Weer wat geleerd haha Ik dacht dat dit eitje zoiezo ging springen door de pregnyl. Ik wist niet dat dat niet gebeurd als je vlak daarvoor ook een eisprong hebt gehad. Hoe dan ook, er springt zoiezo 1. Morgen avond rond 8 uur zet ik pregnyl. Wanneer kunnen we het dan het best gezellig maken? Volgens de arts vrijdag en zondag.
Ik zou elke dag doen. Hij springt ongeveer 1,5 dag later. Dat zou bij jullie zondag ochtend rond 08.00 zijn. Ei is ongeveer 12 uur te bevruchten. Zaad heeft even nodig om bij het ei te komen, dus het is vaak handiger als er al wat zaad aan het wachten is op het ei. Dus bijvoorbeeld: vanmiddag of vroeg in de avond, morgen in de middag en zondag in de ochtend.
Pregnyl zit erin Dus dames, schuif eens op op dat wachtbankje, ik kom er lekker bij zitten! MyMiracle, alweer getest? En hoe is het met de rest?
@ Citroen: Ik heb geen idee hoe dat zit met eventueel 2 eisprongen Ik hoop wel dat er in ieder geval 1 eitje is geweest/komt! Bij ons gaf ze het advies 24u na de pregnyl seks te hebben omdat ie ongeveer 1,5 dag later springt. @ Mymiracle: Ik zie je testen ook oplopen hoor in het andere topic! Ik hoop het heel erg voor je! Hier gaat het goed, woensdag mijn eisprong heel duidelijk gevoeld (heeft alleen eerder zo zeer gedaan toen ik 3 eitjes had, dus ik hoop dat het een extra goed eitje is ). Dus nu op het wachtbankje. Totaal geen last van de pregnyl tot nu toe, dus dat is fijn @ blondie: Dat lijkt me echt slopend, al zo vaak in het zh geweest Ik duim met je mee dat je pregnyl mag gaan zetten!
@MyMiracle Heb ff gespiekt.. zie m ook donkerder worden spannend zeg!!!!!! Toitoitoiiiiiii!!!!!! @all-op het w8bankje Duimduimmmmmmmmmmmmm @all Ben ff goed moe en emmer met een oor ontsteking en gedoetjes.. gesprek gehad mbt libido. Was niet zo leuk en verliep niet zo super. Ga nu plat. Kom morgen ff mn verhaal doen en op jullie reageren. Liefs Sjors
Het begint al aardig druk te worden op het wachtbankje. @Blondie: Hopelijk mag jij ook snel plaatsnemen op het wachtbankje. Heerlijk even rust voor je dan en geen geren naar het ziekenhuis. @MyMiracle: Voor jou is het juist te hopen dat je er snel afkan; zwanger en wel!!!! Ik hoop zo voor je dat het direct raak is. @Sjors: Gesprekken over libido....geen leuk onderwerp als je er een beetje ontevreden over bent. Hopelijk komen jullie er wel samen uit zodat jullie beide weer tevreden zijn. @All: Ik mocht gister weer terug voor een 2de echo en.....alles zag er super uit. Wat vorige week een knipperde pixel was, was nu al heel duidelijk een frummeltje. Hartje deed het ook goed en zag je nu veel duidelijker.....zo blij!!!! Echoscopiste denkt wel dat mijn eisprong 1 à 2 dagen later is geweest dan dat ik had verwacht. Zou nu dus op 6 weken en 5/6 dagen zitten ipv precies 7 weken. 25 Maart mag ik terug voor de termijnecho.
Hey Roos! Nog van harte gefeliciteerd! Super leuk! En fijn dat alles er goed uitziet. @mymiracle ik zie je testen idd oplopen! Spannend hoor. @all ik kom er ook bij zitten vandaag! Vanochtend de pregnyl gezet, gisterochtend een mooi ei van 18mm gisteravond nog een keer 150IE gespoten en vanochtend de pregnyl.
@Roos Super een mooi frumpje en een sterk kloppend hartje!!!!!! Jeeeejjjjj Weer een mooie foto gehad? Nu lekker genieten en leven naar de volgende echo! Besef je het al *echt* ???? Libido gesprekken zijn idd lastig! We liggen wat dat betreft best ver uit elkaar. Wisten we al maar zaten al in een neerwaardse lijn met nu echt een flinke "dip" Weet niet zo goed of ik het gesprek "weer" moet oppakken/aanslingeren... of het juist moet laten rusten voor nu. Ergens denk ik; laat maar even tot 16 maart (afspraak gyn). Geeft lichaam en geest ook even rust. Hoewel de *behoeftes* niet zomaar weg zijn maar ja daar ehhhh zijn wel oplossingen voor te bedenken toch @Blondie Fijn dat je ook mag aanschuiven op het wachtbankje!!!!! Duimen draaien ook voor jou/jullie! @MyMiracle Al weer nieuwe testjes gedaan? Wanneer was nou echt je *nod* ? Morgen of maandag?
Hoi dames, Citroen, Yeah op het wachtbankje!!! Mijn duimen beginnen al te draaien! Duna, Afgelopen woensdag dus duidelijk je eitje gevoeld. Fijn hé, als je weet dat hij geweest is. Mijn duimen draaien! Blondie, Yes meis....de Pregnyl hij zit er in! Wat heb jij een zware weken achter de rug! Ik vind je een topper! Mijn duimen draaien voor je! Sjors, Beterschap! Jammer dat het gesprek niet zo goed ging. Juist omdat het best een gevoelig onderwerp is, is het fijn als het gesprek erover goed gaat. Ik denk dat het inderdaad slim is om het even te laten. Roos, Yes wat een top nieuws, een kloppend hartje❤. Gefeliciteetd! Is toch het mooiste vlekje wat je ooit heb gezien?! Hoe gaat het met de kwaaltjes? All, Wat lief dat jullie allemaal even naar de testen gespiekt hebben! Vandaag weer een test gedaan en deze is wel echt een stuk duidelijker. Zo spannend! Het lijkt goed te zitten, maar je weet het maar nooit. Als mijn test maandag goed is, bel ik de fertilpolie. Ik du voor jullie meiden! Laat dit maar een super vruchtbaar topic zijn!!!!!!
Jeetje MyMiracle het ziet er wel echt *echt* naar uit dat het dus raak is!!!! Kei spannend zeg! Ik duim nog ff dik door hoor Lijkt idd een top topic te worden.
Ik reageer later even uitgebreid hoor meiden. Maar ik heb vrijdag avond 8 uur pregnyl gezet. Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong dus al gehad... ik heb het alleen niet gevoelt. Klopt dat wel?
Dank je Sjors! Citroen, Nee hoor niet druk maken. Niet iedereen voelt de eisprong. Volgens mij zijn er zelfs meer vrouwen die het niet voelen. Een ei springt 36 tot 48 uur na de Pregnyl dus het zou ook makkelijk kunnen dat hij nog niet gesprongen is.
Even een vraag, als jullie mij zouden zijn en ik heb dus gisterochtend om half9 de pregnyl gezet, wanneer zouden jullie "klussen" en hoe vaak? In het zh zei ze dat vanavond het beste zou zijn.
@Blondie: Wij kregen het advies om ongeveer 24 uur na de pregnyl seks te hebben... in theorie zou dat voldoende moeten zijn. Dus wij hebben ons maar gewoon eens aan het advies gehouden... Heb lees ook wel dat mensen het vanaf het zetten elke dag doen tot 48 uur daarna.. dus ja... ook maar net waar je zelf zin in hebt. reageer vanavond even op de rest.
Blondie. Ik heb vrijdag avond 8 uur de pregnyl gezet. Wij hebben vrijdag avond laat "geklust" en vanmorgen vroeg. In het ziekenhuis gaven ze ons het advies vrijdag en zondag. Ze zei dat de tijd niet heel veel uit maakte maar het leek mij niet zo zinvol om vanavond laat nog te klussen. Een ei is volgens mij ongeveer 12 uur te bevruchten na de eisprong. Maar ik heb wel vaker gehoord dat het het best is als er sl zaadjes "klaarliggen" op het moment dat ie springt.
Wij kregen de iui altijd 12 tot 13 uur na de pregnyll... meestal spoot ik 22:00 en de volgende dag rond 10:00/10:30 hadden we dan de iui. Soms half 10. Lag er ook even aan hoe laat vl bij het lab zijn goedje kon inleveren maar bijna alle keren deze tijden.
Wij hebben geen iui, maar bij mijn ziekenhuis doen ze iui ongeveer 36 uur na de pregnyl. Wat gek dat dat zo verschilt per ziekenhuis hè?
Blondie, Hebben jullie rond de Pregnyl geklust? Als in de dag zelf of de dag ervoor? Ik zou vandaag en morgen middag klussen. Wij hebben elke dag geklust vanaf de dag voor de Pregnyl, tot de dag van de eisprong.
@ Sjorsjette: Wat vervelend dat het gesprek niet leuk was Lijkt me ook lastig als je ver uit elkaar ligt met betrekking tot behoeftes. Hoop dat jullie een gulden middenweg kunnen vinden uiteindelijk. Vind het lastig om je advies te geven over het wel of niet door gaan met praten of het laten rusten. Denk dat je daarin toch echt naar jezelf en je relatie moet kijken. Denk dat ik als buitenstaander je daarin geen goed advies kan geven helaas. Hopelijk knap je snel op mbt je oorontsteking. @ Roos: wat klinkt dat toch heerlijk, een 2e echo die goed was! @ Blondie: Echt fijn dat je op het wachtbankje plaats mocht nemen @ Mymiracle: Het klinkt wel goed zo! Houd ons op de hoogte! @ Citroen: niet iedereen voel de eisprong, dus het kan wel gewoon goed zijn. @ hier: Gisteren de hele dag (vanaf een uur of 10 tot een uur of 18) continue buikpijn gehad aan de rechter kant van mijn buik (ook de kant waar mijn ei zat). En om 18u was het ineens weg. Snap er niets van. Op woensdag duidelijk mijn eisprong gevoeld, dus gisteren een innesteling lijkt me wat vroeg. Maar wat het anders is geweest.... geen idee... Misschien toch mijn darmen of zo... zucht... stomme wachtweken!
Ja hier doen ze de iui ook na 36 uur want ze begon al van zaterdagavond de pregnyl en dat maandagmiddag de iui. Maar toen zei ik van we doen geen iui dus toen moest ik de pregnyl zaterdagochtend zetten en zondagavond was dan de tijd voor actie maar we hebben zelf gistermiddag geklust en vanmiddag ook. Morgen wordt lastig want dan werkt mijn man tot s avonds. Hopelijk was dit genoeg