Ja saai zeg haha! Ik zal de stilte even doorbreken. Ik kan niet slapen, super vervelend. Maar goed, ik heb vanavond de eerste prik gezet van 125 eenheden puregon. Ging goed, voelde er niks van dus nu echt begonnen! Voelt goed!
Citroen, Dank je! Wat fijn dat je eerste prik goed ging! Op naar de 22ste met hopelijk een mooi eitje.
@MyMiracle: De Pregnyl is gezet en het wachten is nu begonnen. Wanneer mag je gaan testen? Zal eind februari zijn zeker? Ik heb dat trouwens ook wel eens gedaan hoor.....mijn eigen intuïtie volgen. Ik spuit natuurlijk geen Pregnyl, maar moest al wel een keer stoppen met Gonal terwijl het eitje nog maar 16,5/17mm was. Was voor mijn gevoel nog veel te klein, dus daarom een dagje extra Gonal gespoten om het eitje verder door te laten rijpen. @Citroen: En jij nu ook echt begonnen. Fijn dat het spuien zo goed ging en je er niks van voelde. Geeft weer vertrouwen voor de spuit van vandaag. Ik voel me nog steeds helemaal top en heb nergens last van. Het gekke is alleen dat je je daardoor eigenlijk helemaal niet zwanger voelt. Hopelijk komt dat na vrijdag wel (het zwanger voelen, niet de kwaaltjes ), als ik eenmaal de bevestiging heb gehad via de echo.
Roos, Gek he, het niet zwanger voelen. Ik denk dat het heel belangrijk is om je intuïtie te volgen. Spannend hoor, vrijdag je echo! Hoe ver ben je dan? Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong krijg, dus dan is het de 29ste mijn NOD. Bij mijn dochter heb ik op mijn NOD getest en die knalde, dus daar ga ik nu weer voor😉 Blondie, Hoe was jouw FM vandaag? Ghise, Heb jij de GIS echo al gehad? Hoe is het gegaan en hoe nu verder? Lw85, Hoe is het met jou? Al iets te zien met ovulatietesten?
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 5cm - afspraak: 15-02 FM Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - afspraak: 22-02 FM Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei - afspraak GIS echo cd 6/7 LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER Pregnyl/spontane eisprong MyMiracle 13/14-02 Pregnyl (om middernacht) NOD MyMiracle 29-02 Zwanger Roos, 19-02 eerste echo.
Hoi allemaal, vanochtend fm gehad, nog geen groei te zien, maar de cyste is naar de 2 cm gegaan dus hopelijk de volgende keer weg. Woensdag weer terug en hopelijk naar 150IE, wilde ze nog even mee wachten omdat die cyste nu goed gaat.
Hé, wat een goed nieuws zeg. Super dat die cyste zo'n eind geslonken is. Zal wel een hele opluchting voor je zijn dat die cyste niet lastig is gaan doen. Ik duim voor je mee dat ie de volgende keer helemaal weg is en dat dan de eitjes gaan groeien.....
Wat een goed nieuws Blondie!!! Super dat de cyste geslonken is tot 2 cm. Hopen dat hij bij de volgende FM weg is! Zal voor je duimen.
Goedemorgen ladies, Blondie, Morgen weer FM, succes alvast. Citroen, Gaat het spuiten nog goed? Roos, Hoe ver ben je vrijdag? In de 5 weken? All, Volgens mij voelde ik mijn eisprong gister, toen ik mijn dochter aan het douchen was rond 17.00u. Het voelt raar........dat de eerste ronde meteen zo soepel verloopt(tot nu toe). Natuurlijk hebben we de vorige mmm van alles geprobeerd en uiteindelijk de manier gevonden die werkt. Toch voelt het raar, positief raar. De Pregnyl doet goed zijn werk. Ik heb me toch pijnlijke tepels en ben moe. Sinds de Pregnyl ook best last van mijn buik. Krampen, steken en mijn darmen zijn wat op hol geslagen. Er is veel activiteit daar onder in mijn buik. Maar joh als dat het is.
Het allemaal! @Roos weet niet of ik je al gefeliciteerd had? Maar anders nog een keer gefeliciteerd! Hopelijk een gode echo en dan volop genieten van het feit dat je geen kwaaltjes maar wel een groeiend kindje hebt! @Mymiracle: Super dat alles zo goed verloopt! Ik heb echt geen idee hoe een eisprong voelt, jij wel? Wachtbankje is dus jou plekje komende dagen, spannend! Hier alles goed, zit goed in mijn vel, ben niet super veel met het zwanger worden bezig. Hoewel, ik temperatuur elke ochtend en doe 1x per dag een ovulatietest. Maar verder laat ik het helemaal los. Heb bij mezelf gedacht we hebben geen haast, is het op de verjaardag van mijn zoontje nog niet gelukt dan kunnen we altijd nog direct de mmm in. En het gaat me echt verbazingwekkend goed af. temperatuur is itt vorige ronde erg stabiel, wel vandaag opeens 0.2 hoger, ben benieuwd wat hij morgen aangeeft. Ovulatietesten werden donkerder afgelopen dagen, maar nog niet positief geweest.
@LW85: Fijn dat je het allemaal redelijk goed van je af kan zetten en er niet constant mee bezig bent. Dat moet je vast wel een soort van rust geven. @MyMiracle: Wat goed zeg dat alles zo soepeltjes verloopt. Ja, als je eenmaal het behandelplan hebt gevonden wat voor jou werkt, dan kan het best wel eens snel gaan. Ik heb er bijna een jaar over gedaan voordat ik een eisprong kreeg. En vervolgens wordt ik 2 keer achter elkaar zwanger!!!! @Blondie: Heel veel succes morgen. Ik hoop voor je dat de cyste nog verder geslonken is en dat daarvoor in de plaats een mooi follikel komt. Ik merk eindelijk hele lichte veranderingen. Mijn borsten worden iets gevoelig. Nog lang niet zo erg als vorige keer, maar deze kleine verandering stelt me toch wel ietsjesgerust. Vrijdag ben ij 5 weken en 6 ddagen op weg. Wordt fus een hele vroege echo en ik ben benieuwd of we een hartje kunnen zien kloppen.....
Hoi! Ik heb nog niet echt heel veel mee gelezen hier, maar wil het nog wel even een beetje terug gaan lezen. Ik vroeg me af of ik ook mee mag schrijven. Ik ben deze week begonnen met injecties nadat ik erg veel bijwerkingen had van de clomid. Wij gaan voor ons eerste kindje
MyMiracle. Wat fijn dat je je eisprong zo duidelijk voelt, daar heb je nog eens wat aan nu lekker op het wachtbankje. Ik duim voor je! En ik herken je gevoel over dat alles nu zo soepel verloopt. Ik weet natuurlijk nog niet of er een eitje aan het groeien is maar voor mijn gevoel gaat het nu al top. De vorige keer dat ik in de mmm zat een heel gedoe gehad om uit te vinden wat ik nodig had. Clomid deed niks en toen nog de juiste hoeveelheid puregon vinden. Dit keer ben ik gelijk begonnen met het juiste, scheelt een hoop Stress! Blondie succes morgen met je Fm Lw85, super dat je je zo relaxt voelt meid! Ik hoop dat je snel een positieve ovulatie test hebt. Roos, wat fijn dat je je nu echt zwanger gaat voelen, zolang het maar geen vervelende kwaaltjes worden hè spannend vrijdag de echo! Komt vast goed *** Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag de derde prik gezet, dat gaat ook goed allemaal. Ik merk wel dat ik last heb van hoofdpijn, hebben jullie daar ook last van? Paracetamolletjes zijn mijn vriendjes haha.
Hoi meiden, Mag ik hier ook mee schrijven? Ik ken MyMiracle van de vorige mmm. Morgen heb ik om 13:40 een afspraak staan bij de gyn. Even geen idee wat ons te wachten staat gezien mijn cyclus nog erger prut is... ik hele erge bloedingen heb met stolsels en enorme pijn. Ik ga even proberen wat terug te lezen! Gr Sjors
Goedemorgen dames, Lw85, Wat goed dat je het los kan laten! Dat moet heel rustgevend zijn. Fijn hoor! Hoe was je temp vanmorgen? Kom je aanschuiven op het wachtbankje Ik moet zeggen dat de eisprong niet altijd het zelde voelt. Soms eerst een flink drukkend gevoel in mijn lies en dan ineens een flinke steek. Dit keer was het meer een mix van het drukkende gevoel en de steken. Ineens is het over en dan blijven er wat menstruatie achtige krampen, die heb ik nog steeds. Mijn temp is gister van 36.1(is mijn basale temp, erg laag) naar 36.3 en vandaag naar 36.4 gegaan. Mijn temp voor de eisprong blijft altijd vrij gelijk. Soms een uitschieter naar beneden zoals laatst 35.9. Blondie, Hoop dat de cyste weg is en er langzaamaan een goed eitje begint te groeien. Duim voor je! Roos, Het begint nu toch een beetje.....kan me voorstellen dat dit als een bevestiging voelt. Nog 2 nachtjes slapen. Ben gewoon lichtelijk zenuwachtig voor je Duna, Welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Welke dosering Clomid had je? En welke bijwerkingen? Welke medicatie spuit je nu? Op welke cyclus dag zit je? Heb je al een afspraak voor de eerste FM(follikelmeting)? Je leest het al....ik ben heus niet nieuwsgierig hoor Sjors, Ja leuk dat je het topic gevonden hebt! Welkom! Succes straks met het gesprek! Wat naar die erge bloedingen en die pijn..! Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek komt. Citroen, Precies, dat is inderdaad wat ik bedoel. Fijn dat je dit herkent(Roos ook)! Fijn dat het prikken goed gaat. Maandag je eerste FM... Ik hoop dat er al een ei aan het groeien is. Hoofdpijn is niet echt 1 van mijn bijwerkingen. Wel een symptoom van pcos, heb het bijna dagelijks. Vervelend he?! All Ik zal alvast een beginnetje maken met het aanpassen van de lijst.
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - afspraak: 17-02 FM Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - afspraak: 22-02 FM Duna - ? - 1ste - ? - ? - afspraak: ? Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei - afspraak GIS echo cd 6/7 LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - Menopur + IUI - afspraak: 17-02 Pregnyl/spontane eisprong MyMiracle 13/14-02 Pregnyl (om middernacht) NOD MyMiracle 29-02 Zwanger Roos, 19-02 eerste echo.