Start oi (ovulatie inductie) doormiddel van injecties begin 2016.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MyMiracle, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Heel even snel een reactie met een toetsenbord dat steeds vast loopt......

Ik testen bij beide zwangerschappen donkerder in de middag/avond.

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Hey meiden!!
    Ik heb vanochtend testje gedaan... DPO 12 ... Dit is het resultaat!
    Maak ik mezelf nu gek of is er echt een tweede streepje te zien?? 😱
    Dit was binnen de 5min zichtbaar!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      2
  3. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Hier nog een duidelijker foto 😱😱

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      3
  4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Oeh ik zie een 2de streepje!!!!!!
    Ik zou morgen of overmorgen weer testen en kijken of hij op loopt.
    Spannend!

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Anne ik zie hem maar je hebt 17 maart pregnyl gehad? Ik had zelf bij 500 eh pregnyl na 13 dagen nog een lijntje en was niet zwanger. Zou nog even voorzichtig zijn.. De positieve uitslag kan van de pregnyl nog zijn!

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @all: Hier op dag 5 van nieuwe cyclus. Werd na 14 dagen opeens ongesteld, zonder krampen enz maar wel echt helde rood, inlegkruisje niet nodig als ik elke 2 uur even naar de wc ga om af te vegen maar soms ook stolseltjes erbij. Ga vrijdag naar de gyn, zit dan officieel op cd 8 maar als alles er op de echo schoon uitziet ga ik wat smokkelen en proberen al te beginnen met clomid of hormonen!
    Mn temperatuur is wel erg stabiel nu, eke ochtend of 36.9 of 37.0, misschien deze gekke ronde door de griep? Ben nog erg verkouden en heb kaakholteonsteking, ook nog erg moe. Hopelijk vrijdag wel weer de oude en fit de mmm in.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Jaaaa anne ik zie een tweede streepje!!
    En je had op 10 dpo al helemaal wit dus pregnyl is uit je lichaam dan lijkt me! :D

8. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja ik had op DPO 10 en 11 een Omo witte uitslag! Echt heel erg wit! Dus vandaar dat ik zelf nu wel verrast ben!
    Ga zeker morgen en overmorgen nog testen! Ben nog miet te enthousiast maar wel verrast met het resultaat nu!

@lw85;
    Hoop ook voor je dat je deze ronde zonder griep door kan komen!! Je hebt nu nog paar daagjes om fitter te worden! Ben je lekker thuis aan het uitzieken of wel aan het werk?

@citroen;
    Ja volgens mij moet pregnyl uit kn lichaam zijn!! Ga morgen weer testen en zo elke dag tot ik zekerheid heb hahaha

Maar.... Heb wel evht flink last van krampjes en steken onderin m'n buik! Dus heb der miet heel veel vertrouwen in... Kent iemand dat vlak voor NOD maar dan toch zwanger??

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja hoor anne... genoeg verhalen van vrouwen die overtuigd zijn ongesteld te worden door alle kwaaltjes... en dan gewoon hartstikke zwanger.
    En ook verhalen van vrouwen die helemaal niks voelen...
    Je kan er echt geen pijl op trekken..
    Dus ik ben positief! Duim nog even verder voor je :)

10. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Haha thanks citroen! Ga ook proberen positief te blijven! Weet het pas als ik het weet... We hebben zeker geen makkelijk traject meiden! 🤔

11. Roosje27

Roosje27 Lid

16 nov 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad om te kijken hoe veel eitjes ik heb 24 aan de rechterkant en 17 aan de linkerkant dat heeft te maken met pcos Day wist ik Day ik dat heb nu gaan ze binnen kort gesprek hebben welke behandeling ik krijg

Morgen bellen over de bloed uitslagen

12. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @roosje, spannend dat je nu af moet wachten welk traject je in zal gaan! Sterkte mer wachten!

@citroen; heb jij al gebeld trouwens??

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Anne: oooh had niet gelezen dat je een witte test had gehad!! Spannend hoor, hopelijk snel donkerder en gewoon zwanger! :D
    Ik heb wel gewerkt maar doe heel rustig aan, 4 uurtjes er dag werken en thuis doet vriend zoveel mogelijk. Ben steeds zo moe!

@Citroen: wat vaaaag van je bloeding! Heb het zelf nog nooit gehad, niet toevallig seks gehad waardoor er iets is beschadigd?

14. Roosje27

Roosje27 Lid

16 nov 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel benieuwd

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Haai meiden :)

Ik heb gebeld naar het ziekenhuis. Ze kon het niet met zekerheid zeggen maar ze dacht aan een innesteling bloeding. ik hoefde niet te komen voor een echo want daarop zouden ze nu niks kunnen zien.
    Ik vroeg of 3.5 dpo niet te vroeg was voor een innesteling maar dat was zeker mogelijk zei ze.

Dus ik ga gewoon verder met de utrogestan en ik blijf lekker op het wachtbankje zitten.

En de bloeding kan niet door het vrijen zijn gekomen... de bloeding was zondag avond en we hadden donderdag het laatst gevreeën dhs die optie is uitgesloten 😉

16. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Kortom... Afwachten en kijken wat er gaat gebeuren!! Wel onwijs spannend zeg! Nog over gehad wanneer nu je NOD zou moeten zijn? Nu geen last meer gehad? Dan zou het toch grootste kans zijn op innesteling! 😮😀

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Nod is gewoon 14 dagen na eisprong... dus volgende week donderdag. Nu hoop ik dat ik zoveel geduld heb haha

Heb verder helemaal geen drup bloed meer verloren... het was echt alleen zondag avond en kon het makkelijk met 1 inlegkruisje af.
    Daarna ook geen roze slijm ofzo...
    Wel erg moe sinds gister avond... en lage rugpijn

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Gezien de diagnoses heeft de gyn daar meer vertrouwen in.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Roosje27
    Dat is idd pcos beeld. Benieuwd wat je voor behandeling gaat krijgen! Was het zaad nou goed bij jullie (ff vergeten)

@citroen
    Spannenddddd duim duim

@Anne
    Ik zie m ook!!!! Vandaag al getest?????

@all
    Nog niet ongi grrrrrrr

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    @sjorsjette hoelang moet je nog wachten of wanneer moest je ongi worden??

Hier vanochtend Weerd getest, iets donkerder tov gisteren maar nog niet WAUW lijntje hahahaha maar het was donkerder toen ik foto deed maken, dus voor m'n gevoel weinig verschil tov gisteren! Ga het voor zekerheid wel elke dag doen tm zaterdag 😂!
    Heb namelijk echt onwijs veel krampen en steken!

Vraagje, donderdag 14NOD, wanneer moet ik het ziekenhuis bellen? Gelijk vrijdag +1 of pas na weekend? Heb echt geen flauw idee! Denk zelf pas na weekend! :)

Ps foto is net voor 5min genomen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina