Nee, heb ik niet en ga ik ook niet kopen! Ik wil geen stressvol tuurstreepje. Ik wil gewoon de 6e een duidelijke streep of een witte test (liever niet haha), dan weet ik waar ik aan toe ben.
Gister naar de poppoli geweest. Was heel goed allemaal. En weer mogen spieken naar de kleine. Jeetje alweer zo gegroeit!! En onwijs aan het spartelen. Zo dankbaar!!! Ook fotoshoot gehad. Hij is zo leuk geworden de foto. Nog een weekje wachten en dan iedereen verrassen!
@Summer1991 fijn om even weer te kijken en dan alles zo te zien bewegen prachtig! En zon vertel moment blijft leuk, alle reacties zien om jullie wondertje! Wanneer gaan jullie het vertellen? @LaQueen deal!!
Heel bijzonder... maar denk dat mensen het hebben opgegeven bij ons hahaha. Niemand vraagt er meer naar. Wat echt wel heerlijk is als je zwanger bent. Denk dat ze denken dat M de enige blijft hahaha. Mijn schoonmoeder maakt zich trouwens heel veel zorgen. Arm mens! Die rare controle bij de gyn is ze van op de hoogte. Maar natuurlijk niet dat we toen al zwanger waren. Had gezegd dat ze iets gevonden hadden. En later gezegd dat het loosalarm was. Zat mijn man van de week bij der in de auto. Vertelde ze dat ze zich zorgen maakt. Dat ze weet van onze kinderwens. En dat we maar moeten kijken hoe spontaan het bij M is gegaan. En dat we elkaar niet moeten verliezen als er geen kindje meer bij komt. Donderdag vertellen we het aan haar. Ik print 3 fotos uit. Twee van onze vakantie en als laatste die van de shoot. De rest gaat er volgende week zaterdag achterkomen!
Ik heb dus al een paar dagen echt meeeeeeega veel witte afscheiding. Hoop dat dit iets betekent, want dat heb ik in andere rondes niet gehad. Vandaag 9 dpo!
Hou op jij ik ben zo bang voor turen en dat ik mijzelf de dagen erna nog meer gek maak. Woensdag is het duidelijk, dan betekent wit dat ik ongesteld ga worden waarschijnlijk.
Snap ik helemaal!!! Nee hoor, ik vind het heel knap en heel sterk van je!! We slepen je er wel door heen, nog maar een paar dagen
Ik moet iets bekennen.... net moest ik even in het centrum zijn. Ik las hier op het forum dat op=op predictors 2v5 heeft.... helaas bij ons alleen de early. En die heb ik dus voor €12?!?!?! gekocht... en die ga ik denk ik morgenochtend toch maar gebruiken met 11 dpo.
Hier een berichtje vanaf onze zonnige bestemming.. is echt heerlijk, even helemaal niets, alle ruimte en rust. Hebben ook echt nog zeeer weinig gedaan normaal doen we hier op het eiland altijd daghikes, maar nu hebben we echt voornamelijk geluierd. Love it! Mijn man heeft ook voor het eerst de baby gevoeld ❤ en hij heeft al een paar mooie buikfoto's gemaakt. Voorlopig gelukkig nog even in ons coconnetje Ik ben heeel benieuwd @LaQueen, je laat het wel snel weten hè?