloskundige opgebeld. Zij gaf aan dat bij mij gezien ik zo vroeg nog ben in de zwangerschap, het op en neer gaat. Maar je lichaam kan ook wennen aan het hormoon, misschien is dit bij jou ook het geval? Als ik jou was zou ik ook gewoon even opbellen naar je verloskundige, dan ben je de onrust maar weer kwijt....
Heb weer lekker bij gelezen ! @wolkje1994 zo herkenbaar! Ik ben (ook) een vreselijke piekeraar en dat in combinatie met een zwangerschap is een ramp haha.
Haha ja echt verschrikkelijk. Soms denk ik echt over mezelf, doe toch normaal en geef je hoofd wat rust
wat ik echt heel bijzonder vind, is dat mijn kat altijd wel knuffelig was. Maar sinds ik zwanger ben, hij wilt alleen maar op mijn buik liggen. Waar ik sta/loop hij ligt op mijn voeten of loopt naast me. Echt heel bizar... Wel bijzonder!
Dat deed die van ons ook. Als je buik straks begint te groeien, kruipt hij er waarschijnlijk constant tegenaan.
Mijn ene hondje doet dit ook, ze wil sinds eind oktober ineens alleen nog maar OP schoot ipv tegen me aan liggen, en ze is al bijna 10 en heeft dit nog nooit gewild wel bijzonder!
Haha bizar hè! Zijn er echt nog niet klaar voor hoor. Moeten nog verhuizen en alles aanschaffen maar ik vind zwanger zijn wel steeds leuker worden! Ik heb nu veel meer vertrouwen, de baby voelen helpt ook heel erg!
In het kader van piekeren: Twee weken terug heb ik gerookte makreel gegeten van de visboer. Ik ben vegetariër en eet geen vis, maar op aanraden van een familielid die zei dat vette vis super goed is tijdens zwangerschap heb ik toch een keer m'n principes opzij gezet. Heb vooraf op internet gekeken of het mocht en las ergens dat gerookt en van de visboer wel mag. Nu download ik net de app 'zwangerHap' (aanrader). En daar staat dus dat makreel niet mag ivm dioxine, kwik en listeria. Naar aanleiding daarvan weer internet afgestruind en inderdaad, het mag echt niet... Die site waar ik eerder op had gevonden dat het wel mocht kan ik ook niet meer vinden. Risico's zijn allerlei ernstige afwijkingen, miskraam en vroeggeboorte. De symptomen kunnen tot 3 maanden op zich laten wachten. Pfffffff :'(