Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - ei - Afspraak: 17-03 FM1 Duna - 30 jaar - 1ste - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - ei - Afsraak: 16-03 semenanalyse, 21-03 FM1. LW85 - 28 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen - Afspraak: 01-04 intake gyn. MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER! Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - GonalF&Pregnyll + IUI - 17-03-2016 start Primoluut - zh bellen voor fm afspraak zodra de mentruatie start Pregnyl/spontane eisprong NOD Zwanger Roos, hartje gezien❤️, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, 22-03 1ste echo, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, 30-03 1ste echo, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??)
Mij lukt het vanaf de pc, wat moet er allemaal nog bijgevuld worden? @all: Hier maandagavond seks gehad, dinsdag positieve ovulatietest en vandaag hogere temp. Zou ik dan toch een eisprong hebben gehad? Geloof er zelf niet zo in na vorige ronde meerdere positieve ovulatietests maar geen temperatuurstijging. My Ovulation Chart Hier mijn kaartje en in de bijlage de test van dinsdag. Mocht het een eisprong zijn, hebben we dan goed geklust? Ben nog aan het herstellen van de griep dus nog eens op dinsdag of woensdag zag ik echt niet zitten XD
Lw85. Ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij volgt er 24 tot 36 uur na een positieve ovulatie test een eisprong. Als deze test van dinsdag ochtend was dan heb je waarschijnlijk woensdag je eisprong gehad. Zaad kan tot 72 uur overleven in de vrouw, in jullie geval dus tot donderdag avond. Dus er is kans hoor
@lw85; Zo te zien heb je inderdaad zoals citroen zegt je eisprong gehad! Maar nog even mer tempjes bij houden dan kan je vooruitgang goed in gaten houden!! En qat betreft het klussen... Volgens mij heb je dan wel kans goed geklust te hebben maar wel wat "krap" mogelijk als woensdag pas je eisprong zou zijn geweest!! Maar wie weet heeft je man goed houdbare zaad 😂 En red je de 72 uur 😜 Aanvulling van mij: AnnevdH - 27jaar - 1e baby - PcOS - fostimon 112,5IE - wachtbankje NOD: 1 april
Ik dacht ik pas de lijst even snel aan.....loopt die van mij ook vast Probeer het morgen wel, ben nu te moe. Citroen en Annevdh wachtse op het bankje, ik duim voor jullie! Lw85, Nog even door tempen. Bij 3 dagen hogere temp zal FF ook duidelijk een eisprong aan gaan geven. Lijkt er inderdaad op dat je eisprong hebt gehad. Roosje27 Welkom, Jeetje wat ben je al lang bezig! Wat naar dat ze nu pas echt verder aan het kijken zijn...(of komt dit alleen zo op mij over). Ik ben benieuwd wat ze beslissen! All, Hier gaat het goed. Wel heeeeeel erg moe. Maar ja als dat het ergste is.
Hey meiden! Vraagje "moet" je een dip krijgen tijdens innesteling? Of kan het ook zonder? En mijn normaal temperatuur is 36,4 en dan eerder lager dan hoger! Dus voor mijn doen is m'n temp nu wel hoor (36,8) maar zit nu op 8dpo en nog geen dipje gehad! Heb voorgevoel dat het niet goed zit... Of maak ik mezelf nu gek? 😂
Hai lieve meiden... heb weer even behoorlijk moeten lezen.. dus ga mijn best doen te reageren. Mocht ik je vergeten en of niet op het meest recente reageren.. vast excuuuuuuusssszzzz! @AnnevdH Welkom meid, leuk dat je ook mee schrijft! Wat rot dat jullie zo lang bezig zijn voor jullie 1e wondertje! Betreft temp, heb ik geen ervaring mee dus kan je daar helaas niet in helpen. Maar voor jou nu dus even geduldig zijn op het wachtbankje. Ik Duim voor jullie. @Citroen Spannend meid ook jij op het wachtbankje!!! Wowwwwwwwwwww en wat een superzaad zeg! En dan nu 3 eitjes... duim duim duimmmm. @MyMiracle Kak zeg van die stolsel! Ik duim en help hopen dat het niet voor nare dingen gaat zorgen. Wat mag/moet je al rap over naar de vl zeg!Gaan jullie btw voor een np meting (als ik al even zo veel verder mag vragen) En hoe voel jij je nu? Ook al ''last'' van groeiende boobs of een darmenbuikje? @Lw85 Bij jou dus ook weer spannende dagen! Je bent dus echt ook wel goed stevig ziek geweest meid.. al 100%? Zoals andere al zeiden denk ik ook dat je wel krapjes zat qua klussen maar zekerrrrrrrrr niet onmogelijk. Ik ga gewoon heeeeeeeeeeel hard duimen en hopen dat de afspraak van 1 april niet meer nodig zal zijn @Roosje27 Welkom ook hier meis. Jeetje jullie ook al zo lang bezig voor een 1e wondertje. Wanneer is je afspraak? @Blondie Hoe gaat het nu bij jou? Geen roze/bloed meer? Woensdag je echo... spannend spannend! @Duna Spannend ook iui... ben je middels geweest woensdag? Hoe was het? de iui al gehad of...... Wat irrie dat je so niet eerder hebben gesproken over dat het bij hen ook niet makkelijk ging. Snap je frustratie echt wel hoor. Maar lekker droppen die hap en focus op nu.. ik hoop van harte dat jullie gauw zwanger mogen zijn. @Roos Lekker aan de shop dus (bhtjes) Leuk he dat vertellen aan fam! Hebben jullie het nieuw nog op een speciale manier laten weten?
@ALL Ik heb ons nieuws middels weten te parkeren. Het blijft niet leuk en niet makkelijk maar probeer nu de focus te zetten op de mmm en op dochterlief en werk enzzz. Ik was nog niet gestart met de meds om de menstruatie op te wekken omdat ik even tijd nodig had dit allemaal te plekken. Vanuit mezelf is het middels ook niet gestart dus zit nu op een cyclus van 54 dagen. Ik start morgen met de meds (ga vanavond een avondje uit vandaar nu nog even niet) Alles aan hormonen en Pregnyll ligt al wel klaar in de koelkast. Spannend dus wel weer. Verder was ik in de 1e week Camb 3 kg afgevallen.. Nu in de 2e week 2 kg Dus zit totaal al op 5, erg blij mee. Had die week een dag extra gegeten (eigen maaltijd ipv vervanger) omdat ik even dipte. Maar hey al was het met vervangen 2 kg.. ik vind het super gaan. Jullie nog leuke plannen met het paasweekend? Liefs Sjorsje
Anne... je maakt jezelf gek haha, nee ik heb echt geen idee hoe dat zit met temperaturen. Ik doe dat niet want dan wordt ik echt gillend gek haha... als ik iets kan doen om de kans te vergroten dan doe ik dat, maar door te tempen vergroot je de kans niet en ik ken mezelf.. dan raak ik helemaal gestresst... dus ik doe dat bewust niet Sjors. Fijn dat je even de tijd hebt genomen om alles te laten bezinken. Nu aan de medicatie... hoop dat het snel op gang komt zodat jullie weer verder kunnen Hier alles rustig. Ik moet gister ochtend rond 8.00 uur mijn eisprong hebben gehad... maar heb geen rare pijn ofzo gevoelt. Wel sinds gister ochtend rond koffietijd heeeeel licht het menstruatie gevoel... dus dat zie ik maar als een teken dat er wel van alles gaande is Ondertussen ook begonnen met de utrogestan bolletjes. Dinsdag 20.00 uur pregnyl, donderdag ongeveer 8.00 uur eisprong. We hebben dinsdag avond laat geklust en donderdag ochtend rond half 7 geklust... zitten we dan goed?
@ LW85: zou toch wel tof zijn als jullie nu dan toch nog een positieve laatste 'gewone' ronde zouden hebben. Klinkt wel alsof jullie nog net goed geklust hebben... Bij ons zeggen de artsen dat zaadjes tot 3 dagen kunnen overleven, als de zaadjes goed genoeg zijn tenminste. @ Citroen: Mijn reactie is wat laat, maar wij kregen het advies om 24u na de pregnyl te klussen. Dat was volgens de arts voldoende.... 329 miljoen zaadcellen? Dat is echt heel veel! Wist niet eens dat dat kon. Onze NOD ligt dan aardig bij elkaar in de buurt. Ik heb 3 dagen later mijn NOD Succes met wachten! Lijkt me overigens wel dat jullie op de goede momenten geklust hebben. Er zal ongetwijfeld wat klaar hebben gelegen of nog net onderweg zijn geweest, maar je eitje overleeft ook wel een flink aantal uren. @ Anne: Volgens mij is de pregnyl na 10 DPO uit je lichaam. Nog héél even afwachten! Geen idee of er een innestelingsdip MOET zijn... heb niet zoveel ervaring met temperaturen, want dan wordt ik echt helemaal gek van mezelf. @ limburger: kan je helaas niet helpen met die waardes. Geen verstand van en eerlijk gezegd ook nog niet eerder over gehoord... @ Roosje27: leuk als je mee komt kletsen En al 4 jaar bezig... respect hoor. Weet niet of ik dat vol zou houden. Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor jullie en dat het dan ook eens een keer raak mag zijn! @ Sjorsjette: Wat knap dat je 5kg afgevallen bent! Snap wel dat je even wat tijd nodig had, hopelijk wel snel ongesteld als je klaar bent met die medicatie! Goed dat je even aan jezelf denkt @ Hier: Vandaag de 1e IUI gehad, had 1 eitje van 17mm afgelopen woensdag. Toen die avond de pregnyl gezet. Ik heb echt het gevoel in een achtbaan te zitten die recht naar beneden gaat... pfff... gaat allemaal erg snel. Blij dat ik nu weer 15 dagen niks hoef en gewoon af mag wachten... Kunnen alle nieuwe ontwikkelingen weer even een plekje vinden in mijn hoofd. Voor opwerking had vriendlief 8 miljoen zaadcellen waarvan 58% goed beweeglijk. Na opwerking 4 miljoen goede cellen waarvan 60% goed beweeglijk. Arts was er tevreden over... hij zei: kwaliteit gaat boven kwantiteit. Dus we hebben weer hoop Nu op het wachtbankje tot 10 april
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - ei - Afspraak: 17-03 FM1 Duna - 30 jaar - 1ste - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE +IUI - pregnyl 23-3, IUI 25-3 - NOD 10-4 LW85 - 28 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen - Afspraak: 01-04 intake gyn. MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER! Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - GonalF&Pregnyll + IUI - 17-03-2016 start Primoluut - zh bellen voor fm afspraak zodra de mentruatie start Pregnyl/spontane eisprong NOD Zwanger Roos, hartje gezien❤️, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, 22-03 1ste echo, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, 30-03 1ste echo, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??)
Algemeen Blondie - 30 jaar - 1ste - PCOS - Menopur 150IE? - cyste 2cm - ZWANGER! Citroen - 25 jaar - 2de - PCOS - 125IE Puregon - 3 eitjes- nu op wachtbankje Duna - 30 jaar - 1ste - onregelmatige cyclus- Gonal-F 50IE - IUI 25-3 - wachtbankje LW85 - 28 jaar - 2de - PCOS - met eigen cyclus proberen - Afspraak: 01-04 intake gyn. MyMiracle - 28 jaar 2de - PCOS - Menopur 75IE - ei 15mm - ZWANGER! Roos - 36 jaar - 1ste - PCOS - Gonal f 75IE - 1 ei: 21mm ZWANGER! Sjorsjette - 34 jaar - 2de - - GonalF&Pregnyll + IUI - 17-03-2016 start Primoluut - zh bellen voor fm afspraak zodra de mentruatie start AnnevdH - 27jaar - 1e baby - PcOS - fostimon 112,5IE - wachtbankje Roosje27 - 27? Jaar - 1e kindje - ...... Pregnyl/spontane eisprong Citroen - 22 maart pregnyl Duna - 23 maart pregnyl AnnevdH - 17 maart NOD Citroen - NOD 7 april Duna - NOD 10 april AnnevdH - NOD 1 april Zwanger Roos, hartje gezien❤️, uitgerekend: 16-10-16 MyMiracle, 22-03 1ste echo, uitgerekend: 08-11-16 Blondie, 30-03 1ste echo, uitgerekend: 21-11-16(gok ik??)
Duna. Wat fijn dat je iui hebt gehad. Welkom op het wachtbankje Maar jij hebt 1 dag later dan mij pregnyl gehad... dan is je nod toch 8 april? Ja echt mega veel zaadcellen... en dat waren alleen de goede cellen het totaal was nog meer! Mijn arts zijn al het hij tot nu toe de beste uitslag vam 2016 had... en van de afgelopen 10 jaar staat hij wel in de top 5. Vriend was natuurlijk hartstikke trots haha. Merken jullie ook iets? Na de eisprong? Ik heb heel licht het gevoel van menstruatie pijn... is constant aanwezig.
Succes met wachten Citroen en Duna! Hier vandaag opeens bloedverlies, op dag 15. Wel seks gehad vanmorgen maar daar komt het niet door geloof ik :/ temperatuur was 0.3 lager dan gister, ff heeft mn eisprong weer weggehaald, deze ronde wordt dus denk ik weer een zooitje. Eerst die heftige griep en nu weer niet zoals t hoort. Ik temp. nog door tot vrijdag en dan vol goede moed de mmm weer in, lang genoeg valse hoop gehad. @degene die het vroeg: ik ben echt nog aan het kwakkelen sinds die griep zeg. Heb 6 volle dagen hele hoge koorts gehad, overal pijn gehad war je t kan hebben en nu ben ik nog enorm moe, vandaag even uurtje in de stad geweest en was gesloopt! Ook heel veel duizelig, best eng, ik doe dus nog even rustig aan.
@citroen: Ik had met clomid altijd een LF van 17 dagen. Met spuiten was het de laatste keer 15 dagen, dus heb nu het gemiddelde genomen Kan best dat mijn NOD op 9 april ligt... maar liever te lang wachten dan te vroeg hoop krijgen Ja, kan me voorstellen dat je vriend daar trots op was grappig zoals mannen daar op reageren. Ik heb deze ronde voor het eerst mijn eisprong niet gevoeld (sinds we in de mmm zitten dan). Maar normaal ook echt zo'n mega zeurend gevoel. @LW85: Wat verwarrend allemaal zeg... pfff... hooelijk gewoon snel en goed de mmm in. Hopelijk ook snel weer helemaal de oude!
Lw85. Je hebt de griep heftig te pakken gehad zeg!! En wat rot dat je cyclus nu zo warrig is. Zoals je zegt, 1 april maar snel starten want hier word je ook niet gelukkig van. @all. Ik heb de lijst zo goed mogelijk geprobeerd aan te passen. Ik hoop dat ik niemand mis. Ik wil het wel zo veel mogelijk proberen bij te houden, maar ik er veranderingen zijn mag iedereen dat natuurlijk zelf ook aanpassen door de laatste lijst op te zoeken, dan quoten (anders mis je de kleurtjes) en dan aanpassen
@citroen; Ik heb sinds eisprong ook continu sudderende achtigs krampjes wat lijkend is op beginnend menstruatie of iets! Gisteren zelf heftige steken links! Dus hoop toch dat het juist goed teken is aangezien links ook m'n ei zat! Misschien wel innesteling! Maar die klachten had ik vorige keer niet!! Jij wel eerder gehad? Oh en op je vraag of je goed geklust hebt... Haha denk het wel!! 😁 @duna, spannend ook voor jou zeg!! Iui en nu op wachtbankje! En vind dat je arts zeker gelijk heeft! Liever kwaliteit dan kwantiteit!!! @lw85; dag 15 en dan al bloedverlies joh? Heb je vaker zon korte? Misschien is je lichaam inderdaad door je heftige griep wel verstrooid geraakt!! Misschien dat bloedverlies niet doorzet, is ook nog optie? Veel sterkte! @sjorsje; Wat een verhaal zeg! Kan me goed voorstellen dat je even "tijd" nodig had en ok nu weer sterker aan de MMM te beginnen!! Welke medicatie ga je gebruiken? Of eb ik hier nu overheen gelezen 😜 Pregnyl zag ik wel staan! Veel sterkte komende dagen met je medicatie voor opwekken menstruatie!