Ik reageer straks wat meer uitgebreid. Net de afspraak voor de echo gemaakt. 22 maart om 09.15uur, met 7wk 1dag.
Dank jullie wel. Hier de test op mijn bod, vandaag dus. Nu eerst de zandbak uit mijn dochters haar wassen, haar op bed leggen en dan reageer ik even op iedereen en pas ik de lijst aan.
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - ei 1x 15mm 1x 13mm - Duna - 30 jaar - 1ste - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - ei 1x 11,5mm - Ghise - 34 jaar - 1ste - weinig hormonen - Menopur 37,5IE - 1 cyste 1 ei - afspraak GIS echo cd 6/7 LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen - eisprong cd19? MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - ZWANGER Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - Menopur + IUI - afspraak: uitslagen in maart Pregnyl/spontane eisprong Blondie, 27-02 om 8.30u Pregnyl Citroen, 26-02 om 20.00u Pregnyl Duna, 22-02 om ? Pregnyl Lw85 spontane eisprong cd19(21-02) NOD Blondie, 14-03 Citroen, 13-03 Duna, 09-03 Lw85, 06-03 Zwanger Roos, hartje gezien❤️ MyMiracle, 22-03 1ste echo
Ik heb pregnyl gezet om 20.00 uur en volgens mijn arts is mijn nod 13 maart. Maar geeft niet hoor Mymiracle
Duna, Lastig he al die kwaaltjes...... Dat gevoel kan van alles zijn. Er gebeurt natuurlijk heel veel in je lichaam vanaf de eisprong(daarvoor ook). Dat maakt het ook zo lastig. Het kan van alles zijn......je weet het niet Je hoopt natuurlijk dat het eitje bevrucht is, dat hij goed gaat delen en dat hij goed innestelt. Allemaal hele cruciale stappen. Ik duim in iedergeval heel hard voor je! Blondie, Dat zal vast wel genoeg zijn. Ik duim voor je hoor! Citroen, Hoe voel jij je? Ik duim voor je meis. Roos, Hoe is het met jou? Ik hoop dat de kwaaltjes niet erger zijn geworden! Ga je nu een verloskundige praktijk zoeken of blijf je onder controle van het ziekenhuis? Lw85, Hoe gaat het met jou? Al duidelijkheid over je eisprong? Was deze cd19? Hoe voel je je? Houd je het een beetje vol? All De krampen en steken zijn minder geworden. Wel nog flink onrustige darmen. Verder heel erg aan het hopen en duimen dat jullie snel aansluiten op het 9 maanden bankje!!!!
Dankje Mymiracle Ik voel me goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel super spannend vind en ik hoop dat deze twee weken snel voorbij gaan Ik heb niet heel duidelijk een eisprong gevoelt maar wel sinds vandaag een beetje een heel licht gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Nu kan dat in dit stadium natuurlijk nog niet en er gebeurt zoveel ban binne nu dus het zegt allemaal niks. Gewoon braaf wachten dus
Nog even spannende tijden voor de meiden op het wachtbankje. Ik duim echt met jullie mee en hoop dat jullie allemaal meteen mogen aansluiten bij MyMiracle en mijn persoontje. Dat we allemaal nog maar zwanger mogen worden voor een kindje in 2016 Ik werd eigenlijk afgelopen vrijdag een beetje overvallen met de vraag of ik bij het ziekenhuis wilde blijven voor controles of naar een verloskundige praktijk wilde. Nog helemaal niet over nagedacht (wist ook helemaal niet dat ik die keus zou krijgen), maar ik loop nu al zo lang bij dat ziekenhuis rond dat ik er maar voor gekozen heb om daar te blijven. 25 Maart heb ik een afspraak voor de termijnecho. Afspraak voor intake met de verloskundige kon ik nog niet maken, daarvoor moet ik volgende week nog even bellen. Qua kwaaltjes valt het nog steeds hartstikke mee. Vorige week 2 dagen goed misselijk geweest, maar ik denk dat dat een griepvirusje geweest is omdat ik ook erg rillerig was met een gloeihoofd. Verder wel heel erg snel moe en in de ochtend een wat weeïg gevoel in mijn maag (kan het niet echt misselijk noemen). Maar als het hierbij blijft dan mag ik wel blij zijn denk ik.
Citroen, Ik hoop ook dat de 2 wachtweken voorbij vliegen voor je. Dat menstruatie achtige gevoel is je baarmoeder die lichtelijk samentrekt om doormiddel van een golvende beweging je eitje naar je baarmoeder te bewegen. Je hebt hier hele mooie filmpjes van op YouTube! Maar het zegt verder inderdaad niks. Ik duim voor je! Roos, Nu in deze fase sta je er nog niet echt bij stil he?! Dat had ik bij mijn dochter ook. Goed dat je een keuze makt die goed voelt bij jou! 25ste de termijn echo, dan ben je voorbij de 10 weken toch? Qua kwaaltjes, houden zo Hopelijk verloopt mijn zwangerschap als die van mijn dochter. Naast moeheid en darmen, nergens last van. Wil je niet ook zo'n banner onder aan je berichten?
Dat kan je wel zeggen ja, dat je er in deze fase allemaal nog niet zo bij stil staat. Soms heb ik echt momenten dat het begint te dagen....dat ik denk; "Het is echt, ik ben gewoon echt zwanger" Dan ga je ook ineens denken aan dingen die geregeld moeten worden enz, maar de meeste tijd denk je er gewoon echt niet aan en ben je meer druk met de dagelijkse dingen. Echt heel vreemd eigenlijk. Gaat vast komen als er een buikje begint te groeien. 25 Maart zit ik idd ergens tussen 10,5 en 11 weken. Ik denk zelf op 10 weken en 5 dagen. Ook al zoiets waar ik helemaal niet aan denk, zo'n banner Is idd wel leuk, want ik spiek wel altijd bij andere als ik zo'n banner voorbij zie komen. Ik ga er eens naar kijken.....en gelukt
Oh bedankt voor de uitleg over dat gevoel wanneer het eitje naar de baarmoeder wordt gebracht. Dat wist ik dus echt niet ☺
Nou hier ook allerlei rare dingen. Ook veel kramp en mijn darmen lijken wel op hol te slaan. Vorige keer had ik dat niet zo toen voelde ik eigenlijk niks meer. Toen deed het alleen zeer als ik zitten op mijn kapperskruk maar dat zullen die cystes wel geweest zijn. Aan de ene kant hoop ik dat de tijd snel gaat en aan de andere kant vind ik het heerlijk om even niet naar dat zh te hoeven.
Roos, Leuk ook een banner, dan kunnen we ook beter bijhouden hoe ver je bent Mooie tijd voor een termijnecho, dan zie je al een bewegend kindje❤️. Willen jullie het geslacht weten, mocht alles goed blijven gaan? Citroen, Het is zo interessant hoe de bevruchting enz. gaat. Ik heb er in de vorige mmm heel veel over gelezen en veel filmpjes bekeken. Het is echt zo'n wonder! Blondie, Lastig he......hoe je lichaam reageert?! Ik herken de darm problemen, heb ik nog steeds last van. Volgensmij komt het echt van de HCG. Hopelijk blijft het bij jou ook aanhouden Fijn dat je deze weken ook als rust weken ervaart!
@MyMiracle: gefeliciteerd! Eerste ronde raak, wauw! Hier niet raak, twijfel weer of er überhaupt wel echt een eisprong was. Had wel een positieve ovulatietest en spatting rond die dag maar temp ging maar 0.2 omhoog, was vorige ronde ook. Vandaag en gister was mn temperatuur wel weer lager en heb nu weer beginnend rozeverlies dus ga denk ik ook ongesteld worden. Zou een cyclus zijn van 30 dagen als ik morgen echt ongesteld word. Vorige ronde was 35 dagen. Ik heb nu even andere ovulatietesten besteld en ga een andere thermometer gebruiken, mocht ik dan weer geen duidelijke eisprong zien dan gaan we toch maar eerder beginnen met oi dan mei.
Vervelend lw85. Als je nou een goede eisprong hebt in je eigen cyclus dan is dat het proberen waard... maar op deze manier schiet je niks op inderdaad. Dan zou ik ook over gaan op o.i. Hier niks raars. Soms nog wel wat licht ongie gevoel maar dat lijkt minder te worden. Voel me wel heel opgeblazen... maar verder niks aparts. Blondie en duna, zitten jullie nog lekker op het wachtbankje? Geen gekke dingen? Sjorsjette al weer opgeknapt? Mymiracle en roos. Hoe voelen jullie je? En hoe is het met de rest?