Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Gonalf & Pregnyll

Voorheen was het Menopur & Pregnyll

Ben benieuwd hoe ik op GonalF reageer :)

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @sjorsje; en dmv menopur ben je zwanger geworden van je dochtertje? Weet je waarom je nu gaat starten met gonalF ipv menopur? 😀 Is altijd weer spannend hoe je lichaam ergens op gaat reageren he!!

3. Roosje27

Roosje27 Lid

16 nov 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag heb ik een echo kijken hoeveel eitjes ik heb aan allebei kanten

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Spannend roosje!!

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Meiden help... ik heb een bloeding .
    Ik snap er helemaal niks van.
    Donderdag ochtend eisprong gehad... en vanavond toen ik naar de wc ging bloed.
    Dus ik was op dat moment ongeveer 3.5 dag na de eisprong.

En ik zit aan de utrogestan om mijn lf te verlengen om te zorgen dat ik niet te snel ongesteld wordt.

Het is nog niet heel veel bloed maar wel helder rood... kan het tot nu toe allemaal nog opvangen met 1 inlegkruisje.

Was is dit?

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Oef citroen dat zou wel bizar snel zijn ook ivm je utregestan! Zou het een vroege innestelingsbloeding kunnen zijn?? Ja behalve dan dat het helder rood is zeg je... Snap je verwarring!!

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik heb geen idee... is het niet te vroeg voor een innesteling?

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Mja dat wel maar ook te roeg voor menstruatie!! Innesteling is in principe 6-10 DPO! Maar als je ondank utrogestan een kortere LF fase hebt... Kan innesteling dan ook niet sneller zijn?! Heb daar geen ervaring mee!
    Hoop voor je dat het hier bij blijft en morgen weg blijft! Anders zou je echt je gyn moeten bellen om te vragen denk ik?? 😱 Wat vervelend zeg!!

@hier;
    Vandaag DPO 10 en dan vandaag ineens een dip in temperatuur! Maak mezelf evht gek inderdaad hahah volgend ronde ga ik het niet doen denk ik! Heb nog steeds kleine krampjes onderin m'n buik en nog steeds flink zware wat pijnlijke borsten! Als temp morgen weer stijgt kandit positief zijn! Maarja voor m'n gevoel zal ik wel ongesteld gaan worden! Wachtbankje...... Vreselijk!! 😂

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik heb geprobeerd het ziekenhuis te bellen maar ze zijn gesloten met de paasdagen dus ik bel morgen nog even om te horen wat het kan zijn en misschien een echo ofzo.
    Maar het bloeden is gestopt. Gister avond al, en nu ook geen bloed meer. Het was dus echt een heel klein beetje.

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Dan zou ik toch zeggen dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn?? Behalve dan dat het wel vroeg is..... Ga je morgen alsnog bellen ondanks dat het nu gestopt is?? Spannend hoor!! Hoop voor het beste!

Ik had vanochtend op DPO 11 een testje gedaan maar echt nog onwijs wit hahaha dus ga vrijdag pas weer of donderdag dan is het DPO 14! Maar m'n buik begint meer en meer te borrelen dus denk dat menstruatie er aan komt! Wat ik wel raar vind is dat pregnyl wel uit m n lichaam is! Maar dat m'n borsten nog steeds onwijs pijn doen!! Bah ik haat wachten!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Anne jammer dat je test helemaal wit was! Maaaar 11 dpo is nog vroeg dus er is nog hoop, ook omdat je wel gevoelig borsten hebt natuurlijk ;)

Ik ga morgen alsnog bellen.. ben erg benieuwd wat zij er over zeggen.
    Verder heb ik veeeeel gegoogled (misschien niet heel slim maar goed) daarbij ontdekt dat de innesteling meestal tussen 5 dpo en 10 dpo is... maar 3 dpo is niet onmogelijk.
    Ook dingen gelezen over dat vrouwen met een korte lf een vroegere innesteling kunnen hebben.

Any way, bloeden is nog steeds helemaal gestopt.

En toen ging ik denken... áls dit een innesteling was, kan ik dan ook wat eerder testen? Mijn lf is normaal ook maar 8 dagen. Dus mijn "natuurlijke NOD" zou vrijdag al zijn...

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja citroen dan denk ik dat je ook eerder je NOD zal hebben!! Zou wel erg positief kunnen zijn als innesteling was! Google staat natuurlijk helemaal vol met alles en nog wat!! Haha maar wel alsnog slim om te bellen al is het om jezelf gerust te stellen!

Ja ik weet dat dpo11 nog vroeg is dus er kan nog van alles gebeuren!! Ben wel echt onwijs moe, wat gerommel onderin m'n buik en m'n borsten doen echt wel pijn! En vorig jaar met pregnyl waren m'n borsten opgehouden met pijn doen toen pregnyl uit m'n lichaam was! Dus blijf nog hoop hebben op dondertsag/vrijdag! ☺️

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik duim voor je anne!

En ik zit ondertussen te dubben wanneer ik zal testen.
    Ik wil graag samen met mijn vriend testen. En door de weeks lukt dat niet door zijn werk. Mijn nod is officieel 7 april... op een donderdag. De zondags daarvoor is 10 dpo... wel erg vroeg. En anders wordt het pas na nod

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Roosje: Spannend! Succes morgen :)

@ Citroen: Wat verwarrend :( Ik durf niet te zeggen wat het is... voor een innesteling te vroeg, maar voor menstruatie ook lijkt me. Kan het niet een bijwerking zijn van de utrogestan?
    Heb eens gelezen ergens op een forum dat er mensen waren die waarschijnlijk iets te grof waren geweest tijdens het vrijen... (niet dat ik daar perse antwoord op wil hebben, maar misschien dat dat een mogelijkheid is?)
    Ik hoop voor je dat het een vroege innesteling is. Geen idee of je ook vroeger kan testen. Dat gaat natuurlijk over HCG, weet niet of dat dat dan ook eerder oploopt.

@ Anne: Vervelend he, dat wachtbankje. Ik duim in ieder geval nog voor je :)
    Bij mij bleven mijn borsten ook ruim nadat de pregnyl uit mijn lijf was wat groter en pijnlijk. Denk dat het bij mij pas minder werd nadat ik een nieuwe ronde was gestart.

15. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @duna,
    Ja m'n lichaam roept op zich aan alle kanten dat ik ongi zal gaan worden! Daar ga ik dan ook wel van uit en dan nieuwe ronde in! Hoop dan wel op minder bijwerkingen tov eerste ronde! 🤔 We gaan het komende dagen zien!!

@citroen,
    Denk sowieso eerst even afwachten op je telefoon gesprekje en dan kan je het met ze bespreken! weet je misschien ook meer waar je aan toe bent! En testen na je NOD is dan opzich beter dan met DPO 10 denk ik! Als je dan nog niet ongi bent met je NOD heb je meer kans op een goede test natuurlijk!! Maar als je niet kan wachten, zou je het sowieso beide kunnen doen natuurlikk 😂 Haha

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Duna... ik snap dat je daar aan denkt hoor 😉 maar we hebben afgelopen donderdag voor het laatste gevreeën dus die optie is uitgesloten. Voor een menstruatie is het inderdaad te vroeg, voor een innesteling is het wel vroeg maar het zou wel kunnen.
    Ik ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen als ik ze bel. Ik laat het wel even weten

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Anne. Ja na nod is beter indd... maar wel moeilijk haha! Maar je snapt vast mijn gevoel 😉 14 dpo vind ik al lang duren... laat staan 16 dpo

18. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Haha ja ik snap je zeker!!! Heeft veel discipline van je nodig om op je vriend te wachten! Haha kan je niet Savonds testen dan of is die door de weeks niet thuis? Dat maakt het lastig inderdaad! ☺️ Snap je dilemma! Haha

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja s avonds is ie wel thuis... maar ja misschien is mn urine dan weer niet geconcentreerd genoeg denk ik dan Haha

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja ze raden ochtend in principe aan! Maar je zou heel de dag door moeten kunnen testen zodra er hcg in je lijf zit!! 😀 Dus dan zou dpo14 alsnog kunnen? 😜

Deel Deze Pagina