Start - November/december

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door exciting, 3 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    He bah, aan de ene kant fijn dat t nu door zet maar toch verdrietig... Op naar de volgende ronde, duim voor jullie!
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  2. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    @Maritiem hé wat jammer zeg! Wat knap dat je je er zo positief en snel overheen lijkt te zetten. Klopt dat?
     
  3. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Wij hebben vanmiddag de uitgebreide echo gehad. Ik ben vandaag 13 weken en 3 dagen zwanger en alles lijkt goed te gaan :). Nu begint de nieuwsgierigheid toch te kriebelen: krijgen we een zoon of een dochter? De echoscopist zei dat ze niets zeker wist, maar dacht te zien dat het een meisje is. Zien jullie ergens op deze foto een nubje? Ik niet :p...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  4. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Jammer @Maritiem :(

    Ik vroeg me af.. Zijn er eigenlijk nog meer dames die zwanger proberen te worden momenteel behalve @Maritiem en @LaQueen ? Het lijkt zo rustig met NOD's!

    Fijn van de goede echo @RobinBird :D dat geeft ook meer vertrouwen hè? Van nub heb ik geen enkel verstand:roflmao:
     
  5. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    Echt dames, dan zie ik jullie fantastische echo’s en denk ik.... wat gaan jullie hard! Het zou wel mooi zijn als we in ieder geval allemaal zwanger zijn nog voor de eerste gaat bevallen.

    @Fee89 is ook nog bezig, maar wat actiever in de NOD groep. Begrijp ik ook erg goed, het is hier de laatste tijd vrij rustig!

    @Maritiem knap van je dat je er zo over denkt! Ik was in jouw situatie denk ik wel verdrietig geweest gezien de test van eerder.

    Hier vandaag CD 9 alweer, nog maar een paar dagen verwijderd van mijn eisprong. Denk gewoon weer een cyclus van ongeveer 28 dagen, dus dat houd ik nu maar gewoon aan. Waarschijnlijk wel weer eipijn rond die tijd, dan weet ik weer genoeg. Ergens ben ik vrij relaxt, aangezien we niet specifiek ermee bezig gaan en het deze ronde op z’n beloop laten. Aan de andere kant denk ik dat als mijn ei in de buurt komt, ik toch wel weer een beetje gefocust ben. Voordeel is dat ik alle ‘kwaaltjes’ tussen ei en NOD genoteerd heb in mijn app, dus dan weet ik dat het allemaal niets zegt. Ik ga maar gewoon van een menstruatie uit, dan kan het alleen maar meevallen. :)
     
    Vogeltje90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @RobinBird wat fijn, mooie foto's! Ik durf echt niks over nubs te zeggen, helaas geen verstand van :roflmao: maar de nieuwsgierigheid snap ik!

    @LaQueen lijkt me alleen maar goed dat je er zo relaxt in staat! :thumup: En nu maar weer wachten, op welke cd verwacht je je ei?

    Hier heeft de grirp flink toegeslagen. Dochter afgelopen nacht alles er onder gespuugd, ik vandaag koorts, keelpijn en hoesten als een malle. :( Alle afspraken voor vandaag afgezegd en vanmiddag zelfs geslapen. Dat doe ik echt zelden! :eek: Morgen maar eens op zoek naar een hoestdrankje oid wat tijdens de zs wel gebruikt mag worden...

    Goed nieuws; maandag de termijn echo :D
     
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Ha dames, ik lees even stil mee! Ik ben nog ziek van de misselijkheid, medicijnen van de huisarts gehad. Hoop dat het gaat aanslaan, merk alleen dat al het beetje energie uit mij weg loopt... niet zo actief dus... Hoop wel dat we leuk contact kunnen houden met elkaar in dit groepje, wordt idd rustiger.

    Ik hoop dat iedereen snel zwanger is !
     
  8. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Zal vanmiddag en lijst nog even updaten dan weet iedereen weer hoe het staat

    Weet even biet meer wie het vroeg maar hier is het echt oké. Tuurlijk heb ik even een traantje gelaten, maar we gaan weer door! Vind het trouwens wel pijnlijk dat mijn man niet geloofd dat ik wel heel even zwanger was. Die zegt gewoon ik zag die streepjes niet hoor dus er was niks. Maar goed ik weet beter maar laat hem maar. Verder deze week met andere dingen bezig geweest.

    Moesten voor onze oudste naar de psycholoog van de plas en poep poli en daar is geconcludeerd dat ze waarschijnlijk toch autistisch is. Niets ernstigs maar toch, je hoopt altijd dat ze “gewoon” zijn... we hadden het wel verwacht en ik heb het voordeel dat afgestudeerd ben in die richting dus dat we al veel dingen deden aan structuur op het moment dat we zagen dat ze dat nodig had. Maar het houd je wel even bezig. Ze wordt volgende week 4 en mag dan naar school dus spannende tijden hier in huis
     
  9. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Wat jammer dat je man het zo ziet, snap dat dat rot voor je is! En agh wat je dochtertje betreft, altijd rot om te horen. Diep van binnen wil je het toch anders, ik ben privé en op werkgebied niet vreemd van autisme, je mag me altijd even een sturen!
     
  10. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @RobinBird Fijn de echo! Nu nog even afwachten tot je het zeker weet dus! Wel een hele geruststelling weer.

    @LaQueen ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor jullie!!

    @wolkje1994 pff ik leef met je mee meid, hopelijk slaat de medicatie bij jouw wel aan en word het snel minder. Hier ook nog steeds elke dag kotsmisselijk... vrees dat het nog wel even zo blijft.

    @Maritiem Begrijpelijk, en dan nog vind ik dat je er super mee om bent gegaan! En dat van je man, ja zo zou de mijne ook reageren. Ontzettend frustrerend soms...

    Hier vandaag de geslachts echo gehad... En uitslag op een envelop laten schrijven.. mijn zoontje gaat het vanavond aan iedereen (en ook aan ons) onthullen dmv een ballon. Ik ben zo benieuwd! Fijn weekend lieve meiden!
     
    LaQueen, Magnolia29 en RobinBird vinden dit leuk.
  11. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    En???? Wat is het geworden? Een zoon een dochter??? Ik ben benieuwd
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  12. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Het is een meisje! Koningswens! :D
     
    Maritiem, LaQueen, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Och wat heeeerlijk! Van harte gefeliciteerd met het meisje in je buik en het zusje voor je zoon!
     
    kly073 vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @kly073 Ahhh wat leuk, gefeliciteerd! :D

    Hier waren we om 6 uur wakker mensen. Op een zondag. In ieder geval op tijd voor de formule 1 :roflmao:.

    Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Of juist een lekker chill dagje?
     
    LaQueen en kly073 vinden dit leuk.
  15. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    IMG-20190316-WA0019.jpg IMG-20190316-WA0026.jpg

    Zo, even wat meer uitgebreid. Me zoontje was zo trots om het te mogen onthullen! En zei die, mama mijn wens is uitgekomen! Zo schattig :D
     
  16. kly073

    kly073 Fanatiek lid

    11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Oh wat vroeg haha! Ik was om 07.15 ook alweer klaarwakker pff.. slaap zo slecht laatste week! Vandaag nog niet echt plannen.. we zien wel denk ik! En jullie??
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  17. Vogeltje90

    Vogeltje90 Bekend lid

    10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wat leuk @kly073 :D gefeliciteerd met je koningskoppel!

    Hier een chill dagje. Ik hoop vanmorgen de zolder van mijn schoonouders te kunnen plunderen, ze hebben de hele baby-uitzet van mijn schoonzussen bewaard dus we gaan eens even lekker neuzen wat we mee willen nemen :)
     
    Magnolia29 en kly073 vinden dit leuk.
  18. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    wij zitten in ronde 5, paar keer vage streepjes gehad cyclus in de war met late eisprongen en een week tot 10 dagen later al ongesteld. ben naar de huisarts geweest en binnen twee weken heb ik een gyn afspraak, gewoon even alles checken om me gerust te stellen
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    al elke ronde ovu testen gebruikt maar nu doen die gek...

    dit is van afgelopen week elke ochtend 2e of 3e plasje. ik verwacht mn ei volgende week ofzo pas dus dit brengt me weer verwarring.


    IMG_20190317_084125.jpg
     
  20. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.207
    5.094
    113
    Vrouw
    D
    M
    Oooh, wat leuk, opeens weer veel actiever hier, haha.

    @wolkje1994 volgens mij had ik nog niet op je gereageerd. Bij L. was ik ook erg misselijk, bij mij hielp een seaband enigszins i.c.m. met zorgen dat ik in bed een droog crackertje at. Ging nog wel eens mis hoor, moest wel eens overgeven in de ochtend, maar hierdoor nog maar 4 v/d 7 ochtenden zeg maar. Stopte het,aas pas rond de 16 weken.

    @kly073 Wauw, super leuk dat hij zo trots is!

    @Magnolia29 hier lekker tot 9 uur geslapen, want vriend ging met dochter eruit. Kon hij mooi formule 1 kijken, haha. Gisteren een feestje gehad van een oom en tante, dus was wel ff lekker. Vanmiddag alleen ff schoonmaken en verder gewoon chillen. Ook wel eens lekker. Gisteren is vriend met L. naar Ballorig geweest, zodat ik van 14 tot 17 uur bezig kon met werk. Nog lang niet klaar, maar morgen weer een nieuwe dag.

    @Fee89 Fijn dat je doorverwezen wordt. Zo onduidelijk voor jou op deze manier!

    @Maritiem Niet leuk, zo’n reactie zou mijn partner dus ook geven. Mannen...... je kan niet met ne niet zonder, haha.

    @Vogeltje90 Hopelijk zit er nog wat leuks tussen!
     
    Magnolia29 en Vogeltje90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina