Ja of inderdaad net als bij mij alleen nog follikelstimulatie en de rest op natuurlijk beloop! Ben benieuwd wat eruit zal komen! Wel fijn voor jou dan weet je beetje waar je naar toe kan werken! 😊
Welke behandeling krijg je als ik vragen mag In januari was me waardes niet goed ben benieuwd hoe het deze maand ia
Roosje. Als het bij jou man allemaal goed is lijkt me dat je geen iui hoeft. Dan zou jij met medicijnen de follikels moeten laten groeien... zelfde als wat ik heb. Wel jammer dat je dan een week moet wachten terwijl ze het vandaag al beslissen Sjors. Je hoeft je niet te schamen hoor meid. Het is allemaal zo onzeker dit traject dus niet raar dat je af en toe even belt over hoe en wat ☺ ik hoop dat je na het kuurtje snel ongesteld wordt zodat jij ook echt kan beginnen
Ik heb in begin eerst clomid gekregen, was pil variant om follikel te laten groeien maar dit werkte niet. Daarna hormooninjecties met Puregon en daarna over gestapt op hormooninjecties Fostimon! Idee is dat eitje dan groeit en als die groot genoeg is kon ik Pregnyl zetten en die zorgde dsn voor eisprong! Rest van de stappen moesten dan natuurlijk gebeuren... Seks - bevruchting - innesteling - wel of niet zwanger! 😊
Ik heb ook clomid gebruikt en puregon dat werkte niet Nu maar zien wat ze beslissen Weet dat me hormoon waardes ook niet goed zijn Hebben ze dat bij getest
@Roosje: bij hebben ze getest op hormonen, dit was allemaal goed maarik had wel veel te veel eiblaasjes op de echo en een cyclus van meer dan 150 dagen. En dan opeens maandenlang bloedverlies maar niet echt ongesteld. Ik kreeg toen eerst clomid maar daarmee groeide er ook geen eitjes (resistent) met pregnyl had ik bij de op een na laagste dosering al overstimulatie. Bij de dosering die ik eerst kreeg (waar ze bij de meeste vrouwen mee beginnen) had ik heeeele erge overstimulatie. Ik moest toen elke dag naar het ziekenhuis voor bloedprikken, echo en wegen en moest lichamelijk rust houden tot ze weer klein genoeg waren anders konden de cysten mn eierstok draaien waardoor die af zou sterven :0. Gelukkig is dat goed afgelopen. De lagere dosering had ik dus ook overstimulatie, maar maar 3 eitjes. Heb daar uiteindelijk mijn zoontje door gekregen.
@Roosje Owja duh... het zaad is goed bij jullie.... dan zal idd alleen een stimulatie waarschijnlijker zijn.
@roosje; Ja ze hebben mijn hormonen ook getest! Maar weet uitslag niet meer 😱 Kwam erop neer dat ik te weinig hormoon had die follikel liet groeien met als gevolg ook te weinig hormoon om eisprong te krijgen! Ik had ook al zo'n 10 jaar geen eigen menstruatie meer gehad!
Net test gedaan.. (stommm... ivm dieet al 2 liter water op) dus wit.. pak ik m na 10 min (vriendlief komt net thuis) zit er een tuurstreep op Morgen ochtend nog de andere dan maar! Grrrr hier heb ik ook wat aan.
Oooh je maakt jezelf gek zo!!! 10min is net iets te lang om te laten liggen! Nu niet vergeten morgenochtend gelijk testje te doen dan he!! Hahah En je dieet.. Ben je veel afgevallen? Moet je afvallen? Wat voor dieet volg je?? 😊
AnnevdH Tegen velen hun meningen in doe ik Cambridge. Nee hoeft niet persee... ik wil graag zelf 10 kg eraf. Ben er middels 6 kwijt. Ja morgeb ochtend meteen doen. Ligt al in de wc klaar
He balen sjorsj!! Maar dan weet je nu in ieder geval wel met een zeker gevoel dat je de primolut in kan nemen!! Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!! ☺️
Inderdaad jammer/balen. De kans was ook echt wel 1% ofzo (klein bedoel ik gewoon) De gyn had namelijk tot de 16e geen eisprong gespot en ik ook niet. Maar goed ik heb net de eerste pil genomen! We gaan er nu voor! Liefs Sjorsje
Succes sjors! Jammer, maar nu kun je van start dat is ook wel fijn na al dat afwachten! Ik heb ook primulot gehad. 7 dagen 3 pilletjes per dag volgens mij. Hoelang en hoeveel moet jij? @all. Gister avond zo'n kramp. Ik was er echt van overtuigd dat mn ongi door zou breken, maar tot nu toe niks gelukkig. Maar je wordt er wel onzeker van... kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben als ik zulke menstruatie pijn heb.
@citroen; geloof me ik heb al sinds week na eisprong menstruatie krampen en sinds een week echt hele heftig alsof het ieder moment kan doorkomen en toch test ik nog steeds positief!! En nu nog steeds aan het sudderen onderin m'n buik! Maakt me wel onzeker maar testjes zijn nog positief!
Oké de uitslag van mij was ook niet goed te weinig hormonen 14 april gaan ze over leggen en dan krijg ik smiddags bericht wat ze gaan doen Gisteren zijn ze er niet aan toe gekomen de lijst was te lang met cliënten