@Maritiem super fijn! En ik vind het ook prima het topic te laten verhuizen. Inderdaad degene die fanatiek meeschrijven zijn nu allemaal zwanger
Ja prima echt nergens last van, val alleen af als een malle (1,5 kilo in een week) maar dat vind ik dan wel weer een prima kwaaltje
Jaa top! Gevonden Ik vind het zo lastig om bewegingen van de baby te herkennen. Iedere keer denk ik, darmen of baby?
Ja lastig soms hè, ik vond dat vooralmbj de eerste bij de kids daarna herkende ik het wel... ik vond in begin altijd voelen alsof er een pingpongballetje tegen je buik werd gegooid, bij 37 weken voelde het meer als een basketbal
Gevonden hoor! @wolkje1994 is in het begin met de 1e ook lastig hoor! Mijn zoontje voelde ik met 16 weken ook al vrij duidelijk, deze met 18 weken pas maar die schopt nu al zo hard en vooral op mn blaas vaak dat ik soms gewoon opspring haha!
Ik meld mij ook weer ! Twee topics volgen werd mij wat teveel (deze en nog een met de club die ongeveer tegelijk is uitgerekend). Ik heb zojuist besloten om het er bij één te gaan houden; deze. Moet ik alleen nog even in het andere topic melden . Klopt het dat dit topic verhuisd is maar nog wel dezelfde naam/topic is? @Maritiem Ochhhh wat geweldig, van harte gefeliciteerd!!! @wolkje1994 Yessss gefeliciteerd met je meisje !!! @Vogeltje90 Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!
@Maritiem Super!! Heel blij voor je, heerlijk! En weer spannend, vk bellen voor een afspraak.. Dan wordt het echt @RobinBird Misschien moeten we idd onze naam even veranderen, het 'starten' klopt niet meer
Hoe is het nu @Maritiem en @LaQueen? Gisteren verrast met een superleuke babyshower ❤ het was een stoere, want met brillen op schuren, zagen en verven uiteindelijk een geboortebord gemaakt! De naam en datum komen er later nog bij en het komt op een witte paal. Deze week gaan we verhuizen, en daarna nog 2 weken werken en dan verlof! Vanmiddag ook de intake van de kraamzorg. En vandaag het bevalplan bespreken met de vk. Ik ben ondertussen echt gigantisch Het gaat echt allemaal zo hard ineens!
Wat een geweldig idee voor een babyshower! Super mooi bord ook! Gaat nu allemaal snel voor je he?! Super leuk hoor!