@Fee89 en hoe voel jij je? Merk je al veel van je zwangerschap qua kwaaltjes? Hoop uiteraard van niet
Hier sinds drie dagen iets minder misselijk. Wordt ook wel tijd, merk dat het mij psychisch helemaal opbreekt. Zijn er hier meiden die ook medicijnen tegen de misselijkheid slikken? Ik heb iets wat je langdurig mag gebruiken, maar wil toch stoppen zodra dit kan. Mijn vriend heeft alleen zoiets, voel je eerst maar een week niet ziek en bouw wat energie op...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wachtend op een mooi wondertje ♥ Maritiem - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 - NOD 19-5 ♥ Lisalisalisa - 24 jaar - 3de kindje - ronde 3- NOD ? ♥ Emma1995 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ? ♥ Jessicaw - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD ? ♥ Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - NOD ? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ZWANGERRRRR! ♥ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 20 juli 2019 ♥ ♥ roever - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ Eef31 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 - UG medio 9 augustus 2019 ♥ ♥ exiting - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 - ug 23 augustus 2019 ♥ ♥ kly073 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - Ug 10 september 2019 ♥ ♥ Cil88 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - ug 16 september 2019 ♥ ♥ RobinBird - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - ug 17 september 2019 ♥ ♥ Summer1991 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ug 24 september 2019 ♥ ♥ Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2- ug 3 oktober 2019 ♥ ♥ SZ91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 -ug 8 oktober 2019 ♥ ♥ Wolkje1994 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - ug 28 oktober 2019 ♥ ♥ LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 zwanger - UG medio 12 januari 2020 ♥ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Afspraken Mei: 7: Magnolia29, controle vk 14: Magnolia29, 20 wk echo - wolkje1994x - 15 mei: geslachtsbepaling Juni: - wolkje1994x - 5 juni: twintigwekenecho
Volgens mij kletsen de meiden, behalve @Maritiem, die zwanger willen worden ook al een tijdje niet meer mee...? Of zie ik dat verkeerd?
Hier voornamelijk in een groep met dames die rond dezelfde periode zijn uitgerekend. En ikzelf in de babynamen. We weten nu sinds de 20 weken echo dat we een meisje krijgen. En ik krijg de meisjesnaam niet uit mijn hoofd. Maar we krijgen er geen leuke tweede naam achter verzonnen.
Haha en 1 naam is niet genoeg? Wij hebben altijd al moeite met 1 naam verzinnen dus daar laten we het mooi bij. Bij de eerste pas een naam gekozen direct nadat ze geboren was en bij de andere 2 met 38 weken pas. Mijn man en ik hebben nogal een uiteenlopende smaak zullen we maar zeggen
Eerste meisje heeft ook 2 namen. Vind het mooier als de tweede dat ook krijgt. Maar wordt alleen gebruikt als ze niet luistert, haha.
Hier heeft onze dochter ook 2 namen inderdaad. Heb ik zelf ook, mijn vriend ook. Voor onze zoon nu ook 2 namen, al staat de 2e naam nog niet helemaal vast. Zijn nog een paar combi's die we leuk vinden. @LaQueen Op een schaal van 1 tot 100; Hoe stuiterend ben je aan t werk gegaan vandaag?
@Cil88 haha, hier ook 2 namen en die worden ook opgenoemd incl. achternaam als ze stout is geweest. @Magnolia29 Op een schaal van 1 tot 100.... ik denk 50 (KNAP HÈ?!?! ) Ik had wat serieuze dingen te doen, dat scheelt enorm. Wel gaat er om de zoveel seconden door m'n hoofd *Woooow, ik ben zwanger!!!* en ik hoop vooral dat de kwaaltjes uitblijven.
Net te horen gekregen dat het werk van mijn man (project) hier in de buurt na deze week ophoudt . Vanaf volgende week moet hij naar Rotterdam, wat dus betekent dat hij alleen in de weekenden thuis komt... Zucht... Dit hebben we jaren zo gedaan en ging prima, maar nu de afgelopen 2 jaar 'verwend' doordat hij steeds hier in de buurt kon blijven. Ging gelijk weer in de regel-stand; wie moet wanneer extra oppassen, moet ik nog afspraken verschuiven enz. Als ik een wijntje mocht, had ik er nu eentje ingeschonken
Dat zal wel even wennen zijn! Ik was ook verwend, mijn vriend werkte ook super dichtbij. Tot hij hier een dik uur vandaan ging werken, dat was wel even schakelen met ons ritme en een baby. Inmiddels werkt hij nu toevallig weer dichterbij en is vaak redelijk flexibel, dus nu wel weer verwend. Maar.... ondanks dat het langer reizen was en rottijden vertrekken/terug, went alles heb ik geleerd. Niet leuk en even omschakelen, but you can do it! (Gelukkig ben je al zwanger, je ei zou maar elke x doordeweeks zijn geweest.)
Hou maar op, dat hadden we dus idd bij N. Gelukkig ging mijn zusje toen trouwen en was hij die avond van eisprong hier, we weten daarom precies wanneer ze verwekt is
Balen zeg, lijkt me niks! Hier het tegenovergestelde, man werkt thuis maar is ook echt homebound vanwege bijna 24/7 spoeddienst. Hij heeft niet continu spoedgevallen gelukkig, maar wel dagelijks en je weet dus nooit wanneer die komen. Gevolg is dat ik straks met een baby ook niet weg kan, ivm zijn oproepbaarheid. Heel ironisch maar ik heb dus ook extra oppas nodig gelukkig staan mn paardjes lekker thuis, dus mn hobby kan ik in ieder geval wel doen. En hij is er verder gelukkig wel (buitenom zijn ongeveer 65 uur werken dan).