Dat moet gewoon een plakkertje blijven! Wat een duidelijk lijntje zeg! De mijne was lichter met 8dpo. (Uiteindelijk wel drie dagen vooruit gezet). Ik duim voor je !
Ik had nog even wat meer bevestiging nodig resultaat op de foto. Ga nu oploop testen komende dagen met de testen van action... en bedankt voor de voorzichtige felicitaties natuurlijk
En met @Maritiem over een paar dagen ook op zwanger, zijn nu alle actieve leden van ons clubje zwanger’ hoeraaaaa nou dames... vanaf november tot nu.. best snel gedaan toch?!
@Maritiem ga je nu iedere dag of om de dag testen? Hier morgen alweer de geslachtsbepaling! Oh wat gaat het snel, weet nog dat ik net acht weken dacht ‘wat duurt het nog lang tot de 40 weken!’ Wil ik ook zoo graag aan de babykamer beginnen. Maar moet eerst nog een hele verbouwing aan vooraf. Vriendlief is heel druk, dus ben stiekem bang dat ik last minute pas aan de babykamer kan beginnen. Andere al bezig of begonnen?
@wolkje1994 Oh wat spannend!! Hebben jullie een voorgevoel? Hier beginnen we pas na onze vakantie en verjaardag van dochter/mijn verjaardag. Wordt dus eind augustus Heb er wel zin in, maar totaal geen stress. Het wiegje komt toch eerst bij ons op de kamer. Heb straks de 20 weken echo. Kijken of alles goed is (ben best zenuwachtig) en even checken of het nog steeds een jongen is
Haha iedere dag vanmorgen de action geplunderd. Ik weet dat om de dag beter is maar ik ben zon controle beest... niet dat het iets zegt maar toch... hij lijkt vandaag toch wel wat donkerder... hopelijk zet het mooi door...
Spannend! Wat denk je zelf? Leuke tijd dit! Hier staat alles al, hoef alleen nog gordijnen en dan is de kamer en alles eigenlijk klaar... lekker bedtijds wel haha!
@Magnolia29 @kly073 zelf denk ik heel sterk een meisje. Zal ook echt even moeten schakelen wanneer het een jongetje is. Niet in negatieve zin schakelen hoor, heb geen voorkeur. Maar zo sterk het idee dat het een meisje is. Mezelf al een paar keer betrapt dat ik in ‘ze en haar’ vorm praat. Haha leuk die verschillen over wanneer beginnen aan de babykamer. Ik ben nogal een stressvol daarin en wil gewoon zeker weten dat we het redden. @Maritiem ik deed ook iedere dag een test hoor. En bij jou lijkt het streepje ook nu echt wel donkerder !
Hoi dames, hier weer een drukke periode op het werk, privé veel afspraken voor het huis en dan ook nog elke avond kapot moe. Heb dus even weinig puf om veel te reageren en kijken. Al probeer ik het wel elke dag even. Ik werk normaal op maandag tot 13.15 uur en woensdag vrij (maar ga altijd met dochter zwemmen en boodschappen doen ‘s ochtends). Deze week maandag tot 17u gewerkt, gisteren in de avond over de tuinen gesproken met nieuwe buren, vandaag ‘s middags ook vergaderingen, morgen pas rond 22u thuis i.v.m. een groot scholen sporttoernooi, vrijdag zoals gewoonlijk tussen 16.15 en 17.00 uur thuis.... volgende week weer mentorspreekavond. Normaal allemaal al druk, als prille zwangere een vermoeiende bedoening. Wat het kamertje betreft gaan wij rond de 15/16 weken de geslachtsbepaling doen. We gaan namelijk rond de 18/19 weken verhuizen en dan kan in ieder geval de juiste kleur enzo al op de muren voordat de vloer gelegd wordt. Is dus gewoon praktisch. Nouja en de meubels zetten we er tijdens de verhuizing ook al neer, maar dat is omdat ik het onzin vindt om die zwangere dingen naar zolder te tillen om vervolgens 2/3 maanden alsnog weer naar beneden te halen. Commode kan in elkaar verhuisd worden, de kast en het ledikantje zijn uit elkaar, maar dat laten we denk ik eerst wel zo. En dan gok ik dat we in de herfstvakantie ermee verder gaan. Dan ben ik rond de 28 weken volgens mij als ik het goed tel. Verder merk ik dat als ik in de avond niet vroeg genoeg ga slapen en/of ‘s nachts minder slaap, ik in de ochtend nog vermoeid ben en dan een weeïg gevoel op de maag krijg. Heb ik zooooo niet gemist.
Sjonge wat een drukte... hopelijk kom je er ondanks de vermoeidheid een beetje heel doorheen haha dat weeïge kijk ik ook niet perse naar uit, maar alles voor het goede doel Hier vandaag weer een duidelijkere test, geeft toch wel wat vertrouwen. Direct ook maar wat praktische zaken geregeld we hadden bedacht dat onze oudste als ze in maart 5 wordt op zwemles moest. Heb nu toch maar besloten haar nu vast op te geven zodat het al in het systeem zit als de baby komt... kleine dingetjes waar ik op termijn blij om ga zijn denk ik