My miracle. Ah jammer dat je je weddenschap verloren hebt Maar het begin van je top ei is er al... nu moet je lekker verdee broeden. Vandaag is cd 11? Dat is nog vroeg, komt vast goed. Hier nog geen bloed. Ook geen kramp ofzo. Dus ik hoop dat de bloeding wel gaat komen... Maarja dit is nog maar dag 2 na de kuur, dus ik moet even geduld hebben. Maar ik wil zo graag beginnen
@MyMiracle: joehoeeee, ookal is ie nog klein, het eerste eitje is in aantocht Heb je nu trouwens nog steeds een bloeding? Hoelang is dat nu al en wat zeiden ze daarvan in het ziekenhuis?
Citroen, Zou mooi zijn als het snel begint te bloeden. Ik begrijp je gevoel helemaal. Dit zijn de weinige momenten dag je graag wil dat je gaat bloeden. Ik ga mijn best doen net broeden. Roos, Ja ik bloed nog steeds. Het is wel al veel minder. Mijn fertilarts zei bij de uitgangsecho al dat de bloeding wel eens lang zou kunnen duren, omdat ik zo'n dik baarmoederslijmvlies had. De ass. die nu de FM deed, zei er niet zoveel over.
Nou gister avond had ik wat kramp en toen ik op bed ging had ik wat roze/rode afscheiding... zat dus wel wat bloed doorheen. Dus ik dacht dan wordt ik morgen vast ongesteld wakker. Maar ik heb nog steeds alleen afscheiding die roze/bruin van kleur is. Zal dit het begin zijn van een menstruatie? Ik heb op het moment geen kramp meer...
Citroen, Dat kan best het begin zijn van een bloeding. Bij mij begint het bijna altijd zo. Ik zou wel pas cd1 aanhouden als het echt doorzet. Ik had vanmorgen een voicemail van de ass. Na overleg met de fertilarts is er toch het verzoek dat ik morgen kom voor een FM. Dus morgen om 09.30u een FM.
MyMiracle. Fijn dat ze er zo betrokken mee zijn dat ze je zelf opbellen of je eerder wil komen voor een fm. Waarom willen ze je nu morgen zien? Pas als het echt doorzet tel ik het als cyclus dag 1. Maar soms hoor ik ook wel over tijden de de dag. Als het bv. voor 1 uur in de middag doorbreekt dat is dat cd 1 en na 1 uur is pas de volgende dag cd 1. Hoe is dat bij jullie? De afscheiding wordt steeds meer en ik heb ook een kramp gevoel ik mijn buik en hoofdpijn. Dus ik denk dat het niet lang meer duurt.
@Citroen: Nou, je bloeding zit eraan te komen hoor. Dat kan nooit lang meer duren. Ik reken als dag 1, de dag dat de bloeding echt doorbreekt. Als dat nou echt pas in de avond is reken ik de dag erna als dag 1. @MyMiracle: Succes weer morgen. Is er weer een weddenschap afgesloten over de grote van je follikel
Zit maar te wachten tot het doorzet maar dat doet het dus niet. Pff dat wachten hè? De roze / bruine afscheiding lijkt ook minder worden. Herkent iemand van jullie dat? Dat het minder wordt en dat je daarna alsnog ongesteld wordt?
Citroen, De dag waarop de bloeding door zet is bij ons in het zh cd1. Ik herken het wel, ik heb ook vaak eerst wat roze/bruin slijm. De ene keer zet het dan snel door....de andere keer pas na 2/3dagen. Is het vanavond nog wat toegenomen? Roos, Dank je! Nee geen weddenschap dit keer. Ik heb mijn praktisch niet gezien vandaag en eigenlijk ook nog niet uitgebreid gesproken. Hoe voel jij je? All Ik heb de FM, omdat ze bang zijn dat we anders misschien weer de eisprong missen. Van woensdag naar maandag zijn best wat dagen zonder controle. Bloeding is sterk vermindert. Verband is schoon, alleen met afvegen nog wat.
@MyMiracle: Ik voel me nog steeds totaal niet anders. Dat ik in december zwanger was had ik echt hele gevoelige en vollere borsten, moest ik er elke nacht uit om te plassen (hoef ik normaal nooit) en voelde ik echt een bal onderin mijn buik. Nu heb ik gewoon helemaal niks van dit alles. Aan de ene kant is dat fijn, want dan hoef ik me ook niet ongerust te maken als de "kwaaltjes" zouden afnemen zoals toen. Aan de andere kant maakt het me juist ook weer ontzettend onzeker of het allemaal wel goed zit. Ben zo blij dat ik volgende week al een eerste echo heb. Dan ga ik hopelijk zien dat ik toch echt zwanger ben, wordt het echt Hoe is het hier met de rest? Blondie, al een eerste FM gehad? Ghise, al je GIS-echo gehad en hoe is dat gegaan? Citroen, is je menstruatie al doorgebroken? Wat een ellende hè, dat wachten!!! MyMiracle, hoever is je eitje gegroeid?
Ik ben ongesteld geworden! Jeej, haha dat je zo blij dat kan zijn een bloeding hé? Zondag beginnen met prikken! Ik zal straks het ziekenhuis bellen voor om een afspraak te maken voor de eerste follikel meting. Roos, toen ik zwanger was van mijn dochtertje was ik enorm misselijk en overgeven, maar verder ook helemaal geen kwaaltjes. Ook niet veel plassen of gevoelige borsten. Dus maar lekker genieten dat je geen last hebt meis Wanneer heb je je eerste echo? MyMiracle hoe was je fm?
Roos, Ik had ook niet heel veel zwangerschapssymptomen. Alleen veel blauwe aders op mijn borsten en wisselend obstipatie en diarree. Na ik geloof 7 weken werd ik heel moe en dat is de gehele zwangerschap gebleven. Kan me voorstellen dat het je wel onzeker maakt. Zeker als je bij de zwangerschap in december wel veel verschil opmerkte. Op de een of andere manier denken wij dat je altijd duidelijke symptomen moet hebben.....wat natuurlijk echt zware onzin is Op naar een prachtig mooie echo van jullie wondertje! Citroen, Hoe gaat het met de bloeding? Blondie hoe was je FM vandaag? Ik hoop dat het volgens plan gaat! Ghise heb jij de GIS al gehad? Lw85 is bij jou de bloeding weer voorbij? All Het is maar goed dat ik vandaag geweest ben. Het ei was nu ruim 15mm, weer een flinke groei in 2 dagen. Als ik vandaag geen telefoontje van de fertilarts krijg, dan moet ik zondag ochtend de Pregnyl zetten. Krijg ik wel een telefoontje, dan kan het ook zijn dat ik hem morgen al moet zetten.
Citroen we waren tegelijk bezig met een reactie. Wat goed dat het door gezet is! Zondag beginnen met spuiten, spannend!
Citroen en MyMiracle, van jullie beide goed nieuws @Citroen: Haha ja, hoe blij kan je zijn hè met ongesteld worden in zo'n traject. Nu gaat het echt beginnen voor je. Toytoytoy. @MyMiracle: Jeetje, das een groeispurt zeg Idd maar goed dat je vandaag gegaan bent. Dit weekend de pregnyl en dan 2 lange, lange weken wachten.....Mijn duimen beginnen alvast te draaien voor je. Ik heb volgende week vrijdag, de 19de, de eerste echo. En idd, jullie hebben helemaal gelijk hoor. Zolang ik nergens last van heb moet ik er juist dubbel van genieten. 2 Vriendinnen van mij hebben de hele zwangerschap nergens last van gehad. Er begon alleen een buik te groeien, meer niet. Dus ik weet eigenlijk wel dat het ook allemaal kan zonder kwaaltjes.
Gefeliciteerd Roos! Wat een geweldig nieuws! En voor de rest gaat het ook de goede kant op zie ik. Hier vandaag fm gehad, cyste is nog aanwezig maar doet nog niks raars voor de rest allemaal onder de 10mm, maandag weer terug en ik ben nu begonnen met 112,5 IE menopur en zit nu op cd10. Ik ben hier wat minder aanwezig wil er iets minder mee bezig zijn.
Citroen, Mooi de eerste afspraak staat! Blondie, Doe vooral waar jij je fijn bij voelt! Fijn dat de Cyste alle Menopur niet opslokt. Laat je maandag wel weten hoe het ervoor staat? Roos, Nog een klein weekje wachten dus...spannend! All Ik ga een beetje eigenwijs doen..... In plaats van morgenochtend vroeg, zet ik vanavond rond middernacht de Pregnyl. Volg mijn gevoel in deze. Dat heb ik in de vorige mmm ook gedaan en ik had het altijd bij het goede eind. Ik heb namelijk sterk het idee dat zondag ochtend wel eens te laat kan zijn.
Blondie. Fijn dat je geen gekke dingen zijn gebeurd met de cyste. En je moet altijd je gevoel volgen. Wij blijven er wel succes maandag Mymiracle. Als jij je daar goed bij voelt zou ik dat ook doen. Jij voelt je lichaam het best aan. Succes met de pregnyl meid. Roos. Ohh spannend de 19e! Duurt gelukkig niet zo lang meer
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 5cm - afspraak: 15-02 FM Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - afspraak: 22-02 FM Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei - afspraak GIS echo cd 6/7 LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 9mm - afspraak: 15-02 FM 2 Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER Pregnyl/spontane eisprong MyMiracle 13/14-02 Pregnyl (om middernacht) NOD Zwanger Roos, 19-02 eerste echo.