@Duna: En dat is nummer 3 op het wachtbankje. Dat worden spannende weken meiden @Blondie: Dat is nog best netjes dan, een follikel van 17mm op cd21 terwijl je pas op dag 6 bent begonnen met stimuleren. Kans is groot dat je morgen de Pregnyl mag gaan zetten en dan ben jij nummer 4 op het wachtbankje En ik denk dat Citroen aankomende donderdag wel nummer 5 gaat worden!!
Haha jaa wordt lekker druk op dat bankje. Houd maar een plekje voor me vrij want ik denk dat ik er donderdag ook wel bij kom inderdaad haha
Oké ik kom hier maar weer even, anders wordt mijn vriend ook gek van mij haha. Ik zat namelijk te denken. Gister was er al 1 eitje van bijna 15... als die nou 2 mm per dag groeit dan is die vandaag 17, morgen 19 en donderdag misschien al 21. Maaaaaar... stel dat hij gister ook nog 2 mm is gegroeid, dan was ie gister al misschien al 17, vandaag 19, morgen 21 en donderdag misschien wel 23 😮 Is dat niet te groot? Ik ben nu bang dat ik dan al te laat ben... Misschien denk ik teveel, haha, maar de relaxte modus doet het momenteel niet meer zo goed bij mij; )
Ik heb nooit Pregnyl gehad. Bij mij sprongen de eitjes uit zichzelf zodra ze rijp genoeg waren. Ik zou het vanavond voor de zekerheid ff lekker gezellig maken met je vriend, dan zit je er in ieder geval niet naast mocht je een spontane eisprong hebben.
Nou wordt gezellig op het wachtbankje dan haha! Ik ben wel weer wat happier dan dat ik was. Ik zat er even doorheen en daardoor erg last van hoofdpijnen en last van mijn nek. Nu volop fysio en gaat het gelukkig beter.
Hoi meiden, Begin van het jaar gestart in een ander ziekenhuis omdat ons oude ziekenhuis ons niet serieus nam. Hier ook begonnen met andere medicijnen; gonal f met pregnyl, na 20 dagen een eisprong gehad dankzij deze medicijnen. Maar nu...vanaf 14 dagen en vandaag 16 dagen na pregnyl positieve testen in me handen gehad.. Zou het dan toch na 3 jaar?! Xxx
@Blondie: wat fijn van je eitje! Welkom op het wachtbankje Ook fijn dat je wat happier bent. Pijn en al deze rompslomp maakt het er ook echt niet makkelijker op. @Citroen: Gezellig als je ook aanschuift. Ik ben ook zo'n denker hoor. Vriendlief zegt dan 'ik ben er niet zoveel mee bezig hoor', met het idee 'praat nou ook eens over iets anders'... haha... Ik zou ook zeggen, maak het sowieso gezellig dan zit je altijd goed! En hoe minder spul je in je lijf hoeft te spuiten, hoe beter het is voor je lijf... denk ik dan... @vlindertje: (alvast een voorzichtige) gefeliciteerd.
Okee net terug uit het ziekenhuis en die van 17mm is 15mm geworden, ze staan voor een raadsel. Morgen moet ik terug en vanavond nog een keer 150IE spuiten, ze zei wel van misschien is hij al gesprongen. En nu zat ik zelf te rekenen en hij is dus van onder de 10mm in twee dagen naar 17mm gegaan dus als er dan gister en vannacht nog een keer +-3mm is gegroeid zat ie op 20mm en dan snap ik dat ie gaat springen. Lekker raar allemaal weer vorige keer mocht ik de pregnyl al zetten bij 17mm toen omdat er meerdere waren die groter werden maar goed.
Blondie, wat raar inderdaad! Heb je ook bloedgeprikt? Ze kunnen aan bepaalde waardes in je bloed toch zien of je een eisprong hebt gehad? Vlindertje, voorzichtig gefeliciteerd! Heb je een foto van de test? @all. Gisteravond voor de zekerheid maar even gezellig gemaakt, morgen ochtend weer een fm, ik ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte
Vanmorgen weer een fm gehad. De vorige keer had ik 2 eitjes, 1 van 13mm en 1 van bijna 15mm. De kleinste is helaad niet verder gegroeid. Die van bijna 15 was vandaag dik 17 mm. Dus vandaag nog even puregon en morgen pregnyl
@ Blondie: Dat is raar dat ie gekrompen is. Maar zou natuurlijk kunnen dat ie gesprongen is. Misschien dat ze dan, zoals citroen zegt, even bloed kunnen prikken om het zeker te weten? @ Citroen: Bijna op het wachtbankje, jammer dat het maar met 1 ei is in plaats van 2, maar beter dan niets in ieder geval Succes met wachten.
Blondie hoe ging jouw afspraak vandaag? Hier zit de laatste puregon prik erin. Morgen pregnyl en dan kom ik gezellig bij de rest op het bankje zitten. Ik zat trouwens nog te denken, maar ik vind wel dat het eitje langzaam is gegroeid... maandag was hij bijna 15, vandaag dik 17... dan is ie in 3 dagen tijd niet veel gegroeid vind ik... In mijn hoofd alweer een heel ander scenario. Dat die maandag 13 was nu 17 is, en dat die maandag bijna 15 was al gesprongen is... Zou dat Kunnen? Nou ja ik moet me er maar bij neerleggen en morgen gewoon pregnyl zetten
Hoi dames, Vlindertje gefeliciteerd! Lief dat je ons wat hoop komt geven! Blondie, Wat een onzekere situatie! Persoonlijk denk ik eerder dat die van 17mm gesprongen is en dat deze van 15mm een andere is. Heb het volgens mij al meerdere keren verteld, maar doe het nog een keer Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik op vrijdag een ei van 11mm. Dinsdag was hij weg. De gyn was ook erg verbaasd. Er waren volgens hem 2 opties. Of hij was zondag op maandag gesprongen of hij was verschrompeld. Hij dacht eerder het laatste omdat 11mm nog op grens zit van doorgroeien of verschrompelen. Voor de zekerheid moest ik bloedprikken, de Progesteronwaarden. Deze was 11(geloof ik). Hij was dus aan het stijgen, waardoor ik de eerst volgende maandag(week na vermoedelijke eisprong) weer bloed moest prikken. De waarde was 59, dus een goede eisprong gehad. Een week later een knal test en nu een meisje van 4 hier Mijn ei is dus van vrijdag 11mm naar 2/2,5 dag later groot genoeg voor een eisprong. Er is hoop! Maar die onzekerheid is niet leuk! Ik duim voor je! Citroen, Voor jou ook bovenstaande verhaal. Je idee zou prima kunnen! Mocht dat niet het geval zijn.... De Pregnyl geeft het eitje een extra groeispurt. Blondie en Citroen, houden jullie je temperatuur bij? ik doe dit wel altijd, omdat ik dus ervaring heb met een eisprong voor de Pregnyl en geen eisprong ondanks Pregnyl. Met mijn temp kan ik zelf zien of ik wel of geen eisprong heb gehad. Duna, Hoe is het met jou? Roos, Met jou? Lw85, Met jou? Als ik iemand vergeten ben....sorry All, Ik heb met mijn vingertje lopen wijzen over vroeg testen.... Ik ben zelf toch vanaf 7dpo gaan testen om te kijken wanneer de Pregnyl uit mijn lichaam zou zijn. De test werd lichter, maar is vandaag weer donkerder.... Duimen jullie met me mee dat het goed zit? Er staat een topic bij het gedeelte voor zwangerschapstesten en ovulatietesten.
Nou hij was vandaag weer terug van weggeweest dik 17mm nu morgen weer terug en dan duimen dat ik dan eindelijk de pregnyl kan zetten ben inmiddels al 10keer in het ziekenhuis geweest deze ronde ben echt kapot. Ik maak nl lange dagen op werk en dan weer steeds zo vroeg op om naar het ziekenhuis te gaan. Ik hou mijn temp niet bij, heb ik wel gedaan maar ik werd er helemaal gek van dus daarom ben ik ermee gestopt
Fijn dat je ei weer terug is blondie! Ik duim voor je morgen. Misschien gaan wij dan ook nog wel gelijk op, en mogen we morgen allebei pregnyl zetten MyMiracle oeeehhh wat spannend, ik ga zo je topic even zoeken Maar nog even over mijn verhaal. Stel dat dat ene eitje dus al is gesprongen... En morgen zet ik pregnyl en dan springt die andere ook. Dan heb ik dus in 1 cyclus 2 eisprongen, maar dan niet tegelijk. Kan dat eigenlijk wel haha? Dan zouden blondie en ik dus echt precies in dezelfde situatie kunnen zitten op dit moment. Ik hou geen temperatuur bij, dan ben ik bang dat ik er echt te veel mee bezig ga zijn
MyMiracle ik heb gekeken en ik zie het ook oplopen!!!!!! Ik ga keihard voor je duimen, tot zover lijkt het goed meid!
Blondie, Die van 15mm zat er ook nog? of is die door gegroeid tot 17mm? In ieder geval morgen hopelijk de Pregnyl! Citroen, Als je al een eisprong hebt gehad, dan krijg je ondanks de Pregnyl niet nog een eisprong. Morgen in ieder geval de Pregnyl, Yoehoe! Ja ziet er wel hoopvol uit he?! Pas de lijst aan als jullie Pregnyl hebben gespoten, anders moet ik hem morgen weer aanpassen.
Citroen, Als dit gewoon het enige eitje is wat er is(en je dus nog geen eisprong hebt gehad) dan gaat dit eitje straks na de Pregnyl springen ja.
@mymiracle nee er zit er maar 1 en ik denk gewoon dezelfde die er al zat want zit ook op dezelfde plek. Ik heb al mijn hele leven rare dingen dus dit verbaasd me weer niks. Mijn man zei al je hebt allemaal verborgen gebreken had je dit niet voordat we gingen trouwen kunnen zeggen draak haha