Ik zeg wachten, haha. De keer dat ik eerder negatief testte had ik het gevoel dat ik mezelf moest bewijzen dat ik zwanger was. De andere keer heb ik op NOD getest en toen was het juist raak.
Spannend laqueen, we zitten morgen allemaal klaar Hier vanmorgen positieve ovutest, dus weer een wat langere cyclus deze keer (34 dagen). Vanavond nog even weer gezellig maken en dan maar weer afwachten.
@LaQueen spannend zeg! Ik duim voor je! Ennuhhhh @Maritiem have fun Hier vanochtend een hele mooie termijn echo gehad! Hebben ons kindje zelfs lekker rond zien stuiteren. Het was zi bijzonder, echt al die armpjes en beentjes zien... Zat met tranen in mijn oven, dat zoiets mooi’s in mijn buik groeit zeg!
@Maritiem Oeh wat fijn, hoop dat t gezellig maken gelukt is Kun je officieel weer op het wachtbankje @wolkje1994 Bijzonder he! En de tranen in je ogen zijn heel herkenbaar . Wanneer heb je de volgende afspraak?
[QUOTE="Magnolia29, @wolkje1994 Bijzonder he! En de tranen in je ogen zijn heel herkenbaar . Wanneer heb je de volgende afspraak?[/QUOTE] Over vier weken, verloskundige had door dat ik wat onzeker was en zei ‘over vier weken zien we elkaar weer, mocht je onzeker zijn, bel dan eerder’. Mijn vriend had het idee dat we dan weer een echo krijgen. Ik dacht pas bij de twintig weken echo weer. Hoop dat mijn vriend haar goed begreep. Zou wel leuk zijn
Over vier weken, verloskundige had door dat ik wat onzeker was en zei ‘over vier weken zien we elkaar weer, mocht je onzeker zijn, bel dan eerder’. Mijn vriend had het idee dat we dan weer een echo krijgen. Ik dacht pas bij de twintig weken echo weer. Hoop dat mijn vriend haar goed begreep. Zou wel leuk zijn[/QUOTE] Bij ons is idd termijnecho en dan pas weer bij 20 weken... maar zou leuk zijn als je de volgende keer weer kunt spieken. Staat op de website van je vk geen info met betrekking tot wanneer de echo’s zijn? Gezellig maken is hier gister niet meer gelukt. Ik was moe en mijn man chagrijnig dus helaas. Maar zondag nacht voorlaatst gezelligvgenaakt en mijn ei is gister gesprongen dus er is nog wel hoop
@wolkje1994 gefeliciteerd! Hier zijn de controles ook geen echo, maar wel het hartje luisteren Spannend @Maritiem en @LaQueen !
Hier vanochtend een predictor early gedaan met 11 dpo, helemaal wit. Ergens vermoedde ik het al, maar dat definitieve moment blijft stom. Voor ons dus geen 2019 kindje, wat opzich prima is, omdat we eerst december wilden overslaan. Maar ook ergens wel teleurstelling dat het niet lukt, want de 1e kwam gelijk in ronde 1 en nu ga ik dan ronde 3 in. Mijn volgende eisprong valt letterlijk rond Pasen, nou.... dat MOET gewoon onze ronde worden met al dat eieren zoeken.
Bij ons is idd termijnecho en dan pas weer bij 20 weken... maar zou leuk zijn als je de volgende keer weer kunt spieken. Staat op de website van je vk geen info met betrekking tot wanneer de echo’s zijn? Gezellig maken is hier gister niet meer gelukt. Ik was moe en mijn man chagrijnig dus helaas. Maar zondag nacht voorlaatst gezelligvgenaakt en mijn ei is gister gesprongen dus er is nog wel hoop[/QUOTE] Ik hoop het zo voor je!
@LaQueen haha eieren zoeken moet dan zeker lukken. Ik vannacht gedroomd dat ik zwanger was... over 2 week zullen we zien of het ook klopt (bij al de vorige zwangerschappen wel en als ik het niet droomde was het ook niet zo.... ik ben benieuwd of mijn brein nu weer zo werkt of het toch nu anders is)
Ik hoop het maar. Het voelt nu een beetje alsof mijn lichaam faalt. En ja, ik weet dat we nu nog maar 2 rondes hebben gehad, maar beide rondes hebben we wel echt op het juiste moment seks gehad en bij onze dochter wist ik überhaupt niet wanneer mijn ei was. Eigenlijk moet ik mij gewoon niet aanstellen, maar het voelt gewoon heel stom als je verwend bent met gelijk zwanger raken in ronde 1. Echt, ik dit hadden geweten, dan waren we al veel eerder begonnen denk ik. Maar ja, dat durfde mijn vriend niet aan. En nu.... krijgt hij toch nog ergens een soort van z'n zin. Hij wilde namelijk eigenlijk pas vanaf april beginnen en dat gaat dus nu ook gebeuren. Ik wilde (voordat de planning van de bouw van het huis telkens werd verschoven) al in juni beginnen. Nou, dat is het alweer bijna...