Anne. Spannend allemaal! Zolang het streepje niet lichter wordt is het goed! En dat hij vandaag even donker is als gister kan ook heel goed. In een beginnende zwangerschap verdubbeld de hcg zich volgens mij iedere 2 tot 3 dagen.. niet elke dag en dus kan het zijn dat je 2 dagen achter elkaar hetzelfde streepje krijgt Ik zou na het weekend de poli bellen als ik jou was. Roosje. Dat klinkt inderdaad echt als een pcos beeld. Ik ben beniewd welke behandeling ze gaan doen. Heb je de bloed uitslagen al binnen? Waar heb je op geprikt? Lw85 bijna 1 april!! Sjorsjette... had je een kuurtje gehad om de menstruatie op te wekken? ( sorry ben het even kwijt haha) wachten duurt lang hè!
@ Citroen: Hoop voor je dat het een innesteling is! We gaan het zien over een aantal dagen! (Bijwerking van utrogestan kan ook niet?) @ Anne: Wooow! Ik zie ook het streepje hoor. Hoop dat het nog mooi verder oploopt! Super spannend hoor! @ LW85: ga je dan met clomid of injecties beginnen zonder controle? Hoop in ieder geval dat het er rustig uit ziet op de echo. @ Roosje: spannend wat je traject zal zijn! @ Sjorsjette: Ik weet ook even niet of je nu juist een kuurtje hebt gehad of dat je juist liever wilt dat het weg blijft
Duna geen idee of het een bijwerking kan zijn... heeft arts aan de telefoon niet genoemd als optie. Vanmiddag opeens bruin/roze slijmverlies. Ik hoop dat het niet doorzet, maar ik ga er maar vanuit dat het niks wordt deze ronde.
Hier staat bij de mogelijk bijwerkingen van wel: http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h109696.pdf Als dat het geval is, dan lijkt het me dat alle opties gewoon open zijn
@citroen; Mhh balen man! Misschien maar beter km instelling te hebben dat het deze ronde niet wordt en dan kan het alleen maar meevallen ipv dat je je nu "blij" maakt ivm mogelijke innesteling! Bloeding kan ook bijwerking zijn van de utregestan (net linkje gelezen) maar dat is opzich niet erg want dat betekend niet dat het niet gelukt is toch? Nouja je hebt nog veel onzekerheid komende dagen 😓😓 sterkte!!
Bedankt voor het linkje Duna. Als dit de reden is dan is er nog geen reden tot paniek Ik ga weer fijn verder met afwachten en ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan!
Vandaag mijn NOD... Streepje is donkerder geworden! Kan het echt niet geloven na 4 jaar voor het eerst een streepje! Weet dat er nog zoveel fout kan gaan... Maar ben wel met de dag positiever! 😀
Jaaa super anne! Gefeliciteerd Hier gister middag weer lekker geschrokken. Ik had opeens bruin/roze slijmverlies. Gister avond leek het al af te nemen en nu is het weer helemaal gestopt... nu hopen dat het weg blijft. Maar ben wel onzeker nu... voel ook steeds vanalles wat lijkt op menstruatie pijn. Zit nu op 7 dagen na de eisprong en 9 dagen na de pregnyl. Vanmorgen test gedaan om te checken of de pregnyl al weg is... helemaal wit dus pregnyl is uit mn lichaam 👍 nu maar geduldig verder wachten
@Anne: Ik wil je voorzichtig feliciteren! Ik had 14 dagen na pregnyl nog wel eens een streepje maar dan suuuuuuuper licht en niet na witte testen. Volgens mij ben je zwanger!! @Citroen: Succes met afwachten, nog een weekje! @Duna: ik zal wel controles krijgen aangezien ik de vorige keer erg sterk reageerde op puregon. Ik bedoel alleen dat als alles schoon is ik gewoon wil beginnen ipv een nieuwe menstruatie opwekken door primolut oid. Maar volgens mij ben ik gisteravond pas echt ongesteld geworden, had paar dagen bloedverlies maar gisteravond opeens misselijk dat ik bijna moest spugen (heb ik altijd de avond voor ik ongesteld word). Vanmorgen opeens meer bloedverlies dan afgelopen dagen, ook met stopseltjes en krampen dus waarschijnlijk is vandaag pas echt dag 1. Morgenochtend 08.35 naar de gyn. Baalde nog want was dus vergeten dat ik 09.30 een verplichte bijeenkomst heb voor werk. Reistijd van ziekenhuis daar naartoe is als alles mee zit 35 minuten, wordt krap dus maar noooooo way dat ik deze afspraak weer ga verzetten! Hopelijk loopt het niet zo erg uit omdat het vroeg in de ochtend is.
@LW85 spannend meid je mag bijna. Begrijp dat je wilt smokkelen Oef lastig met dat werk en reistijd.... is het echt een ramp als je er later bent??? @AnnevdH Oooooh die van vandaag is wel echt duidelijker dan die van gister en eer gister. Vond die van gister erg slecht zichtbaar. Maar dees is echt wel te zien. Durf je ook zeker wel te feliciteren! Morgen is dag 15 toch? Ik zou morgen gewoon lekker al bellen. Ze tellen toch een aantal dagen verder voor je de afspraak krijgt. @Citroen jee meid blijft bij jou ook spannend. Al met al schieten de dagen nu op..... ik blijf voor je duimen hoor!!!!! @ALL Ik had dus Primolut gehad om de menstruatie op te wekken... omdat ik op de dag dat we bij de gyn waren op dag 45 zaten.... maar omdat ik zo in shock was van al het nieuws dacht ik... ik wacht even tot na het weekend. Al met al kreeg ik toen ook wat kramen en dacht ik maandag... ik wacht anders wel want volgens mij word ik nu van ''nature'' wel ongi. Maar ja... dat was dus heel vorige week en nog kwam er niks. Nu zit ik middels op dag 60... nog geen ongi. Weet niet zo goed wat ik nu moet doen.... moet ik nou nu alsnog starten... offfff moet ik toch maar wachten op de natuurlijke weg? De kuur is 7 dagen en dan vanaf dag 3 tot eventueel 5 na die kuur verwachten zij een ongi... maar ja... als ik nu start, zou het kunnen zijn dat de natuurlijke ongi eerder zou komen... maar ook niet.... aaaaaaggggggrrrr what 2do??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Helpen jullie me even? Ow en voor ik zou starten moest ik wel een zwangerschaps test doen om zeker te weten/uit te sluiten dat ik nu niet zwanger ben. A fijn, ik dat dus wel netjes de dag na de gyn gedaan (17 maart) omo wit dus goed ik dacht oke dan weten we dat vast. Maar ja nu die uit bleef dacht ik, zou ik dan misschien toch zwanger zijn maar dat de 17e mogelijk te vroeg was???? Ik had de testjes van kv2v5 dus had er nog 1, die heb ik afgelopen zondag of maandag gedaan (sorry even vergeten welke dag het nou was) maar die bleef ook wit dus ik dacht ja nou ja dan is het dat dus niet waarom het uit blijft. Maar potverdorie ben het nog niet!!!! En heb iet wat gevoelligere boobs (heb ik wel eens meer rond om mijn ongi) grrrrrrrrrrr wat moet ik nou??????
Ik zou gewoon beginnen met die kuur. Als je eerder ongi wordt tijdens die kuur is dat alleen maar mooi... maar wie weet hoelang je anders nog moet wachten op een natuurlijke ongi. Kramp enzo zegt ook niks, dus ik zou starten met de kuur als ik jou was 😉
Kan je ook tijdens zo een kuur ongi worden?? Of duw je het dan zeg maar vooruit? Tot die kuur op is zeg maar? *begrijp je me*
@sjorsjette; Zelfde als citroen... Zou gewoon starten als testjes negatief blijven! Misschien voor je gemoedstoestand nog 1 keer testje doen en daarna starten en mocht je eerder ongi worden dan kan ke ook weer stoppen met de primolut!!
Uhm volgens mij kan je ongi ook wel doorbreken tijdens zo'n kuur als je lichaam er aan toe is... Want ik heb ook wel ervaringen gelezen van vrouwen die tijdens he5 kuurtje al ongesteld werden als ik het me goed herriner
En anders bij twijfel... Bellen om het te vragen?? Want snap je twijfel heel erg en je herkent de symptomen maar get blijft uit! Denk dat bellen wel het "veiligst" en prettigst is!! ☺️
even lef bij elkaar weten te schrapen om de poli te bellen. Heb mijn verhaal gedaan (schaam me wel een beetje voor dit onhandige gedoe hihi) Maar goed, ze zei dat ik wel kan beginnen maarrrrrrr ik alsnog voor ik start WEER een test moet doen. *Ben wel vergeten te vragen of er ook een ongi door de kuur heen kan komen. Maar goed dat even. Ga dus straks maar even een testje halen. Moet werken tot 16:00 dus duurt nog wel even. Ik moet 3x per dag 1 pil nemen dus als deze test negatief blijkt dan start ik morgen ochtend. Zal ik gewoon weer kv2v5 halen? Of een ClearBlue?
Volgens mij werkt de kvk net zo goed hoor!! Als je zwanger zou zijn zou die het zeker wel aangeven' wel goed dat je even gebeld hebt ondanks de schaamte!! Is nergens voor nodig natuurlijk maar begrijp het wel!! 😊
Vandaag gaan ze beslissen welke behandeling ik krijg Als goed is bellen ze ons volgende week Ja de zaadjes van me vriend is goed gelukkig Ben getest op lh fsh