Citroen, Mooi joh 2 eitjes, nou lekker door broeden😁. Lw85, Beterschap! Wat een tegenvaller dat je de afspraak heb moeten verzetten. Ziek maar lekker uit meis. Sjors, Hoe is het met je? Veel aan het malen over wat je allemaal gehoord hebt? Dikke knuffel!
Hoi allemaal! Ik schrok mezelf gisteravond dood! Ineens roze verlies, maar alleen op het toiletpapier en daarna niks meer en nu ook niet meer. Ik lag gisteravond helemaal te shaken in bed ik dacht echt nee he.... Ben blij als het 30 maart is en ik meer duidelijkheid heb. Ik had gister ook de hele dag zeurende buikpijn maar geen krampen ofzo steeds zo'n drukkend gevoel en veel pijn in mijn onderrug.
Blondie, Wat naar! Ondanks dat het helemaal niets zegt, roze verlies, schrik je toch! Het is al zo spannend, dit soort dingen maakt dat alleen maar erger. De pijntjes herken ik, daar heb ik ook last van. Dikke knuffel.
Ik had ff het ziekenhuis gebeld maar kan nog innestelingsbloed zijn was ook zo weinig en verder nergens last van. Als ik koorts krijg en veel bloedverlies dan moet ik aan de bel trekken maar dat weet ik wel ja. Nu gaat het wel weer goed bijna geen buikpijn meer. Tenminste dat zeurende gevoel.
Ik snap echt heel goed dat jullie bang zijn, vooral in de eerste weken... pfff.. lijkt me ook echt slopend. Maar hoop wel dat jullie ook echt een beetje kunnen genieten! @ Sjorsjette: Wat een rotnieuws zeg Dan zit alles wel echt tegen. Ik zou me ook richten op het nu en dan op een later moment pas op de toekomst. Maar lijkt me pittig om te moeten verwerken Succes met de primolut in ieder geval. @ LW85: Balen dat je zo ziek bent. Voel je je al ietsje beter? Ook vervelend dat je daarom niet in staat was naar de afspraak te gaan. Hopelijk binnenkort toch nog die afspraak. @ Citroen: Hopelijk groeien je eitjes goed door en gaat de utrogestan helpen! @ Blondie: Kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Hopelijk is het niets bijzonders... Ben ook benieuwd hoe het nu met je is @ hier: Vandaag uitslag van semenanalyse gehad. Was niet zo gunstig Baal echt als een stekker. Hadden weer maar 5 miljoen goede zaadjes, net zoals de eerste keer dat het getest is. De arts zei dat ze de test gedaan hadden om ons gerust te stellen(omdat de 2e keer dat het getest werd 65 miljoen goede zaadjes waren), maar dat ze dat nu dus niet kon. Ze wist ook niet goed wat ze nu moest doen, want het kwam niet zo vaak voor dat het dan toch slecht is. Dus ze moest nu eerst overleggen met de andere artsen en dan komen ze daar maandag middag op terug. Zucht... wij doen altijd dingen die medisch gezien eigenlijk niet kunnen of zo... snap ook niet waarom. Ben benieuwd wat ons volgende plan gaat zijn. Hebben jullie een vermoeden?
Duna. Wat vervelend meid! Ik denk dat het dan iui wordt. Gelukkig hoor je maandag al meer en hoef je niet weken te wachten.
Blondie, Hoe is het nu? Duna, Jeetje dat is een flinke tegenvaller zeg. Ik vermoed dat ze jullie gaan laten beginnen met IUI. Citroen, Wat fijn dat je ustrogestan voorgeschreven hebt gekregen! Hopelijk ondersteunt dat een langere LF! Wanneer heb je weer een FM?
Ja gaat goed hoor. Vandaag eindelijk een wat betere dag, minder last van buikpijn en verder geen roze verlies gehad. Maak me nu weer wat minder zorgen.
Hoi iedereen! Weet niet of het kan,/mag maar denk ga mijzelf even voorstellen! 😀 Ik ben Anne, 27, al vanaf 2012 bezig met de MMM met (lange) pauzes ertussen! Heb clomid gehad, puregon en nu fostimon hormooninjecties! Steeds reageerde ik wel, eitjes groeide maar rond de 15 verdwenen ze weer! Toen in mei 2015 gestopt en nu in feb 2016 weer begonnen! Zat er even doorheen en was aangekomen in gewicht dus dacht, nemen even een pauze en gaan dan wel weer terug... Dit werd echter pas jan/feb dat ik er weer klaar voor was! Gelijk begonnen met fostimon 75, gebeurde niets en toen naar 113,5! Afgelopen donderdag had ik eitje van ruim 20 en al bezig met springen! Toch nog pregnyl gespoten! Nu op wachtbankje... Mijn NOD is 1april... Grapje zeker?? 😀 Wil graag met mensen kletsen die in zelfde situatie zitten!! Ga zeker nog beetje terug lezen zodat ik ook mee kan praten met jullie! 😁 Fijne avond/weekend nog! Groetjes Anne
He anne! Leuk dat je mee kletst met ons. Heftig dat je al zo lang in de mmm zit. Fijn dat je nu de juiste medicatie en dosering hebt gevonden, en een mooi ei, super! Succes in de wachtweken.
@ blondie: Gelukkig! @ Citroen: Ik heb ook mijn follikelmeting maandag/morgen Succes in ieder geval! @ Anne: Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat fijn dat je nu een eitje hebt gehad eindelijk een kans. Ik hoop direct succes voor je! @ hier: Morgen follikelmeting in de ochtend en eind van de middag telefonisch consult met arts over de semenanalyse. Hebben het gisteren tegen mijn schoonouders gezegd. Die weten nog niet zo lang dat we bezig zijn, maar hebben toen dus wel te kennen gegeven dat zij er ook 4 jaar over gedaan hebben. Toen deden ze net alsof het aan mijn schoonmoeder lag. Maar nu blijkt dat mijn schoonvader ook slechte zaadjes had... zucht... waarom hebben ze dat niet eerder gezegd? Was daar echt even kwaad over. Wilde er vervolgens ook meer over horen, maar schoonvader wilde er niet over praten en zei alleen maar: 'maar het waren er genoeg om 2 kinderen te maken'. Is heel fijn als je schoonouders niet van praten houden Maar dat ga ik morgen ook nog maar even bespreken als ik mijn follikelmeting heb, dan kunnen ze dat ook meenemen in het overleg...
@duna; thanks ik ga ook hopend at het nu gelijk raak is!! 😁 Wat een verhaal heb jij zeg!! Pff niet dat je mogelijk meer had kunnen doen al hadden jullie het eerder Geweten, of wel?? Wel fijn als je het morgen kan bespreken! Natuurlijk heeft je schoonvader gelijk met het "resultaat" dat is misschien een fijn vooruitzicht voor jullie dat het wel "kan"!! Succes morgen!!
@anne: We hebben nu bijna een jaar gewacht met de 3e semenanalyse omdat we er vanuit gingen dat de artsen wel gelijk zouden hebben dat als de 2e test goed is, dat het dan wel goed zit (1e test was ook slecht). Maar we hebben er altijd aan getwijfeld. Als mijn schoonvader of schoonmoeder in november al gezegd hadden dat het ook bij hem lag dan hadden we de 3e test in november al laten doen... (In november hebben we het ze pas verteld dat we bezig waren maar dat het nog niet zo lukte) Maar gelukkig kunnen we nu wel weer gewoon verder hopelijk!
@Sjors en Duna: Jeetje, wat een nieuws hebben jullie te verwerken gehad zeg. Dat zal er allemaal wel even ingehakt hebben. Hoe gaat het nu met jou Sjors? Heb je het allemaal een beetje kunnen verwerken? Heel veel sterkte hoor!! En Duna, dat jij nu dan ook te horen moet krijgen dat het bij je schoonvader ook aan de zaadjes lag. Ja, zou fijn zijn als jullie dat wat eerder geweten hadden. Succes vandaag met de FM en hopelijk goed nieuws voor een toekomstig behandelplan. @Citroen: Jij ook succes met de FM vandaag. Ik duim voor je dat je eitjes mooi doorgegroeid zijn. Woensdag was de grootste al 14mm toch? Heb je er voor de zekerheid al wel een gezellig klusweekend van gemaakt ? Bij mij zou een eitje van 14mm namelijk met een dag of 4/5 al gesprongen zijn. Die krijgen bij die grootte ineens een gigantische groeispurt. @LW85: Ben jij al wat opgeknapt? Beterschap nog. @Blondie en MyMiracle: Hoe voelen jullie je? Al kwaaltjes? @Anne: Welkom hier. Eindelijk een eitje. Hopelijk meteen raak. Succes met het wachten. Hier totaal geen vervelende kwaaltjes. Zaterdag wel nieuwe BH's moeten kopen want mijn oude paste ik echt niet meer !! Vorige week hebben we mijn ouders en schoonouders het grote nieuws verteld en gisteren mijn schoonzussen. Mijn schoonzussen vonden het zo leuk dat ze met z'n 2-en stonden te huilen. Echt superleuke reacties allemaal. Vrijdag heb ik weer een echo. Ben er best een beetje zenuwachtig voor. Toch weer erg spannend om te gaan zien of alles nog goed is met de kleine.
@duna; jeetje joh ja dan begrijp ik heel goed dat er dus meer/sneller iets had kunnen gebeuren als je het wel had geweten! Blijf zo lastig he want zelf voel je dat er iets niet klopt, maar artsen zeggen vervolgens weer wat andere! Hoop dat nu inderdaad met een stijgende lijn door kan gaan! 😊 @roos; gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat zal dat leuk geweest zijn om het nieuws te vertellen aan dr mensen ok je heen! 😀 Spannend vrijdag echo! Enne wat gaat dat snel met je BHs!! 😱😱 hahaha doen ze verder geen pijn?
Haai meiden, weer terug van de 2e fm deze ronde. Donderdag waren er 2 eitjes van 12 en 14 mm. Vandaag 1 ei van 17.3 en 1 van 15.8 ☺ En ook nog een paar van 11. Dus ik moet vanavond iets minder spuiten. 50 eenheden. Morgen weer een echo omdat ze zeker wil zijn dat die eitjes van 11 mm niet allemaal mee gaan. Als dat morgen goed is pregnyl 👍 Duna, jeetje had je dat maar eerder geweten, dan hadden jullie eerder actie kunnen ondernemen. Succes vandaag met je fm!
@citroen, Wat spannend nog even morgen afwachten dus!! De twee die je nu hebt zijn in ieder geval erg mooi! Hopen dat de andere eitjes van 11 zich gaan inhouden hahah welk middel gebruik je?