@Citroen: de gyn. redeneerde zo dat die derde ook zou kunnen springen (kleine kans maar met pregnyl is die kans er wel) en dat 1 eitje ook nog een eeneiige tweeling kan worden dus theoretisch gezien kan je dan van 6 kindjes zwanger zijn en zelfs meer als het drielingen zouden worden. Natuurlijk erg overdreven geredeneerd maar het kan wel gebeuren. Ik ben iig blij dat wij toen de gok genomen hadden. Zelf zou ik het voor een tweede kindje niet zo snel meer doen, wij willen echt maar 2 kindjes in totaal. Ik zou als je vriend zijn zaad gewoon goed is vanavond nog eens doen. En anders morgenochtend.
Lw85. Ja als je het zo bekijkt kun je inderdaad wel een mega meerlingen zwangerschap krijgen. Ons is vertelt dat de kans op 1 drieling nu 5% is... de kans op 3 tweelingen of 3 drielingen kijkt me zéér minimaal... maar in theorie kan het natuurlijk Een tweeling zwangerschap is voor ons geen enkel probleem Mijn vriend heeft héél goed zaad. Met het onderzoek 329 miljoen, terwijl het gemiddelde 20 miljoen is De arts had als advies gegeven gistee vrijen en morgen. Maar morgen ochtend heb ik mijn eisprong dus morgen avond laat vrijen lijkt mij niet de beste kans. Ik dacht zelf ook aan vanavond of morgen ochtend. Als we morgen ochtend doen moeten we er wel de wekker voor zetten ivm werk... toppunt van romantiek haha
@citroen; Ze zeggen ook allemaal wat anders he!! Bij ons zeiden ze op dag van pregnyl inderdaad net als jullie en de dag erna sowieso ook! Ivm tussen 24-36uur na pregnyl dat eitje kan springen! Wij hebben uiteindelijk elke dag geklust hahaha ook om het niet "maar" 1 of 2 keer te doen omdat het "moet" 😝 Het is zeker onwijs romantisch dit.... Hahaha spannend hoor!! Ik heb vanochtend testje gedaan, 6dpo vandaag en streepje was echt minimaaaaaal te zien dus mijn pregnyl is al bijna uit mijn lichaam! Ben erg benieuwd! Vraagje, hoeveel dagen na eisprong kan je eerste positieve testje hebben??
Beste dames, Mag ik een vraag tussendoor stellen? Hebben jullie ervaring met wisselende cyclusdag 3 waarden, FSH en Oestradiol? Dat de waarde de ene keer hoger of lager is dan de andere keer?
Anne. Officieel 14 dpo maar dat wist je natuurlijk wel Er zijn wel vrouwen die op 10 dpo al een heel licht streepje hebben. Maar daar zou ik wel voorzichtig mee zijn want voor je nod kan er zoveel mis gaan. Spannend meid!! Limburger... ik kan je helaas niet helpen... geen idee waar je het over hebt haha De vorige keer was je hier ook eventjes toch? Waarom kom je niet gezellig meekletsen in dit groepje?
@limburger: ik heb ook evht geen idee waar je het over hebt!! Haha maar zou het wel graag willen weten! @citroen; 14.... Hahaha had stiekem gehoopt op een overtuigende 10 😂😂 maar nee dat wist ik inderdaad al wel met 10 zou het kunnen maar 14 odficieel! Heb geen geduld! Haha heb allemaal steekjes in mijn buik, gisteren erg veel steken links (waar eitje ook zat) ... NF nooit eerder gehad! Iemand daar ervaring mee?? En ben zo moe! Voel me evht een natte dweil, zwaar en slap! 😂 Wanneer is nu jouw officiële NOD? Bij mij 31maart isn het dpo14! Mocht ik mijn testdrang in toon kunnen houden, wil ik eigenlijk 1 april testen als ik de 31ste nog niet ongi ben! Hahah denk als het dan positief is... Is het wel een leuke dag toch? 😝
Hallo Ik lees al een poosje met jullie mee We zijn al vier jarig bezig voor ons eerste kindje Ze hebben mijn waardes na gekeken FSH LH Die zijn te laag Vandaag net gestopt met provera nu wachten op de menstruatie en dan de 2 dag echo ziekenhuis wil alle eitjes tellen en dan de 3 cyclusdag bloedprikken Heb pcos
@roosje; Welkom hier! Zo te horen hebben wij best zelfde verhaal! Pittig hoor 4jaar al bezig! En dan ook PcOS! Nu dus zon drie dagen wachten voor je ongi wordt en dan mag je dag twee al daarheen voor controle! Eigenlijk een 0meting dus! Wat voor proces heb je hiervoor al doorlopen? En weet je al welk proces je nu in gaat of hangt dat van de uitkomsten van de testen af? Heel veel sterkte komende dagen!!
Heb al clomid gehad En puregon En een maand de cyclus gekeken om de 2 dagen elke keer naar ziekenhuis Nu weten ze pas dat me waardes laag zijn Deze maand gaan ze kijken hoeve eitjes ik heb dan de dag erna bloedprikken kijken of de waardes nu anders zijn Dan gaan ze met alle artsen om de tafel kijken welke behandeling ik krijg Me nichtje is zondag bevallen van een zoontje echt een schatje om te zien Wil ook zo graag mag wel naar vier jaar
Roosje. Leuk dat je met ons mee komt kletsen. Heftig zeg dat jullie al 4 jaar bezig zijn! Die waardes allemaal daar ben ik helemaal niet in thuis wat voor behandeling krijg je verder, spuit je ook puregon of een ander medicijn? Haha anne een overtuigende 10 dpo durf ik niet te geven maar wie weet heb je dan een knaller. Zou knap van je zijn als je kunt wachten tot 1 april! Mijn nod is precies een week na jou, 7 april Ik zal vanavond even een poging doen om het lijstje bij te werken als mijn dochtertje slaapt
Oh roosje wij plaatsten tegelijk. Je hebt al veel geprobeerd dus. Hopelijk komen ze snel met een goed behandelplan voor je! Wat houdt het in dat je waardes te laag zijn, en kunnen ze daar ook iets aan doen met medicijnen?
Dat ik geen goed eisprong krijg Wat van behandeling ik krijg geen idee ze moeten nog met de artsen om de tafel welke behandeling bij me past
@roosje; Al een pittig traject gehad maar opzich wel fijn dat ze nu goed gaan checken hoe en wat en dat ze het gaan bespreken! Partner ook gecheckt? Bij mij is het ook hormonaal foutje dat ik geen eigen eisprong krijg! Nu door middel van fostimon en pregnyl wel! Jij ook al pregnyl gebruikt? @citroen; Haha nee 1 april is een grapje 😂 Ik ga dat natuurlijk niet redden om dan pas te testen!! Hahah zit nu al elke dag opnieuw te tellen of de 14 dagen niet al bijna in buurt zijn 😝
Ik krijg dat lijstje niet aangepast. Elke keer loopt mijn tablet vast dus misschien wil iemand anders dat even doen
@citroen heb niet zover terug gelezen dat ik lijstje gezien heb haha maar op m'n telefoon werkt dat niet denk maar kan het proberen! Als jij wil zeggen op welke pagina lijstje staat? 😇😁