Wauw duna jouw lichaam heeft een goed biologisch klokje Ik wordt uit mezelf bijna nooit ongesteld, en met mmm is alles ook altijd een verrassing 😉 We gaan weer vol goede moed een nieuwe ronde in! Vraagje... Ik prikte vanavond in een bloedvaatje volgens mij... kwam een dikke druppel bloed uit toen ik de spuit eruit haalde... maar loopt de puregon er dan niet mee uit?
Uit mezelf heb ik ook geen normale cyclus... Eens in de 2-3 maanden ongesteld en geen eisprong... Maar met beetje hulp is het perfect. Volgens mij valt dat wel mee. Weet niet of je de spuit ook enkele seconden moet laten zitten? Want als dat moet dan is de puregon al meegnomen door de bloedstroom die al langs is geweest, lijkt mij tenminste... In het zh sloegen ze geen alarm toen ik zei dat ik ook bloedvaatjes had gevonden. Enige wat ze zeiden was 'dat kan gebeuren'.
Jeetje meiden, het is ook af en toe best last hè om goed begrepen te worden door onze mannen en omgeving. Ik denk sowieso dat onze mannen het allemaal heel anders voelen en meemaken als dat wij doen. Het enige wat help is veel praten, maar dat is gelukkig ook goed gebeurt lees ik. Wat ik zelf veel meemaak in de vriendengroep van mijn vriend is dat er vaak wordt gezegd dat ze zo blij zijn dat ze uit die luier- en huiltijd zijn en er niet aan moeten denken dat nog eens mee te maken. De meeste kinderen zijn daar al wat ouder en er lopen 2 kleintjes rond waar dan op gedoeld wordt. Om de één of andere reden vind ik dat juist nog moeilijker om mee om te gaan, omdat wij nog wel een keer die tijd willen ingaan en daar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Mijn vriend heeft al een puberzoon (de oudste van de kinderen in die groep!), dus ze verwachten het natuurlijk ook niet. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de reacties in die vriendengroep!!! Over 2 weken 2 verjaardagen, dus dan zal het bekend gaan worden. Voor degene die ongesteld zijn geworden......SHIT!!!! Heel veel succes in de volgende ronde. Ik duim weer met jullie mee dat het dan wel raak mag zijn. @LW85: Wat fijn dat je nu toch al zo snel terecht kan zeg. Ik snap je helemaal hoor dat je nu niet meer wilt wachten tot mei.
Hey allemaal, hoe is het met jullie? Hier een hoop onzekerheid. Vanaf woensdag al buikpijn en sinds vanochtend een beetje bloedverlies, maar ook een licht positieve test tenminste ik heb een test gebruikt van kruidvat en dan de early. En die heb ik wel eens eerder gebruikt om te testen voordat ik primolut ging gebruiken en toen kwam er zeker geen plus te staan en nu dus wel lichtjes. Maar ik heb dus bloedverlies (beetje) en buikpijn. Dus verwacht er niet zoveel van maar ik heb me niet eerder zo beroerd gevoeld. Ook heel trillerig alsof mijn suikerspiegel te laag is. Allemaal rare dingen, maar ja ik wacht het allemaal maar af.
Oehhh, spannend Blondie. Ik hoop zo voor je dat die licht positieve test de waarheid is!! Mijn duimen blijven draaien voor je. Weg met dat bloed!!!!
Spannend blondie!! Ik duim voor je. Wanneer ga je weer testen? Hier verder geen nieuws... ik ben weer fijn aan het prikken, volgende week donderdag eerste fm.
Verder vandaag geen bloedverlies! Ik denk dat ik maandag ga testen dat is dan 14dpo. Vorige keer werd ik na 11dpo ongesteld, dus heb wel goede hoop. Vanmiddag ook mijn man laten kijken naar de test op de foto en met de gebruiksaanwijzing erbij en die zei ook ja er staat een plus en de streep is even breed als de controlestreep dus geen "pennenstreep". Hopelijk morgenochtend geen bloed!! Fingers crossed
Vanaf mijn weekendje weg, toch even aan het lezen. Blondie, Spannend! Als ik je een tip mag geven....gebruik de kruidvat 2 voor 5 testen. Die kruistesten zijn volgens mij niet zo populair, door valse strepen. Dat het bloedverlies alweer gestopt is, is positief. Misschien een wat late innesteling? Was het echt rood? Of wat roze slijm? Of wat bruinig bloed? Oeh ik hoop het voor je meis, spannend!
@ Roos: Dat lijkt me ook wel een lastige situatie. Maar ondanks dat ze blij zijn dat ze uit de luier-tijd zijn, zullen ze ongetwijfeld ook wel heel blij zijn voor jullie @ Blondie: Super spannend! Hoe is het nu? Nog bloed gevonden? Of heb je nog opnieuw getest? @ Citroen: Succes met het prikken @ Hier: Ook weer aan het prikken. 21-3 de eerste FM. Moet eigenlijk op dag 10 en dat zou dan 19-3 zijn. Maar in het ziekenhuis zeiden ze dat 21-3 ook wel kon. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van denk. Weet natuurlijk pas 1 cyclus dat het relatief snel werkt en dat het dus net haalbaar zou zijn... Maar stel nou dat we te laat zijn? bleh... vind het maar lastig. Aankomende woensdag moet mijn vriend ook weer voor een 3e semenanalyse. Beetje jammer dat hij net nu ziek is. Hopelijk heeft dat geen invloed op de test van woensdag...
Ja hoor ik ben hartstikke zwanger! Ik kan het gewoon niet geloven en het dringt ook nog niet echt tot me door. 30 maart eerste echo.
Woooow blondie hoe duidelijk! gefeliciteerd!! Ik begin zenuwachtig te worden voor vrijdag, om 11.50 naar de gyn. voor het eerst sinds ongeveer 2 jaar terug in mijn oude ziekenhuis bij een van de artsen van de eerste keer mmm. Gelukkig wel bij de fijnste die daar rond loopt. Zit nu op dag 4 en vrijdag dus op dag 8 van cyclus dus zal niet gelijk met medicatie kunnen beginnen denk ik. Ben wel heel benieuwd hoe eierstokken er uit zien momenteel en hoe het kan dat ik wel een cyclus heb maar zonder eisprong.
Blondie Yes!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! La85, kan me je spanning voor vrijdag voorstellen. Ben ook erg benieuwd naar je eierstokken. Duna, Jij ook weer begonnen met spuiten, veel succes deze ronde! All, Zal de lijst straks op de computer aanpassen. Mijn tel heeft kuren, dus het typen gaat lastig.
Blondie.........gefeliciteerd meid!!! Echt super voor je na die ellendige tijd van moeilijk te stimuleren zijn en cystes enz. Geniet ervan en op naar een mooie echo op 10 maart!
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - ei - Afspraak: 17-03 FM1 Duna - 30 jaar - 1ste - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - ei - Afsraak: 16-03 semenanalyse, 21-03 FM1. LW85 - 27 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen - Afspraak: 18-03 intake gyn. MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER! Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - Menopur + IUI - afspraak: uitslagen in maart Pregnyl/spontane eisprong NOD Zwanger Roos, hartje gezien❤️, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, 22-03 1ste echo, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, 30-03 1ste echo, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??)
Het is mogelijk dat je te laat bent met de FM en dat een ei al is gesprongen. Voor de zekerheid dus maar goed klussen aankomend weekend(bij mij resulteerde een te late FM in een zwangerschap met als resultaat onze 4 jarige dochter). Wat ik begrepen heb van zaad....is dat ze steeds zo'n 3 maanden oud zijn. Dus als je man 3 maanden terug ziek was, dan zou je het nu eventueel aan de zaadkwaliteit/hoeveelheid kunnen zien. Begin je met een behandeling voor beter zaad, dan heeft dit 3 maanden later pas goed effect.
Ik was even terug aan het lezen en moest even hard lachen om mijn bericht naar jou Blondie met name dikgedrukte. MyMiracle je zat(gelukkig!!) zo, ZO fout! Ben echt hartstikke blij voor je meis! Het enige wat jij nodig had was een eisprong! Jammer genoeg was dat nou juist het gene wat niet wilde lukken, maar kijk nu eens! Hartstikke zwanger!!!
Dank jullie wel allemaal! Ik besef het nog niet helemaal en nu natuurlijk de onzekerheid of het goed blijft gaan. Ik probeer er wel van te genieten, maar dat stemmetje in mijn hoofd roept steeds van loop nou niet te hard van stapel. Komt denk ik ook omdat mijn zus drie miskramen achter elkaar heeft gehad, 1 in 2013 en twee in 2015. Nu is ze gelukkig zwanger en gaat alles goed, maar het zijn spannende weken nu. @mymiracle geeft niks hoor van wat je toen heb gezegd, met cystes moet je meestal op rust, mijn arts gaf me de mogelijkheid om door te gaan en heb hierin dus mijn gevoel gevolgd en het is gelukkig goed gegaan! De andere meiden veel succes met prikken en de fm ik ga duimen voor jullie! En Lw85 succes vrijdag!